Haluatko valaista miten/millaisia ultrat oikeasti ovat? Mistä nimitys ultra tulee/mitä se tarkoittaa?Esimerkiksi ne ketkä pitävät ”ultra” kulttuurista ja pukeutuvat mustiin eivät oikeasti ole heidän mielestä faneja vaan pelkkiä idiootteja jotka haluaa perseillä.
Karkeasti ultrat ovat joukkueen faneja yleensä sieltä ääripäästä.Haluatko valaista miten/millaisia ultrat oikeasti ovat? Mistä nimitys ultra tulee/mitä se tarkoittaa?
Et viitsinyt mainita mitä se ääripää faneista tarkoittaa.Karkeasti ultrat ovat joukkueen faneja yleensä sieltä ääripäästä.
Sitä että tehään ylimäärästä joukkueen eteen esimerkiksi tifoja, bandiksia ja lippuja/kaks keppisii.Et viitsinyt mainita mitä se ääripää faneista tarkoittaa.
Onpa todella ääripäätä.Sitä että tehään ylimäärästä joukkueen eteen esimerkiksi tifoja, bandiksia ja lippuja/kaks keppisii.
No voisin veikata että ne perus kannattajat eivät omaa aikaa käyttäisi tifojen tekemiseen vaan tulevat vain katsomaan matsiiOnpa todella ääripäätä.
Eli määritelmäsi ultrasta on tifoja tekevä fani. Sitten niitä on paljon enemmän mitä olen ymmärtänyt.No voisin veikata että ne perus kannattajat eivät omaa aikaa käyttäisi tifojen tekemiseen vaan tulevat vain katsomaan matsii
Mikähän on sun määritelmä ultrasta?Eli määritelmäsi ultrasta on tifoja tekevä fani. Sitten niitä on paljon enemmän mitä olen ymmärtänyt.
No käsitykseni on lähellä huligaaneja, joita ei todellisuudessa kiinnosta joukkue tai peli, vaan äärikäyttäytyminen.Mikähän on sun määritelmä ultrasta?
No mut sillohan ne on huligaaneja eikä ultria. Ultran ja huligaanin ero on suuri.No käsitykseni on lähellä huligaaneja, joita ei todellisuudessa kiinnosta joukkue tai peli, vaan äärikäyttäytyminen.
Tuon määritelmän mukaan Eteläpääty on jo ultra. Vai tekeekö joku vielä enemmän ylimääräistä joukkueen eteen?Sitä että tehään ylimäärästä joukkueen eteen esimerkiksi tifoja, bandiksia ja lippuja/kaks keppisii.
Näkyykö jossain netissä?Risu oli haastattelussa ihan mehuissaan teidän menosta pelin jälkeen haastattelussa. Oisinpa pääsy mukaan, noh ens kerralla
Tähän olisi kiva kuulla lisää. Tapahtuiko jotain Lappeenrannassa vai mennäänkö nyt vaan mututuntumalla?Vahvat kallu-fibat jäi näistä eteläpäätyyn pesiytyneistä säbä-jonneista ja lakana-veeteistä... Saamme jatkossakin varmasti lehdestä lueskella poikien neronleimauksista! Mut hei heitetään vanhat fanit bussin alle, koska nyt on aika NEW BOYSsien!!
Siis mitä ajat tällä takaa? Nuorissa on tulevaisuus, enkä ns. vanhana fanina itse koe, että minua olisi bussin alle heitetty millään tavalla, vaan tilaa riitää. New Boysien menolle iso peukku!Vahvat kallu-fibat jäi näistä eteläpäätyyn pesiytyneistä säbä-jonneista ja lakana-veeteistä... Saamme jatkossakin varmasti lehdestä lueskella poikien neronleimauksista! Mut hei heitetään vanhat fanit bussin alle, koska nyt on aika NEW BOYSsien!!
Nimenomaan nuorissa on tulevaisuus!!! Siksi kirjoitinkin heistä positiiviseen sävyyn. Ikävä jos luit toisin…Siis mitä ajat tällä takaa? Nuorissa on tulevaisuus, enkä ns. vanhana fanina itse koe, että minua olisi bussin alle heitetty millään tavalla, vaan tilaa riitää. New Boysien menolle iso peukku!
Nii eli pitäs olla nautiskelemassa olutta ja taputtamassa hienostuneesti jokereille. Anna nuorten tehä mitä haluu, jos ei käy mitään suurempia ylilyöntejä.Vahvat kallu-fibat jäi näistä eteläpäätyyn pesiytyneistä säbä-jonneista ja lakana-veeteistä... Saamme jatkossakin varmasti lehdestä lueskella poikien neronleimauksista! Mut hei heitetään vanhat fanit bussin alle, koska nyt on aika NEW BOYSsien!!
Eli Eteläpääty on tähän saakka taputtanut hienostuneesti Jokereille ja siemaillut olutta, mutta nyt uudet vetreät voimat saapuivat pelastamaan näivettyneen kannattajatoiminnan?Nii eli pitäs olla nautiskelemassa olutta ja taputtamassa hienostuneesti jokereille. Anna nuorten tehä mitä haluu, jos ei käy mitään suurempia ylilyöntejä.
No sitähän ne vanhemmat OC:en fanit tekee. Haluasin tietää miksi sinun mielestä new boys on huonoksi? Just hienoo et saadaa uutta porukkaa ni ehkä eteläpääty on kasas viel 10-vuoden päästä.Eli Eteläpääty on tähän saakka taputtanut hienostuneesti Jokereille ja siemaillut olutta, mutta nyt uudet vetreät voimat saapuivat pelastamaan näivettyneen kannattajatoiminnan?
Kiitoollisuudellamme ei ole rajoja.
En puhunut Old Chiefeistä vaan Eteläpäädystä.No sitähän ne vanhemmat OC:en fanit tekee.
Eikös kaikki ollut lappeenrannassa samassa päädyssä?En puhunut Old Chiefeistä vaan Eteläpäädystä.