Seisomakannattajakatsomosta kun on nyt viime aikoina puhuttu, niin HC TPS:n facebookista löytyy kuva tulevasta kannattajakatsomosta. Mustavalkoinen näyttää vaan hyvältä!
https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/551083_10150944150537554_636212596_n.jpg
Seisomakannattajakatsomosta kun on nyt viime aikoina puhuttu, niin HC TPS:n facebookista löytyy kuva tulevasta kannattajakatsomosta. Mustavalkoinen näyttää vaan hyvältä!
Kuva
Mistä saadaan sponsori vaihtamaan kaikki nuo karmeat punaiset penkit mustaan ja valkoiseen. Siinä olisi vuoden kulttuuriteko!
Mikäs meininki oli eilen uudessa fanikatsomossa? Joko oli porukka löytänyt tiensä sinne näin varhaisessa vaiheessa?
Oheinen kuva kertoo melko paljon.
Tänään oli ihan hyvin mobia paikkalla ottelussa. Pariin otteseen lähti ihan mukavasti ääntäkin näin sunnuntai-iltapäivään.
TPS:kin näytti hakevan aktiiveja pyörittämään toimintaa. Hyvin paljon toiminta on kiinni siitä millaista porukkaa on hommaa viemään eteenpäin, joten pitää toivoa, että innokkaita ja osaavia jannua/jannutaria löytyy.
TPS:kin näytti hakevan aktiiveja pyörittämään toimintaa.
Itse olisin toivonut, että homman olisi annettu mennä omalla painollaan eteenpäin ja katsomosta nousta esiin niiden jotka olisivat alkaneet hommaa vetämään katsomossa, se toimi futiksen puolella joten miksei se toimisi myös lätkän puolella. Toivottavasti tämän haun tarkoituksena on enemmänkin saada joku joka olisi katsomon ja seuran välillä yhteyshenkilönä kuin itse katsomon vetäjänä.
Itse olen vain tylsä klubitakki katsoja alakerran sivusta, mutta uteliaisuuttani kysyn että etkös itse meinaa ryhtyä vetämään, jos oikein olen ymmärtänyt niin kokemusta löytyy.
Ainakin Bernin matsista voin heitellä muutamia pikkuvinkkejä.
- vaikka halli ei suurella todennäköisyydellä tulekaan täyteen, niin matsilippu kannattaa silti hankkia etukäteen
- yksinkertaisinta keskustan SCB Shopista (Universal-Sport urheiluvaateliikkeen yhteydessä - Zeughausgasse 27)
- lipunmyynti liikkeen toisessa kerroksessa - luottokortit EIVÄT käy
- seisomakatsomo - "Grand Stand" (~10.600 paikkaa) aivan ehdoton paikka - hinta 20.00 CHF (~18 EUR)
Tulevan viikonlopun European Trophy -peleihin TPS:a ja Tapparaa vastaan seisomakatsomoa EI AVATA, vaan myynnissä on ainoastaan numeroimattomia istumapaikkalippuja. Kyseessä on kuitenkin SCB:n kauden 2012-13 avausmatsi kotona, joten hyviä paikkoja silmälläpitäen hallille kannattaa mennä ajoissa. Matsi tosin alkaa arkipäiväksi kohtuullisen aikaisin - 18:30 (normaalisti 19:30, 19:45 tai 20:15), joten se verottanee ainakin jonkin verran yleisöä. Numeroimattoman istumapaikan hinta olikin vain 15CHF (+2 Frangia "toimituskuluja"). Poikkeuksellisesti liput ovatkin myynnissä Universal-Sportin katutasossa eikä toisessa kerroksessa, kuten aiemmin mainitsin.HC TPS kirjoitti:Yli 17000-paikkainen PostFinance Arena tunnetaan myös yli kymmenen tuhatta fania kattavasta seisomakatsomostaan, joten perjantain kohtaamisen pitäisi olla European Trophyn tasolla kärkiluokkaa niin pelin kuin tunnelmansakin puolesta.
Taaempaa kun katsoin niin tahallisesti yritti aloittaa omia huutoja laulujen päälle. Ei näin. Ei todellakaan näin.
Samaa joukkuetta tässä kannatetaan, ja mielellään ne päähuudot siitä seisomakatsomon puolelta, siitä kun nyt lähtee eniten sitä mekkalaa kuitenkin!