Fanitoiminta ja -matkat kaudella 2011-2012

  • 28 513
  • 107

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Fanimatkalle Helsinkiin, ILMAN risteilyä

Oli kaunis talvinen päivä. Linnut lirkuttelivat ja oravat olivat jo löytäneet ne alkutalvenn pimeydessä hukkaamansa kävyt, kaikki oli harmoniassa...kunnes muistin ne oravat, niiden tapaan minäkin hukkasin rakkaani, vittu upotin sen jonkin puun juurelle enkä saatana sentään muista minkä, olin musertunut... vittu....metsässä on niin lukemattomia puita ja minun pähkinäni olivat hukassa, yksin ja armotta... JYP on sentään ihan ok joukkue... no okei, toki se kallein ja ihanin, mutta.....aloin vain miettimään kuka minä olen...miksi minä olen, ja mikä on tämä tuska jota en koskaan aiemmin ole tuntenut? ehkä se oli vain yksinäisyyttä, eron aiheuttamaa ahdistusta tai jotain vastaavaa mielipahaa.

Olin alaston tämän brutaalin ja raiskaavan tunteen edessä, kuin pieni vauva ilman alasuojaa, tai kuin Timo Jutila ilman mikrofonia ja grillimakkaraa, minulle sanottiin "sinä menet parempaan ketjuun"...sen jo tiesin, tämä elämä oli minulle vain alivoimaa..halusin enemmän...ei, en halunnut olla sentteri...jos...jos vain sen kerran olisin ollut edes puolustaja, jonkun puhtaan ja kauniin edestä, halusin vain olla maalivahti estämässä kuteja perille...mutta kuten Kiprusoff en voinut olla minkään edessä...tilaanteet ampuivat lävitseni kuin valonsäteet, olen edelleenkin rakkauden siivilä, kukaan ei minuun tartu vaikka olen niin pideltävä, iso, miehekäs... silti yksin, nyyh.

Tämän haluaisin tietää; Kuka auttoi kurrea '95?, jos joku kantaa joukkueen, niin kuka kantaa minua? miksi? miksi minulla ei ole enää olutta?


Vastauksen löydät Helsingistä, sillä HIFK-JYP -otteluun 18. helmikuuta järjestetään fanimatka myös ilman risteilyä. Matkan hinta Fan Clubin jäsenille 33 euroa, muille 40 euroa. Ilmoittautumiset numeroon 046-8947373.

HUOM! Matkat ja liput peliin ja takaisin samantien bussilla Jyväskylään.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Paljos tuonne lauantaina on tulossa väkeä jos lasketaan risteily+fanimatka yhteensä? Meinaan vaan, kun sekä E1 ja E2 varattu ilmeisesti jyppiläisille kiintiönä, että liekö sieltä vapautuu edes myyntiin paikkoja? 2 päivää ennen peliä nuo kiintiöistä ylijääneet paikat on tavallisesti vapautettu.

Kun vielä tuo E3 on myöskin jo lähes täynnä niin mitenhän tässä torstaille uskaltaa venyttää tuota lippujen ostoa, jos E1:sta tai E2:sta ei sitten vapaudukaan paikkoja yleiseen myyntiin.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Meinaan vaan, kun sekä E1 ja E2 varattu ilmeisesti jyppiläisille kiintiönä, että liekö sieltä vapautuu edes myyntiin paikkoja?

Eiköhän sieltä vapautu. Tää Keski-Suomalainen lysmyperseily on valitettavasti tainnut juurtua tänne oikein kunnolla... Tai sitten kaikki vain yksinkertaisesti haluaa risteilemään, sillä FC perui juuri oman matkan liian vähäisen osaliistujamäärän vuoksi.
 
Viimeksi muokattu:

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eiköhän sieltä vapautu. Tää Keski-Suomalainen lysmyperseily on valitettavasti tainnut juurtua tänne oikein kunnolla... Tai sitten kaikki vain yksinkertaisesti haluaa risteilemään, sillä FC perui juuri oman matkan liian vähäisen osaliistujamäärän vuoksi.
Eiköhän kyse ole tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta koska faniristeily on loppuunmyyty.
 

Schröder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Augsburger Panther, Torpedo Nizhny Novgorod, JYP
Eiköhän kyse ole tästä jälkimmäisestä vaihtoehdosta koska faniristeily on loppuunmyyty.
Varmasti, mutta kyllä ainakin omasta mielestä myös tuo laivaton reissu olisi pitänyt saada täyteen. Luulisi, että JYPinkin kaltaisella organisaatiolla olisi sen verran faneja, että tälläiset matkat täyttyisivät aina. Peräänkuullutan varsinkin 18-20v keskisuomalaisia JYPin kannattajia, matkan hintahan ei olisi ollut mitenkään opiskelijalle kauhea ja tälläisilläkin matkoilla kuitenkin luodaan sitä pohjaa kaikennäköiselle fanitoiminnalle.
 

Hyytiäinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
KeuPa & Ottawa
Lukko-JYP to 8.3.

Onko yksittäisiä JYP-faneja menossa kattomaan tuota ottelua? Ainakin parin fanin kanssa oli Turussa puhetta. Itse olen tulossa Tampereelta omalla autolla. Tarvittaessa kyydissä on tilaa joten privaa tulemaan jos kiinnostusta on.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP Fan Club järjestää jokaiseen pudotuspelien vierasotteluun kuljetuksen. Eli ensimmäinen vieraspelireissu on näillä näkymin Poriin lauantaina 24.3.2012. (Jos ei ihmeitä satu viimeisellä kieroksella). Yksityiskohdista tiedotetaan tarkemmin sitten täällä ja JYPin sivuilla kunhan ne varmistuvat.
 

Kapo 00

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP Fan Club järjestää fanimatkan Poriin puolivälieräotteluihin lauantaina 24.3. ja keskiviikkona 28.3. Matkan hinta Fan Clubin jäsenille 30 euroa, muille 40 euroa. Hinta sisältää bussikuljetuksen ja seisomapaikkalipun otteluun. Lähtöaika jäähallilta on lauantaina kello 12 ja keskiviikkona kello 14.

Ilmottautumiset Fan Clubin puheenjohtajalle tekstiviestillä (tai soittamalla klo 17 jälkeen) numeroon: 046-8947373 viimeistään kolme päivää ennen peliä.
 
Viimeksi muokattu:

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihin katsomonosaan Fan Clubin liput ovat? Jos näin etäfanina yrittäisi omatoimisesti paikalle Porin mats(e)i(h)in selvitä, pitäisi tietenkin löytää itsensä samanhenkisestä seurasta.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Mihin katsomonosaan Fan Clubin liput ovat? Jos näin etäfanina yrittäisi omatoimisesti paikalle Porin mats(e)i(h)in selvitä, pitäisi tietenkin löytää itsensä samanhenkisestä seurasta.
Meille on tarjottu seisomapaikkalippuja. Parhaiten liput saa kuitenkin Fan Clubin kautta, mutta saa toki niitä seisomapaikkalippuja itsekin ostaa.
 

Kynä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Meille on tarjottu seisomapaikkalippuja. Parhaiten liput saa kuitenkin Fan Clubin kautta, mutta saa toki niitä seisomapaikkalippuja itsekin ostaa.

OK, eli Fan Clubilta voi siis hankkia suoraan pelkät otteluliput, vaikkei kyytiin tulisikaan?

edit. On muuten luultavasti aika tyhmä kysymys, mutta annetaan tuon nyt tuossa roikkua...
 
Viimeksi muokattu:

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Pääseekö Lahdesjärven ABC:ltä (tre) kyytiin mukaan, vai onko reitti joku muu?

LUULISIN, että pääsee, mutta soita siihen numeroon mihin ilmoittaudutaankin. :)
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
OK, eli Fan Clubilta voi siis hankkia suoraan pelkät otteluliput, vaikkei kyytiin tulisikaan?

edit. On muuten luultavasti aika tyhmä kysymys, mutta annetaan tuon nyt tuossa roikkua...
Jos lippuja jää ylimääräisiä, niin kyllä mutta ensi sijaisesti liput menevät fanimatkalaisille. Kannattaa kuitenkin aina kysyä.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Kuten Ässä-osiossa jo muutama huolestuneena kyseli: ei kai JYPin safri duo- rumpuryhmä ole tulossa Isomäkeen la? Tai siis ainakin jättävät rummut kotiin?

Meinaan vaan, että saattavat kiristää tunnelmaa katsomossa ehkä hieman liikaakin ja aiheuttaa turhaa rähinöintiä. Ja ei, en liioittele todetessani tämän.
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kuten Ässä-osiossa jo muutama huolestuneena kyseli: ei kai JYPin safri duo- rumpuryhmä ole tulossa Isomäkeen la? Tai siis ainakin jättävät rummut kotiin?

Meinaan vaan, että saattavat kiristää tunnelmaa katsomossa ehkä hieman liikaakin ja aiheuttaa turhaa rähinöintiä. Ja ei, en liioittele todetessani tämän.
Kuulemani mukaan ovat tulossa rumpuineen. Painotetaan nyt tässäkin yhteydessä sitä, että Rumpuryhmä ja virallinen Fan Club ovat kaksi eri asiaa.
 

Buffalo_1988

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuten Ässä-osiossa jo muutama huolestuneena kyseli: ei kai JYPin safri duo- rumpuryhmä ole tulossa Isomäkeen la? Tai siis ainakin jättävät rummut kotiin?

Meinaan vaan, että saattavat kiristää tunnelmaa katsomossa ehkä hieman liikaakin ja aiheuttaa turhaa rähinöintiä. Ja ei, en liioittele todetessani tämän.
Pitäiskö meidän muuttaa käyttäytymistä sen takia että porissa on lyhyt pinna? Toivon itsekkin että jos otetaan rummut mukaan niin sitten joku ammattitaitoinen rummuttaja mukaan, eikä niin kuin esim Lappeenrannassa kun joku hakkasi itsekseen kolme promilen humalassa taukoamatta.

Me tulemme niin kuin tulemme. Ihan sama mitä paikalliset ajattelee.
 
Viimeksi muokattu:

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Pitäiskö meidän muuttaa käyttäytymistä sen takia että porissa on lyhyt pinna?...

Teoriassa teidän pitäisi saada rummuttaa, jos haluatte, käytännössä vähän vaikeampi homma.
Pitääkö paikkansa, että Hifk on teiltä kotimatseissaan rumpujen käytön kieltänyt ja mikä on syy? Jos pitää paikkansa, niin voisi rummut kieltää myös Porissa.

Joku vääräleuka ehti jo Ässä-osiossa muistuttaa, että rummut ovat vaarallisia, sillä saattavat lentää vaikka kentälle ... kuten muuan autonrengas Nupen päähän pari vuotta sitten ;)
 

kilhar

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuulemani mukaan ovat tulossa rumpuineen. Painotetaan nyt tässäkin yhteydessä sitä, että Rumpuryhmä ja virallinen Fan Club ovat kaksi eri asiaa.

Kannattaa varmaan tulostaa näitä lausuntoja mukaan niin mitään ongelmia ei tule. Jos se pinna siellä kiristyy mahdollisen tappion tullessa niin voin kertoa vuosikymmenien kokemuksella, että sillä ei ole väkivaltaan taipuvaisille mitään väliä onko sinulla soitin vai ei, oletko iso vai pieni ja ikävimmissä tapauksissa sekään ei riitä pullojen lentäessä, että kohteena on n. 13-vuotiaita tyttöjä. Pelkkä paita riittää syyksi.

Painotetaan nyt vielä tässäkin, että virallisesta rumpuryhmästä ei ole ikinä järjestävien seurojen puolesta valitettu liittyen ilkivaltaan, väkivaltaan tai savupommeihin jne.

Kiristää sekin varmasti ihmisiä, että otteluita keskeytetään palohälytysten ajaksi tai kun kuuntelee Hesan maalaiskuntalaisten huutoa "Mikä vitun Jyväskylä?" En ole silti kokenut tarvetta kivittää kenenkään busseja.

Kumma homma, ettei Lappeenrannassa tai Oulussa ole koskaan ollut kriisejä. Onkohan siellä ihmisillä lätkäfaneiksi vähän liikaa järkeä?
 

Kulttimörkö

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja maajoukkueet
Kumma homma, ettei Lappeenrannassa tai Oulussa ole koskaan ollut kriisejä. Onkohan siellä ihmisillä lätkäfaneiksi vähän liikaa järkeä?
Eikös se ollut juuri Oulussa joskus vuosia sitten kun Raksilassa järjestysmiehet tulivat kieltämään rummutuksen, koska "paikallisten kannustus ei kuulunut rumpujen yli"? Syy oli minusta suorastaan sanottuna säälittävä silloin. Ässien hiekkalaatikolla turistaan että Helsingin DDR-hallissa olisi samoin kielletty rummuttaminen, mutta itse en muista mitään tälläistä.

Myöskään JYP Fan Club ry:tä ei ole koskaan järjestävän seuran taholta syytetty mistään. Me ollaan kilttiä porukkaa mitä faniryhmittymiin tulee...
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
... Ässien hiekkalaatikolla turistaan että Helsingin DDR-hallissa olisi samoin kielletty rummuttaminen, mutta itse en muista mitään tälläistä...

Kysäisin tuota Hifk:n palstalla ja nimimerkki BOL vastasi seuraavaa:


Nordikselle ei saa tuoda rumpuja :). Thank God for that!

Eli eiköhän Porinkin halli voisi säännöissään rumpaloinnin kieltää ja pelastaa maailman.
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Pitäiskö meidän muuttaa käyttäytymistä sen takia että porissa on lyhyt pinna? Toivon itsekkin että jos otetaan rummut mukaan niin sitten joku ammattitaitoinen rummuttaja mukaan, eikä niin kuin esim Lappeenrannassa kun joku hakkasi itsekseen kolme promilen humalassa taukoamatta.

Me tulemme niin kuin tulemme. Ihan sama mitä paikalliset ajattelee.
Voihan sitä tietenkin myös noin ajatella. Itse en kyläillessä mene kysymättä ihmisten jääkaapeille (enkä muutenkaan), ihan vaan sen takia, koska toimin näin kotona.

Aion pistää vielä palautetta Ässille, että rummut kiellettäisiin. Tai ainakin rajoitettaisiin.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
JYP Fan Clubin reissulla (ei siis rumpuryhmän) on yksi bussi täynnä ja toiseen bussiin olisi vielä vajaan kymmenen lähtijän tarve. Joten luuria kouraan, jotta joukkueelle saadaan paras mahdollinen kannatus.

Aikaa ilmoittautua on vielä 24 h, joten toimintaa!
 

Luikku

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
JYP Fan Clubin reissulla (ei siis rumpuryhmän) on yksi bussi täynnä ja toiseen bussiin olisi vielä vajaan kymmenen lähtijän tarve. Joten luuria kouraan, jotta joukkueelle saadaan paras mahdollinen kannatus.

Aikaa ilmoittautua on vielä 24 h, joten toimintaa!

Vahvistatteko mitenkään tuonne ilmottautumisen? Laitoin tekstiviestin sinne mainittuun numeroon ja ilmoitin itseni ja yhden toisenkin henkilön reissuun. Olisi ihan kiva tietää, että onko nimi listalla, kun bussi lauantaina starttaa kohti Poria.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös