Allekirjoitan tämän täysin. On turhaa jatkaa keskustelua aiheesta koska tilanne on se, että vastakeskustelijalla on A)Suuria vaikeuksia luetun ymmärtämisessä,B)Tarkoituksena provosoida asiallista keskustelua jankkaamisellaan tai C)Tämä on aivopesty näkemään asiat vain yksipuoleisesti.
A), B) Turha tosiaan jatkaa keskustelua koska kannatus-termin määritelmä on niin erilainen.
Kerran vielä pojat ja tytöt, arvoisat KalPa-kannattajat!
Minulle pyyteettömyys ja vapaaehtoinen jääkiekkojoukkueen kannattaminen merkitsevät sitä että käyn mahdollisuuksien mukaan peleissä ja kannustan omiani. Pelaajat käy kiittämässä pelin jälkeen jos aiheelliseksi katsoo. Jos ei katso niin parempi kannustus kehiin seuraavassa pelissä. Vain tällä on minulle merkitystä,
katsomon ja kaukalon välinen yhteistyö.
C) Minun aivopesty yksipuoleinen näkymykseni KalPa-kannattajasta ja rajoittuu katsomoon ja kaukaloon, muutamalla ylläkirjoittaneella on tarve sivulauseessa lisätä siihen tasapuolinen medianäkyvyys ja kohtelu toimiston taholta. Itselleni nämä täysin sivuseikkoja, medianäkyvyys ja koko toimisto. Niin pitkään kun sieltä kausikorttini saan samalla rahalla kuin muutkin tallaajat niin se on minun osaltani työnsä tehnyt tasapuolisesti.
Jatketaan mielipiteinemme, minä arvostan ja vaadin parempaa tekemistä kaukalossa, vain kaukalossa. Siispä tämä on henkilökohtaisesti minulle väärä paikka.
Pahoittelut etten osaa arvostaa mielipidettänne, pyyteettömistä kilometreistä huolimatta.