Runkosarjan osalta viimeinen raumalaisten heimokokoontuminen la 2.3.2013 HIFK-Lukko ottelussa : Raumalaisten heimokokoontuminen, osa 3 : la 2.3.2013,HIFK-Lukko @DDR-halli | Raumam Boja
Uusi sukupolvi Raumam Boikia on näemmä kasvamassa. Olivat tänään hyvässä höyskeessä hallilla ja ääntä lähti sen verran kuin pienistä kitusista nyt voi vaatia.
Kun kaikki täällä sanovat ettei RB kuulu vieraskannattajille tai yleensäkään toiseen päätyyn, niin miksei RB ole siinä kulmassa missä Lukko-fanit yleensä on ollut?
Tuskin enää on kysymys porukan laajentamisesta? Kyllä halukkaat osaa sinne kulmaankin tulla. Se on myös korkeampi katsomo, joten visuaalisestikin se olisi parempi paikka. Näkyisi ja kuuluisi paremmin koko halliin.
Mitenkäs tää lauantain Sinikeltainen areena toteutetaan? Otetaanko viime keväiset liput mukaan kellä se tallella on vai tuleeko jotain uutta ja ihmeellistä heiluteltavaa katsojille?
RB on kokonaisuudessaan kiva juttu ja tuonut halliin tunnelmaa, mutta voisiko otteluketjufoorumista vähentää sitä hehkutusta edes hiukan.
Alkaa hieman nyrppiä, kun ne näyttävät aina menevän siihen kikkelivertailuun ja kinasteluun. Joutuu etsimällä etsimään tekstiä itse ottelusta.
Millä päätelmällä päättelet, että joku on ollut otteluketjussa kertomassa RB:n suulla yhtään mitään?! Jokainen kirjoittaa ihan omana itsenään ja omista näkökulmistaan. Ja tuo kannatusasia on vain niin tärkeä asia, että siitä tulee keskustella kun sen paikka on.
En ole päätellyt, sinä hoisit sen puolen.
Kannatusasia on tärkeä, mutta taisi tulla eilen(kin) varoitusta moderaattoreilta otteluketjussa...
En nyt jaksa ruveta vääntämään rautalangasta. Jos et ymmärrä viestin pointtia, se on sinun häpeäsi.
Nätisti kun pyytää, niin eiköhän joku samantien nykäise palkokasvin poikittain ylähengitysteihin ja saa itkupotkuraivarit.
*huoh*
Juu juu, eli tämäkin oli taas tälläinen jossa tajusit, että en ollutkaan tehnyt miten väitit ja yrität nyt kuitata sen MINUN ymmärtämättömyyden piikkiin... Aika yksinkertainen asia tama kuitenkin on. Missä olet lukenut minun puhuneen kannattajayhteisön nimissä tai puolesta...nimenomaan, en missään joten siinä ei silloin ole mitään ymmärtämisen vaikeutta.
Kummasti 1936 kuitenkin tajusi viestin sisällön. Sinä se keksit ruveta inttämään jostain aivan epäolennaisesta, kun et tajunnut, etkä näköjään tajua vieläkään. Ei voi kauhalla vaatia jne...
"Epäolennaista"?! Sinä väitit minun kirjoittaneen kannattajayhteisön puolesta tai nimissä jonka kiistin ja kerroin kirjoittavani ihan itseni puolesta. Tämän jälkeen kerroit jotain minun ymmärtämättömyydestäni...voin rehellisesti kertoa näytön kanssa, että sinun kirjoituksesi on nyt aika sekavaa.
Anteeksi kuinka? No hyvät naurut sain tuosta. :D
Missäköhän kohtaa olen kirjoittanut, että sinä olet kirjoittanut kenenkään muun puolesta, kuin oman itsesi? Itseasiassa en identifioinut yhtään nimimerkkiä, vaan sinä sait jostain päähäsi, että kirjoitukseni koskee sinua. Asiani oli aika simppeli, enkä olisi ikinä uskonut, että sen voi käsittää noin väärin. :D
Kirjoitinkin jo tähän jotain todella loukkaavaa, mutta sitten tajusin siitä tulevan penalttia ja et kuitenkaan olis tajunnnut sitä.
En ole päätellyt, sinä hoisit sen puolen.
Kannatusasia on tärkeä, mutta taisi tulla eilen(kin) varoitusta moderaattoreilta otteluketjussa...
Tässä viittaat minuun sillä minä se olin tuolla otteluketjussa tästä vääntämässä...