Kikkeliskokkelis, sullon mun luonto.Kolme irtolippua ja sokoshotelli varattu. Unelma elää.
Ah sori, paha lähtee selittään espoolaiselle lutuuri hemmolle, kyseessä siis rytmi, joka otettu tähän chänttiin, ja luotu tälle rytmille oma chäntti. Elikkä jatkossa kun huudatte pelkkää espoota, niin voit rauhassa miettiä jos siihen rytmiin, tai jos älykkyysosamäärä riittää, niin niihin löytyy paljon muitakin huutoja, ja tietysti eri rytmeihin. Toki espoolaiselta en odota mitään muuta kuin kivikovaa, tätähän myös kolmevuotiaanikin osaa huutaa. Aivokapasiteetti ehkä samalla tasolla.Menisikö noin isolta porukalta koko rimpsu hollannin kielellä ongelmitta? Ja eikös se pitäisi muuttaa muotoon 60 minuten lang? Ja miten taipuisi zestig tuohon? Negenting taipuu hyvin, mutta olisiko 60 liian lyhyt sanana? Anteeksi tämä vieraista pöydistä huutelu, mutta itse jo pidemmään aikaa miettinyt miten tuon saisi parhaiten 60-minuutin formaattiin kääntämättä suomeksi. Ruotsin kielellä voisi olla perus-Heikille helpompi kuin hollanniksi, mutta..
Jaaha. Jätän sinut leikkeihisi, ei huvita provosoitua näin myöhään.Ah sori, paha lähtee selittään espoolaiselle lutuuri hemmolle, kyseessä siis rytmi, joka otettu tähän chänttiin, ja luotu tälle rytmille oma chäntti. Elikkä jatkossa kun huudatte pelkkää espoota, niin voit rauhassa miettiä jos siihen rytmiin, tai jos älykkyysosamäärä riittää, niin niihin löytyy paljon muitakin huutoja, ja tietysti eri rytmeihin. Toki espoolaiselta en odota mitään muuta kuin kivikovaa, tätähän myös kolmevuotiaanikin osaa huutaa. Aivokapasiteetti ehkä samalla tasolla.
Kiitos samoin, ehkä turha provo, pari bisseä liikaa alla, tsemppiä pleijareihin ja onnea liigaanJaaha. Jätän sinut leikkeihisi, ei huvita provosoitua näin myöhään.
Mulle tuli just nyt lasku reissusta.Tuleeko @Eteläpääty Ry milloin tuo maksulinkki huomiseen peliin ja reissuun? Ilmoittauduin jo toissapäivänä, ja varmistan vain että ei kai nuo maksulinkit vielä ole eteen päin menneet, ja olisin itse mokannut jotain ilmoittautuessa.
Vedettiin viimeks eilen.Eikö virsi 12 kuulu enää repertuaariin? Se tarttuu hyvin pikkuskideillekin.
Kuulemma eteläpäädyn kautta 69 tällä hetkellä. En tiedä paljon old chiefsin kautta tai suoraa lippupalvelusta. Hyvältä näyttää joka tapauksessa!@Eteläpääty Ry paljonkos on ilmoittautuneita / lipun ostaneita huomiselle so far?
Sen mitä eilen A3 kuunteli huutelua, niin bussia on taidettiin tilailla siinä 3-1 kohdallaKuulemma eteläpäädyn kautta 69 tällä hetkellä. En tiedä paljon old chiefsin kautta tai suoraa lippupalvelusta. Hyvältä näyttää joka tapauksessa!
Hermeksen selostaja tulee erittämään nestettä joka suunnasta huomenna kun tulee olemaan niin mahtava tunnelma.Kokkolaan Kokkolaan Kokkolaan
Kaikki vähänkään empivät mukaan tälle ryöstöretkelle.
Onhan tuota vedetty läpi kauden aikalailla joka matsissa. Mututuntumalla sanosin, että yks vedetyimpiä tsänttejä ollut tällä kaudella.Eikö virsi 12 kuulu enää repertuaariin? Se tarttuu hyvin pikkuskideillekin.
Minulle Horto on yksi lempichänteistä. Menkäähän muutkin lukemaan virsikirjasta sanat ja opetelkaa. Tehdään tosta valtava juttu meille.Oli muuten mahtavaa eilen kuulla koko hallin yhteinen Horto Magiko, jossa EP aloittaa ja pääkatsomot vastaa! Kiitos Roopelle tai kenelle kiitos kuuluukaan! Tätä olen venannut koko kauden!