Kuopiossa on aina kiva käydä eli nyt kaikki ilmottautumaan viimeistä vieraspeliä viedään runkosarjan osalta..
KalPa - JYP 1.3.2011
KalPa - JYP 1.3.2011
JYP Fan Club menee aina kun se on mahdollista seisomaan ja/tai siihen päätyyn johon JYP hyökkää kaksi kertaa. Eli siihen C1 katsomon takana olevaan seisomakatsomoon mennään. Jatkossakin pelkän lipun ostaminen Fan Clubin kautta onnistuu vain siinä tapauksessa että että bussi ei ole ollut täynnä tai joku on perunut matkansa. Eli pyrimme varaamaan vain sen verran lippuja kun on lähtiöitä.Missä päin katsomoa JYP:n kannattajat on? Onko Kapo teidän kautta mahdollista ostaa pelkkä lippu jos esim. tuo vieraskannattajien alue on jotenkin rajattu, meinaan kun olen jo täällä paikan päällä valmiiksi, eli en itse kyytiä tarvitse...
Pieni suunitelman muutos eli Ilves tarjosi istumapaikka liput lähes samaan hintaan eli se katsomo johon JFC menee on C3.
Matkan hinta siis pysyy samana ja aivan varmasti siellä C1:sen takanakin olevasta seisomakatsomosta löytyy JYP faneja ja paljon!
(Itsekkin menen seisomaan viimeistään kolmannessa erässä)
Samasta numerosta josta tuon fanimatkan voi varata voi asiaa tiedustella tarkemmin klo 17 jälkeen. Mutta jos halli ei ole loppuunmyyty niin fanikatsomossa ja sen lähelläkin on kyllä tyhjiä paikkoja aivan varmasti. Koska aika moni on menossa suoraan seisomaan ja alkuasukkaat eivät siihen viereen tule jos ei ole pakko.Onko tietoa onko istumaliput riveille 1-4 (15e) vai riveille 5-16 (20e)? Varmaankin nuo ensimmäiset? Tätä kysyn siksi jos tulen omalla kyydillä niin pääsisin Jyväskyläläisten viereen itse ostamalla lipun.
Samasta numerosta josta tuon fanimatkan voi varata voi asiaa tiedustella tarkemmin klo 17 jälkeen. Mutta jos halli ei ole loppuunmyyty niin fanikatsomossa ja sen lähelläkin on kyllä tyhjiä paikkoja aivan varmasti. Koska aika moni on menossa suoraan seisomaan ja alkuasukkaat eivät siihen viereen tule jos ei ole pakko.
JFC on lähdössä kahdella bussilla, Sambaryhmä omallaan, jotkut omilla autoillaan ja Tampereella asuvat JYP fanit. Eli eiköhän siinä jonkin sortin älämölöä saada aikaiseksi :)Varasinkin sitten eilen heti klo: 20:01 :) itselleni paikan fanibussiin tekstarilla. Toivottavasti Jyväskylästä on todella paljon porukkaa hallissa.
JFC on lähdössä kahdella bussilla, Sambaryhmä omallaan, jotkut omilla autoillaan ja Tampereella asuvat JYP fanit. Eli eiköhän siinä jonkin sortin älämölöä saada aikaiseksi :)
Viimeksi Tappara pelissä ei kuulemma rumpuja juuri ollut messissä ja tunnelma oli ollut loistava. Jos näin, lähtisin siitä että rummut jää pääosiltaan himaan piste. Jostainhan tää projekti kannattajakultuurin uudistamisesta on lähdettävä.
Onkos tietoa kuinka monta bussia keskiviikkona lähteee Hakametsään päin?
Lauantain fanimatka on loppuunmyyty Loistavaa! Mutta keskiviikolle on vielä tilaa. Ja näytti olevan myös huutosakin bussikin jo täynnä eli ainakin 3 bussilastillista (+ muilla kulkuneuvoilla tulevat) JYP faneja lauantain peliin lähdössä.
Mikä se vastaus siis on? Minä en sitä tuosta löydä.Vastaus taisi tällä kertaa löytyä aivan liian läheltä huomatakseen sitä.
Onkos tietoa kuinka monta bussia keskiviikkona lähteee Hakametsään päin?
Keskiviikkona tällä hetkellä varmaan yksi bussi. Epävirallista ja vuorokauden vanhaa tietoa tämä, mutta päivitellään jos tietoa kantautuu..
Mikä se vastaus siis on? Minä en sitä tuosta löydä.
Kuinkas kauan tuo virallisen pelipaidan toimitus keskimäärin kestää? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ole itse tilaillut vaikka paidan omistakin... Kaveri näet halusi tietää...
Kuinkas kauan tuo virallisen pelipaidan toimitus keskimäärin kestää? Ihan mielenkiinnosta kysyn, kun en ole itse tilaillut vaikka paidan omistakin... Kaveri näet halusi tietää...