Muutenkin RB on parasta mitä Raumalaiselle fanikulttuurille on ikinä tapahtunut ja nyt siellä on yksi uhmaikäinen pilaamassa sitä. Häpeä.
Minä en
millään tavalla puolustele noita "protestilyöntejä" ja monotonista rummutusta, edellämainittu pistää aina pelissä vituttamaan.
Mutta kyllähän
Villi-Länsi on kuitenkin ihan myötämielinen ollut RB:lle, notta en minä tuota pilaamis-kommenttia ihan täysin allekirjoita. Voisihan sitä pahemminkin yrittää pilata niin kuin se yksi jantteri, joka rumpuvastaavana ollessaan alkoi lähes aina paukuttamaan sitä kun Boja aloittivat jonkun chantin.
Palatakseni kuitenkin vielä tuohon pelaajien mielipiteeseen, niin todella vaikea on kuvitella, että he näistä "protestilyönneistä" pitäisivät. Lopeta nyt hyvä mies ne, äläkä ainakaan kumauta sitä kapulaa siihen kalvoon kostoksi meille Jatkoajan vittupäille. Se on kuitenkin ihan helvetin typerää, kyllä ne pelaajat ilmankin tietää että päin vittua meni.
Edelleen olen sitä mieltä ettei koko rumpua edes tarvittaisi. Monta kertaa on viime vuosina ollut niin että se kalvo on ollut syystä tai toisesta rikki ja ollaan jouduttu taputtamaan ihan vaan käsipelillä. Eikä se yhtään sen laimeammalta ole kuulostanut kuin rummunkaan kanssa, komeammalta vaan. Toki rummun paikkaa voi perustella tahdittajana mutta rummunkin kanssa se tahti menee aina koko hallin taputtaessa päin vittua. Ei sille vaan voi mitään, joten se on ihan sama onko se rummunpauke siellä taustalla vai ei. RB:n rumpu on eri juttu, kun se ei tietääkseni kuulu pidemmälle muihin katsomoihin. Tosin sekin on vähän siinä ja siinä, että tarvitaanko sellaista vielä noin pienellä porukalla.
Ei
Villi-Länsi sitä rummun mäiskäisemistä pelikatkolla ole aloittanut sillä kyllä sitä samaa ovat tehneet aikaisemmatkin rumpumiehet, mutta hänellä olisi paikka nyt lopettaa se perinne. Samalla tavalla tuon monotonisen rummutuksen perinteen voisi Raumalla lopettaa. Ei asioita tarvitse tehdä vain siksi, että "niin on aina tehty".
Annetaan nyt kuitenkin kredittiä siitä että jaksat aina käydä hallilla Lukkoa kannustamassa.