Tämä, ei pysty ymmärtämään, varsinkin kun näyttää olevan ihan aikuisia ihmisiä tuossa. Joltain 13v natiaisilta vielä jotenkin voisi ymmärtää.Mutta se ei ole minulle vielä selvinnyt, miksi oma naama pitää peittää kun kannustaa omaa joukkuettaan. Hävettääkö se niin paljon, että ei kehtaa omalla pärställä pomppia, vai mikä siinä on taustalla? Varmaan joku ultras-larppaus-koodi, ollaan niin pahiksia ja vaarallisia, että kukaan ei saa tietää keitä me ollaan.
Villi veikkaus, että naamat peitetään pyrojen takia. Mutta ei siinä, tämmöisiä bile-chänttejä lisää vaan!Hävettääkö se niin paljon, että ei kehtaa omalla pärställä pomppia, vai mikä siinä on taustalla?
Koska se oli varmaan sovittu pukukoodi ja ainakin mun mielestä helvetin hienon näköstä. Näkisin mielelläni EP:n marsseilla yhtä kurinalaista menoa että pukeuduttaisiin yhteen väriin, oli se sitten sininen, keltainen, valkoinen, vihreä tai liila.Onkohan paikallisessa Lidlissä ollut tarjous tuollaisista mädäntyneen hernekeiton värisistä kahisevista tuulirotseista, kun melkein kaikki sellaisiin sonnustautuneet? Miksi muuten kellään ei ole jengin värejä päällä? Näyttäisi paljon hienommalta kun koko posse olis valkovihreä.
Ulkoilmassa tuollainen touhu on ihan OK, mikäs siinä.
Mutta se ei ole minulle vielä selvinnyt, miksi oma naama pitää peittää kun kannustaa omaa joukkuettaan. Hävettääkö se niin paljon, että ei kehtaa omalla pärställä pomppia, vai mikä siinä on taustalla? Varmaan joku ultras-larppaus-koodi, ollaan niin pahiksia ja vaarallisia, että kukaan ei saa tietää keitä me ollaan.
Sitten voidaan miettiä sitä, miksi pitää tehdä jotain sellaista joka vaatii kasvojen peittämisen, koska tehty asia on vakava rikos.Koska se oli varmaan sovittu pukukoodi ja ainakin mun mielestä helvetin hienon näköstä. Näkisin mielelläni EP:n marsseilla yhtä kurinalaista menoa että pukeuduttaisiin yhteen väriin, oli se sitten sininen, keltainen, valkoinen, vihreä tai liila.
Ja niinkuin @päätyläinen sanoi aiemmin, pyrojen käytön takia täytyy naamioitua, koska se on länsinaapurissa sekä täällä meillä erittäin vakava rikos mistä seuraa isot sanktiot.
Myös aika moni niistä 612 mielenosoittajista peittää kasvonsa kun paiskovat näyteikkunoita paskaksi mielenosoituksen varjolla. Voidaan tosiaan miettiä miksi jotkut haluaa vastaavia idiootteja lähellekään Jokereita.Sitten voidaan miettiä sitä, miksi pitää tehdä jotain sellaista joka vaatii kasvojen peittämisen, koska tehty asia on vakava rikos.
No pyrotekniikka on niin näyttävän näköistä marsseilla että jos se kasvojen peittämisen vaatii niin ei mua ainakaan kiinnosta.Sitten voidaan miettiä sitä, miksi pitää tehdä jotain sellaista joka vaatii kasvojen peittämisen, koska tehty asia on vakava rikos.
Minä ainakin haluaisin nähdä, että meidän fanit toimivat lakien mukaan ja siten, että ovat ylpeitä näyttäessään paljaat kasvonsa Jokereita kannustaessaan. Jokereiden tukeminen pitäisi olla ylpeyden aihe, ei mikään häpeän tai pelon aihe.
Virkavallan pitäisi olla puuttumatta rikolliseen toimintaan, koska se on jonkun mielestä näyttävän näköistä? Ei mielestäni. Kyllä tuossakin on vaarana se, että savupommeista sun muista saattaa aiheutua merkittävää haittaa sivullisillekin. On ne varmaan tavan tallaajilta ihan perustellusti kiellettyjä.No pyrotekniikka on niin näyttävän näköistä marsseilla että jos se kasvojen peittämisen vaatii niin ei mua ainakaan kiinnosta.
Ehkäpä virkavallan pitäisi tulla vähän vastaan? Keksin satoja vakavampiakin rikoksia kun palavan soihdun käyttö ulkona.
Tässä olen hiukan eri mieltä. Kukaan yksittäinen henkilö ei edusta Jokereita millään tavalla.Virkavallan pitäisi olla puuttumatta rikolliseen toimintaan, koska se on jonkun mielestä näyttävän näköistä? Ei mielestäni. Kyllä tuossakin on vaarana se, että savupommeista sun muista saattaa aiheutua merkittävää haittaa sivullisillekin. On ne varmaan tavan tallaajilta ihan perustellusti kiellettyjä.
Se on eri keskustelu pitäisikö noiden käytön olla sallittua tietyissä tapauksissa. Mielestäni pitäisi olla sallittua, esimerkiksi virkavallalle ennakkoon ilmoitetussa marssissa noita voisi mielestäni ihan vapaasti käyttää.
Laki on kuitenkin laki, vaikka itse olisinkin eri mieltä. Toivoisin, että kaikki Jokerifanit ymmärtää sen, että he edustavat omalla toiminnallaan myös Jokereita ja siten pitäisivät mielessä hyvät käytöstavat ja lakien kunnioituksen.
Kunnioitan mielipidettäsi, enkä tarkoita tätä millään hlökohtaisella irvailulla, mutta viestistäsi käy aika hyvin ilmi, miksei Suomessa fanikulttuuri voi kasvaa koskaan samoille svääreille kuin Keski-Euroopassa tai ihan tuossa länsinaapurissa.Virkavallan pitäisi olla puuttumatta rikolliseen toimintaan, koska se on jonkun mielestä näyttävän näköistä? Ei mielestäni. Kyllä tuossakin on vaarana se, että savupommeista sun muista saattaa aiheutua merkittävää haittaa sivullisillekin. On ne varmaan tavan tallaajilta ihan perustellusti kiellettyjä.
Se on eri keskustelu pitäisikö noiden käytön olla sallittua tietyissä tapauksissa. Mielestäni pitäisi olla sallittua, esimerkiksi virkavallalle ennakkoon ilmoitetussa marssissa noita voisi mielestäni ihan vapaasti käyttää.
Laki on kuitenkin laki, vaikka itse olisinkin eri mieltä. Toivoisin, että kaikki Jokerifanit ymmärtää sen, että he edustavat omalla toiminnallaan myös Jokereita ja siten pitäisivät mielessä hyvät käytöstavat ja lakien kunnioituksen.
Joo, ensimmäisen chäntin (shaalaa laalalalalaa...oooi jookeeriit) aikana missä kaikki hyppi, jokaisella Dallasfanilla oli kännykän kamerat Eteläpäätyä kohti :DSeurasin mielenkiinnolla Eteläpäädystä Dallas Starsin faneja. Olivat ilmeiden perusteella todella yllättyneitä, kuinka kova meno Eteläpääyssä oli. Varsinkin kun sivukatsomoja huudatettiin.
Kai niille käytiin kertomassa ettei täällä sitten kuvata mitään?Joo, ensimmäisen chäntin (shaalaa laalalalalaa...oooi jookeeriit) aikana missä kaikki hyppi, jokaisella Dallasfanilla oli kännykän kamerat Eteläpäätyä kohti :D
Kävin tästä huomauttassa ja sain vastaukseksi "ai dount änderständ" ja järjestyksenvalvojatkaan eivät reagoineet mitenkään.Kai niille käytiin kertomassa ettei täällä sitten kuvata mitään?