Nyt pitää vielä varmentaa että mikä katsomo?
Nyt pitää vielä varmentaa että mikä katsomo?
D2 on vierasfanikatsomo, mutta tuota kautta sinne ei ainakaan vielä saa ostettua erillisiä lippuja kun on varattu Eteläpäädylle koko katsomo.Nyt pitää vielä varmentaa että mikä katsomo?
On ja oli muuten pirkaleen hieno! Kiitos @Eteläpääty Ry ja pointsit "Old skool" Prodigystä. Tuen mahdollisuuksien mukaan kustannuksissa, jos se on mahdollista.
Vielä ei ollut auennut D2-katsomo myyntiin huomiseksi. Kait pitää ottaa riski ja ostaa johonkin muuhun katsomoon lippu ja sitten toivoa että pääsee tuonne katsomoon.
Vielä ei ollut auennut D2-katsomo myyntiin huomiseksi. Kait pitää ottaa riski ja ostaa johonkin muuhun katsomoon lippu ja sitten toivoa että pääsee tuonne katsomoon.
Sinne oli ainakin kausareita myyty hyvin paljon ja tällä hetkellä vain 3 paikkaa varattuna enää kausikorteille. Esim. 27. päivä pelattavaan RoKi peliin on vain 4 paikkaa yleisessä myynnissä. Eli luulisi sen olevan täynnä (3 kausikortti paikkaa lukuunottamatta).Onko tosiaan niin että D2 ei ole ollut lainkaan vielä myynnissä? Itse olin siinä käsityksessä että olisi sold out..
Onko tosiaan niin että D2 ei ole ollut lainkaan vielä myynnissä? Itse olin siinä käsityksessä että olisi sold out..
Nyt puhuttiin Kisapuiston D2:sta, ei Nordiksen.Sinne oli ainakin kausareita myyty hyvin paljon ja tällä hetkellä vain 3 paikkaa varattuna enää kausikorteille. Esim. 27. päivä pelattavaan RoKi peliin on vain 4 paikkaa yleisessä myynnissä. Eli luulisi sen olevan täynnä (3 kausikortti paikkaa lukuunottamatta).
Jari Kurri persona non grata.Mitä lakanassa luki tänään?
HYVÄ!Jari Kurri persona non grata.
Hatunnosto!
Surullista lapsellista.Jari Kurri persona non grata.
Hatunnosto!
En tiedä, mutta Veisbuukissa ollaan tästä mielenilmaisusta todella hiilenä ja häpeissään. Nämä KHL-ihmiset ovat kyllä perkeleen erikoista porukkaa kun Kohelossa pelaaminen ei kuitenkaan hävettänyt. Ex-jokerihuoltaja Esa Maunulan mielestä mitään yhtä lapsellista ei voisi tehdä.Aikooko nyt nämä jotku vaihtaa kausaripaikkaa?
Mitä vittua?Surullista lapsellista.
Olen ihan samaa mieltä. Hävetti nähdä se helvetin rätti. Vai onko tämä nyt asia missä ei saa olla omia mielipiteitä?Mitä vittua?
Saa toki, mutta miten kukaan voi enää vuonna 2024 puolustella bulvaania, joka teki mitä putin käski? Valehteli Jokerifaneille "100% suomalaisesta omistuksesta" ihan tosissaan, vaikka kaikki tiesivät homman juonen? Meinasi tappaa koko Jokerit ja sen jälkeen vielä rahasti itselleen puoli miljoonaa Jollelta, vaikka oli varmasti tienannut ihan tarpeeksi verirahoja. Ihan oikeasti. Hyi helvetti.Olen ihan samaa mieltä. Hävetti nähdä se helvetin rätti. Vai onko tämä nyt asia missä ei saa olla omia mielipiteitä?
Piti itsekin käydä tuota Facebookista lukemassa, kun näköjään olen itsekin siellä ryhmässä. Ei tässä voi kuin todeta että me eletään täällä Jatkoajassa omassa kuplassa.
Noita juttuja lukiessa voi kyllä sanoa, että paljon mielummin täällä kuin siellä. Kiitos siitä kanssakirjoittajille.Piti itsekin käydä tuota Facebookista lukemassa, kun näköjään olen itsekin siellä ryhmässä. Ei tässä voi kuin todeta että me eletään täällä Jatkoajassa omassa kuplassa.