Olen pannut merkille, että silloin tällöin joissakin viestiketjuissa muutamat kirjoittajat syyttelevät muita saman joukkueen kannattajia takinkääntäjiksi sillä perusteella että he joskus kirjoittavat joukkueestaan varsin kriittiseen sävyyn. Eli kysymys kuulukin: Onko joukkueestaan välittävä kannattaja joka uskaltaa vaatia hyväpalkkaisilta pelureilta vähintään yritystä kaukalossa tai kertoo rehellisesti mielipiteensä peliesityksistä takinkääntäjä. Minun mielestäni ei todellakaan ole. Henkilöpalvontaan perustuva kannattaminen ei istu ainankaan minun ajatusmalliini sitten millään. Itselleni seura on se tärkein juttu tämän lajin seuraamisessa. Toki arvostan hyviä pelaajia ja heidän suorituksiaan, mutta pelkästään keltaisen paidan päällepukeminen ei tarkoita sitä että meidän tarvitsee automaattisesti hyväksyä pelaaja ja hänen suorituksensa. Hyvänä esimerkkinä tästä oli muuan Miha Rebolj, joka sai shittiä kannattajilta täysin aiheesta, mutta kaikkien teinien mieleen tämäkään kritiikki ei tietenkään ollut. Seurajohto tekikin omat johtopäätöksensä miehen esitysten perusteella ja samalla osoitti että kai tuossa ajatumallissani on jotain itua. Kommentteja kiitos.