Jos olet täyttänyt lomakkeen ja laittanut jäsenmaksun tulemaan, niin olet mukana! "Kuukausikirje" kilahtaa sähköpostiin mahdollisesti jo huomenna jos saadaan Espoon lippuja varten linkki haltuun.Johan tässä on yksi pelipäivä ollut ja täällä jo joku pikkutunneilla avautuu oikeinkannattamisesta. Mahtava meininki! Nautitaan näistä täysin rinnoin hei. On tämä aina parempi kuin putinien kansallislaulut ja rratproblem yms.
Oikeasti siis, korkki kiinni ja eteenpäin.
Seuraavaan aiheeseen:
@Eteläpääty Ry liityin jäseneksi tuossa muutama päivä sitten, mutta en ole saanut minkäänlaista vahvistusta. Mistä tiedän, että jäsenhakemukseni on tullut perille? Saanko jonkinlaisen jäsennumeron tms. esim. jäsenetuja varten?
En ole saanut mitään sähköpostia teiltä ja Jokerit mainitsee kotisivuillaan seuraavaa: ”Virallisten faniyhdistysten jäsenet pääsevät ostamaan lippuja ennakkomyynnin kautta maanantaina klo 12.00-14.00 välisenä aikana. Eteläpääty ry, Old Chiefs ry ja Jokerit Fan Club ry ovat asiassa erikseen yhteydessä jäseniinsä.”Jos olet täyttänyt lomakkeen ja laittanut jäsenmaksun tulemaan, niin olet mukana! "Kuukausikirje" kilahtaa sähköpostiin mahdollisesti jo huomenna jos saadaan Espoon lippuja varten linkki haltuun.
"Bonuksena" arvomme ensi viikolla kaikkien jäsenien kesken (poislukien hallitus ja lähipiiri) Jokerien uuden pelipaidan (fanipaita), jossa on kaikkien Pitsiturnauksessa pelanneiden nimikirjoitukset.
-Roope, Eteläpääty ry
Ticketmasterilla ongelmia linkin kanssa. Yksi linkki saatiin, se ei toiminut vaan liput tuli väärään päätyyn. Seuraavassa linkissä osto ei mene läpi. Odotellaan, turhauttavaa, mutta eiköhän me liput saada joka tapauksessa.En ole saanut mitään sähköpostia teiltä ja Jokerit mainitsee kotisivuillaan seuraavaa: ”Virallisten faniyhdistysten jäsenet pääsevät ostamaan lippuja ennakkomyynnin kautta maanantaina klo 12.00-14.00 välisenä aikana. Eteläpääty ry, Old Chiefs ry ja Jokerit Fan Club ry ovat asiassa erikseen yhteydessä jäseniinsä.”
Toivottavasti en nyt jää ilman.
Juuri olin tulossa valittelemaan samaa kuin @Shakermaker, että ennakko-ostolinkkiä ei ole vielä sähköpostiin kuulunut. Tosin minä olen OC:n jäsen. Kiitokset kuitenkin tilannepäivityksestä! Odotellaan ja hakataan F5:ta siis...Ticketmasterilla ongelmia linkin kanssa. Yksi linkki saatiin, se ei toiminut vaan liput tuli väärään päätyyn. Seuraavassa linkissä osto ei mene läpi. Odotellaan, turhauttavaa, mutta eiköhän me liput saada joka tapauksessa.
Reisilleen meni ennakkomyynti kannattajayhdistysten jäsenille, mutta onneksi lippuja on reippaasti tarjolla, kunhan linkit saadaan toimimaan.
Täytyy toivoa, ettei espoolaiset tule kytikselle meidän katsoimoihin, kun muu halli alkaa olla jo lähellä loppuunmyytyä.
Täytyy toivoa, ettei espoolaiset tule kytikselle meidän katsoimoihin, kun muu halli alkaa olla jo lähellä loppuunmyytyä.
Todennäköisempää taitaa olla, että Jokerifanit ovat olleet kytiksellä Espoon lipunmyynnissä. Halli näyttänee samalta kuin heillä 2011 finaaleissa julleka vastaan.
Vihdoinkin tuli linkki ja tsetit Espooseen kauden avaukseen hommattu!
Mutta, Ticketmasterin sivuilla aivan järkyttävä säätö että sai liput ostettua! Viisi kertaa jouduin valitsemaan paikat, joka kerta eri, kun ilmeisesti joku oli ehtinyt jo napata ne mun valitsemani paikat. Eikö se järjestelmä nyt olisi voinut pitää niitä minulle varattuna pari minuuttia niin että olisin voinut päästä maksuprosessin loppuun asti? Verkkopankkimaksu ei toiminut kolmeen kertaan, lopulta onneksi korttimaksu sitten toimi. Tilausvahvistuksessa sivuilla sanotaan, että liput tulee sähköpostiin pdf-liitteinä, no ei ole nyt viiteen minuuttiin tullut yhtään mitään. Ei kuittia, ei lippuja, ei tilausvahvistusta, ei mitään. Surkea lafka toi Ticketmaster!
Tämä johtuu selaimen evästeistä. K-espoon sivuilta ei pääse ostamaan noiden katsomoiden lippuja. luultavasti kaikki jotka saivat linkin jokerien kannattajasivulta päätyy nyt tuolle 401 ja 402 katsomokartalle riippumatta siitä mitä kautta avaa pelin lipunmyynnin.Minulla muuten näyttää, että nyt se ihan perus Kiekko-Espoo vs Jokerit -pelin ostolinkki (esim. Kiekko-Espoon sivuilta aukeava linkki) vie 401 ja 402 katsomon lipunmyyntiin.. @Eteläpääty Ry
402 katsomo nyt jo loppuunmyyty! Mahtavaa! Kohta avataan varmasti tuo 403 myös, menee liput kuin kuumille kiville.Jokerifanien linkki: https://www.ticketmaster.fi/event/330141?CL_ORIGIN=ORIGIN4
Hoitakaa homma. Nyt heti.