Fanitoiminta- ja matkat kaudella 2024–2025

  • 53 195
  • 337

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Nyt pitää vielä varmentaa että mikä katsomo?
D2 on vierasfanikatsomo, mutta tuota kautta sinne ei ainakaan vielä saa ostettua erillisiä lippuja kun on varattu Eteläpäädylle koko katsomo.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, JFC

Moottorimuna

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tänään, ku ajelin duunii, kanavasurffailin radiokanavien välillä. Iskelmältä tuli Lauri Tähkän Minun Suomeni. Spontaanisti käänsin päässä kertsin vikan lainin 'Minun Suomeni on kaunein päällä maan' muotoon 'minun seurani on kaunein päällä maan'. Siinä sitte enemmän ja vähemmän koko päivän kelailin, että saisko tästä jotain aikaa. Saunan lauteilla istuskellessa lyriikat olivat vääntyneet tälläseen muotoon:

Meidän seuramme on narrilogon alla
Meidän seuramme on uusi kokonaan
Meidän seuraamme on palannut tähti maailmalta
meidän seuramme on kaunein päällä maan

Oisko tosta chantiks tollasenaan tai edes aihioksi jollekkin Eteläpäädyn vexisamelle. Sävel on siis Lauri Tähkän Minun Suomeni kertosäkeistöstä, ja loppusoinnutki on Tähkältä pöllitty.

Mä en oo mikään runoilijapoika, enkä ennen oo yrittäny vääntää chanttiä. Miten kauan lyriikoita yleensäkkään mietitään, tuleeko ne ihan itsestään. Meidän virsikirjassa on meinaan hyvää lyriikkaa.
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Vielä ei ollut auennut D2-katsomo myyntiin huomiseksi. Kait pitää ottaa riski ja ostaa johonkin muuhun katsomoon lippu ja sitten toivoa että pääsee tuonne katsomoon.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Jokerit FC, JHC Helsinki
Pelipaitojen nostamiseen liittyvät asiat ja etenkin Kurrin läsnäolo on herättänyt paljon keskustelua.

Eteläpääty ry:n hallitus on korostanut Jokerien operatiivisen johdon suuntaan, että asia jakaa mielipiteitä. Olemme yhteisymmärryksessä siitä, että jokaisella on oikeus omaan mielipiteeseen ja sen ilmaisuun tässä, kuten muissakin tapahtumissa.

Eteläpääty ry ei yhdistyksenä linjaa sitä, miten kenenkin tulisi reagoida tai olla reagoimatta Kurrin tai muiden paitojen nostamiseen tai läsnäoloon illan ottelutapahtumassa. Jokainen tehköön päätöksen itse, omaa harkintaa käyttäen ja muiden ilmaisun- ja mielipiteenvapautta kunnioittaen.

-Eteläpääty ry, hallitus
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Vielä ei ollut auennut D2-katsomo myyntiin huomiseksi. Kait pitää ottaa riski ja ostaa johonkin muuhun katsomoon lippu ja sitten toivoa että pääsee tuonne katsomoon.

Varmasti pääset sinne, jos vielä Jokereiden kamoissa olet etkä Machuldan SaiPa - paitaa ole varastosta kaivanut esiin. :)
 

laiks

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko tosiaan niin että D2 ei ole ollut lainkaan vielä myynnissä? Itse olin siinä käsityksessä että olisi sold out..
Sinne oli ainakin kausareita myyty hyvin paljon ja tällä hetkellä vain 3 paikkaa varattuna enää kausikorteille. Esim. 27. päivä pelattavaan RoKi peliin on vain 4 paikkaa yleisessä myynnissä. Eli luulisi sen olevan täynnä (3 kausikortti paikkaa lukuunottamatta).

Edit: Eli kisapuistoon D2 on varattuna faniyhdistyksille eli sinne ei ole ollut myynnissä erikseen lippuja
 
Viimeksi muokattu:

teude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings/Lions, Jokerit, SaiPa
Onko tosiaan niin että D2 ei ole ollut lainkaan vielä myynnissä? Itse olin siinä käsityksessä että olisi sold out..
Sinne oli ainakin kausareita myyty hyvin paljon ja tällä hetkellä vain 3 paikkaa varattuna enää kausikorteille. Esim. 27. päivä pelattavaan RoKi peliin on vain 4 paikkaa yleisessä myynnissä. Eli luulisi sen olevan täynnä (3 kausikortti paikkaa lukuunottamatta).
Nyt puhuttiin Kisapuiston D2:sta, ei Nordiksen.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна

Liitteet

  • Screenshot_20240920_192057_Ampparit.jpg
    Screenshot_20240920_192057_Ampparit.jpg
    438,7 KB · kertaa luettu: 143

Frankster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onhockeyn kautta katsottuna (asun Vaasassa, muuten olisin paikan päällä), ilman selostuksia ja näin ollen pelkin halliäänin, on Eteläpäädyn meininki aivan käsittämätön. Jumalauta miten törkeän hienoa meininkiä!

Etäfanin toivomus olisikin, että jokaisen chantin jälkeen 2-3 sekunnin taputuksia, itsellenne/meiningille/jengille.

Vuodet vierii, rakkaus syvenee, on vain Jokerit!
 

jokerijunnu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit vuodesta -95
Aikooko nyt nämä jotku vaihtaa kausaripaikkaa?
En tiedä, mutta Veisbuukissa ollaan tästä mielenilmaisusta todella hiilenä ja häpeissään. Nämä KHL-ihmiset ovat kyllä perkeleen erikoista porukkaa kun Kohelossa pelaaminen ei kuitenkaan hävettänyt. Ex-jokerihuoltaja Esa Maunulan mielestä mitään yhtä lapsellista ei voisi tehdä.
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Olen ihan samaa mieltä. Hävetti nähdä se helvetin rätti. Vai onko tämä nyt asia missä ei saa olla omia mielipiteitä?
Saa toki, mutta miten kukaan voi enää vuonna 2024 puolustella bulvaania, joka teki mitä putin käski? Valehteli Jokerifaneille "100% suomalaisesta omistuksesta" ihan tosissaan, vaikka kaikki tiesivät homman juonen? Meinasi tappaa koko Jokerit ja sen jälkeen vielä rahasti itselleen puoli miljoonaa Jollelta, vaikka oli varmasti tienannut ihan tarpeeksi verirahoja. Ihan oikeasti. Hyi helvetti.
 

SirKepola

Jäsen
Suosikkijoukkue
AS Roma
Piti itsekin käydä tuota Facebookista lukemassa, kun näköjään olen itsekin siellä ryhmässä. Ei tässä voi kuin todeta että me eletään täällä Jatkoajassa omassa kuplassa.

Ja noita tuonkin ryhmän juttuja lukiessa (nyt sekä aikaisemmin) oppii arvostamaan kuinka hyvin maailman menosta sekä lätkästä täälläkin palstalla porukka on.

Kiitos rakkaat palstaveljet! Ja siskot!
 
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, Red Wings, #65
Piti itsekin käydä tuota Facebookista lukemassa, kun näköjään olen itsekin siellä ryhmässä. Ei tässä voi kuin todeta että me eletään täällä Jatkoajassa omassa kuplassa.
Noita juttuja lukiessa voi kyllä sanoa, että paljon mielummin täällä kuin siellä. Kiitos siitä kanssakirjoittajille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös