Onko joku lähdössä keskiviikkona Poriin katsomaan matsia pk-seudulta? Itse lähden, jos saan bensakulut jaettua jonkun kanssa. Laittakaa vastauksia privana jos innokkaita löytyy. Paluu luonnollisesti vielä samana iltana jotta ehtii torstaiksi töihin.
]Ihan hauskaa, että karnevaalitunnelmaa saadaan vähän luotua. Tiedän kyllä, että osa porukasta ei tästä tykkää, itse en kuitenkaan skenepisteitä laske, niin ei haittaa. :)
Minä en ajattele skenepisteitä tässä yhteydessä. Ne ovat skenettäjien oma juttu, tuo on mielestäni kornia muuten vaan. Luulisi nyt että "Suomen paras yleisö" pärjäisi ilman huivejakin.
KOFF jakaa huomenna 2500 (!!) kpl huiveja Isomäessä.
No, tuskin minäkään mitään skenepisteitä kovasti ajattelen, kunhan heitän läppää. Huvittaa koko ajatus näistä skenepinnojen laskemisista.
Tuskin muuten on porilaisyleisön ansiota, saati syytä, että huivit lähtevät huomenna jakoon. Turha siis murjottaa siitä.
..
En minä porilaisesta yleisöstä murjotakaan vaan juuri niistä tahoista jotka noita huiveja jakavat, omista kaupallisista motiiveistaan käsin. Lisäksi pännii se että Pataljoonassa ja Etulinjassa on heiluteltu huiveja jo vuosia, ilman varsinaista vastakaikua. Mutta nyt jokainen pässi sitten kai viuhtoo Koffin huivin kanssa.
... Mutta nyt jokainen pässi sitten kai viuhtoo Koffin huivin kanssa.
Joo, ehkä pärjää yleisö ilman huiveja mutta toi huivi juttu voi kaikesta huolimatta olla hieno, upee juttu, kaikki ei voi mennä uuden, modernin kannatuskulttuurin mukaan. Vaikka tätä pitäisi tuolta kannalta ajatellen kornina, joillekkin vähemmän sivistyneelle tuo voi olla hieno juttu. Toivon ymmärrystä myös ainoan oikean kannatuskulttuurin kannattajilta.
Etulinjalaiset eivät varmasti pahoita mieltään tästä Koffin tempauksesta. Pelkästään rivikatsojan näkökulmasta toki positiivista, että väriä saadaan katsomoon, keinolla millä hyvänsä. Toki mielummin sitä toivoisi ihmisten investoivan Ässien omiin huiveihin ja käyttävän niitä ahkerasti katsomossa, mutta tosiaan suurimmalla osalla nämä vain makaavat hartioilla. Ilmeisesti nyt haetaan samanlaista hämäystä kuin lärpyttimienkin kanssa. Ilman lärpyttimiä jengi istuu kädet sylissä ristissä, mutta lärpytintä hakataan kuin helistintä konsanaan, äärimmillään koko 60 minuuttia. Ehkä Kofanderin huivi saa aikaan samanmoisen kummastuksen ja saa osan heiluttamaan sitä kuin lassoa konsanaan. Huomenna nähdään...
Koff lopetti meiltä oluttehtaan, älkää kukaan ottako huiveja vastaan.
Läppäähän tuo skenepisteistä puhuminen pääosin on, mikä ei poista sitä etteikö taustalla olisi ihan oikeita asioita.
En minä porilaisesta yleisöstä murjotakaan vaan juuri niistä tahoista jotka noita huiveja jakavat, omista kaupallisista motiiveistaan käsin. Lisäksi pännii se että Pataljoonassa ja Etulinjassa on heiluteltu huiveja jo vuosia, ilman varsinaista vastakaikua. Mutta nyt jokainen pässi sitten kai viuhtoo Koffin huivin kanssa.
Nyt pitää hieman kommentoida kaikella ystävyydellä näin tavallisena katsojana...
Onhan kannattajaryhmienkin huiveissa oleva teksti vain ja ainoastaan mainos, koska niissä ei kaikissa ainakaan käsittääkseni lue seuran nimeä tai ole seuran logoa.
Nyt mahdollisesti leimautuu pässiksi jos ottaa viirin ja heiluttaa sitä. Täytyy muistaa että tavallisia katsojia hallissa on reilu 90%, joihin minä itsekin kuulun. Suosittelisin siis ottamaan huomioon myös tämän enemmistön ainakin siltä osin ettei näitä pässiksi leimaamisia tulisi näkyviin muualla kuin täällä. Jos ryhmänä haluaa kasvaa, pitää siitä tehdä kiinnostavaa, mutta tällä tavalla se voi olla monelle pässille liian iso kynnys lähteä mukaan.
Minusta on todella hienoa että porukka viihtyy hallissa ja tuo rahaa ja ääntä itselleni rakkaalle seuralle. Jos joku haluaa sen tehdä "modernisti", se on ihan hyvä juttu, mutta se mikä on hieman kiusallista kyseisessä toiminnassa on se, että osa nostaa itsensä jalustalle ja kuvittelee että se on se ainoa oikea tapa ja ilman heitä ei olisi tunnelmaa ollenkaan.
Ryhmän huivi on merkki ryhmään kuulumisesta ja oman joukkueen kannattaminen puolestaan sen verran itsestäänselvyys ettei sitä tarvitse välttämättä enää seuran logolla korostaa.
Hallissa oli kyllä muuten ihan mainio tunnelma tänään.
Old time hockeya kaukalossa ja wanhaa kunnon meininkiä myös katsomossa.
Hallissa oli kyllä muuten ihan mainio tunnelma tänään.
Old time hockeya kaukalossa ja wanhaa kunnon meininkiä myös katsomossa.