Fanimatkat 09-10

  • 23 249
  • 93

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei lähtekääpä nyt rohkeasti tuonne Ouluun keskiviikkona. Tähän mennessä lähtijöitä aivan liian vähän... Vaimo messiin ja lapset kans.
Halukkaita lienee kymmenkertainen määrä siihen nähden, kuinka moni pystyy lähtemään. Helkkarin paha päivä keskellä viikkoa ja vieläpä Ouluun asti pitäisi lähteä. Töitä ja kouluja riittää suurimmalla osalla niin maan pirusti, ettei vaan yksinkertaisesti ole mahdollista tuonne lähteä.

Itse kuulun siihen porukkaan, joka olisi erittäin halukas lähtemään, mutta työt estävät. Ja perkele lauantaillekin sovittu muuta menoa jo kauan sitten, joten silloinkaan ei kykene. Harmittaa vietävästi.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Uutta suoleen, kun vanha kuolee

Eli keskiviikon matka kuoli ja kuopattiin liian vähäisen lähtijämäärän vuoksi.

MUTTA:

lauvvantain matkalle Ouluun on vielä mukavasti tilaa. Kenties saataisiin se kaksikin bussia starttaamaan(?) Joten oleppas höveli ja hinaa ahterisi FC:n bussiin. Ohjetta matkallelähtöön täällä.

Niin ja ne hinnat on sit niinku iha naurettavan halvat, 25/35e.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Lauantain matka täynnä.

Nonni. Lauantain matka myytiin täyteen että napsahti. Jyväskylästä irtoaa miehitys Ouluun vahvuudella 1+1.
 

RuuhkaTukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp, sympatiaa Jokereille
Missä katsomossa ovat JYPin kannattajat huomisessa Kärpät - JYP pelissä? Oltaisiin liittymässä joukkoon mukaan ja pitäisi saada ostettua liput oikeaan paikkaan.
 

Köpi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Buffalo Sabres, Green Bay Packers
Missä katsomossa ovat JYPin kannattajat huomisessa Kärpät - JYP pelissä? Oltaisiin liittymässä joukkoon mukaan ja pitäisi saada ostettua liput oikeaan paikkaan.

Tähän aikaan varmaa tietoa ei osaa sanoa, mutta ainakin edellisillä kausilla fanikatsomo on sijainnut E-F kulmassa.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Vittu hei, me mennää Turkuun!

Huoh, en oikeasti voi uskoa että näin kävi taas, viimeksi...hmm...kun en vain muista, oli vastaavanlainen tilanne, kerran yritin olla onnellinen, ja näin myöhemmin voin todeta että se kaikki oli niin hyvin valheellista, en tiedä kuinka tästä teille kertoisin...mutta yritän.

Tämä on oikeasti niin kovin raskasta..

Oli kaunis lopputalvi/kevään alku, linnut lirkuttelivat ja oravat olivat jo löytäneet ne keskitalven pimeydessä hukkaamansa kävyt, kaikki oli harmoniassa...kunnes muistin ne oravat, niiden tapaan minäkin hukkasin rakkaani, vittu upotin sen jonkin puun juurelle enkä saatana sentään muista minkä, olin musertunut... vittu....metsässä on niin lukemattomia puita ja minun pähkinäni olivat hukassa, yksin ja armotta... JYP on sentään ihan ok joukkue... no okei, toki se kallein ja ihanin, mutta.....aloin vain miettimään kuka minä olen...miksi minä olen, ja mikä on tämä tuska jota en koskaan aiemmin ole tuntenut? ehkä se oli vain yksinäisyyttä, eron aiheuttamaa ahdistusta tai jotain vastaavaa mielipahaa.

Olin alaston tämän brutaalin ja raiskaavan tunteen edessä, kuin pieni vauva ilman alasuojaa, tai kuin Timo Jutila ilman mikrofonia ja grillimakkaraa, minulle sanottiin "sinä menet parempaan ketjuun"...sen jo tiesin, tämä elämä oli minulle vain alivoimaa..halusin enemmän...ei, en halunnut olla sentteri...jos...jos vain sen kerran olisin ollut edes puolustaja, jonkun puhtaan ja kauniin edestä, halusin vain olla maalivahti estämässä kuteja perille...mutta kuten Kiprusoff en voinut olla minkään edessä...tilaanteet ampuivat lävitseni kuin valonsäteet, olen edelleenkin rakkauden siivilä, kukaan ei minuun tartu vaikka olen niin pideltävä, iso, miehekäs... silti yksin, nyyh.

Tämän haluaisin tietää; Kuka auttoi kurrea '95?, jos joku kantaa joukkueen, niin kuka kantaa minua? miksi? miksi minulla ei ole enää olutta?...

Ai niin: JYP FC tekee fanimatkan Turkuun ja JYPin nettisivut kertoo lisää faktaa. :)
 
Viimeksi muokattu:

Museoesine

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja muut keskisuomalaiset
Bussi lähtee kohti Turkua maanantaina klo 13.00. Mukaan mahtuu vielä, joten kännykkää käteen ja ilmoittautumisia kehiin sunnuntai-iltaan klo 21 mennessä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Saatiinkos tämän päivän otteluun fanibussia lähtemään? Olisi kiva, jos hallissa olisi muitakin JYP-henkisiä.

JYPin kotisivuilla on ilmoitus, että matka on peruttu. Harmi homma todellakin. Mutta eiköhän meitä etäfaneja ole jonkun verran paikalla, että edes jotain ääntä saadaan.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
JYPin kotisivuilla on ilmoitus, että matka on peruttu. Harmi homma todellakin. Mutta eiköhän meitä etäfaneja ole jonkun verran paikalla, että edes jotain ääntä saadaan.

Nooh, Humppis taitaa olla paikalla viiden hengen poppoolla?

Meikäläinenkin saattaa eksyä paikalle JMA:n johdolla jos hyvin käy.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Jees, elikkä juuri varmistui että meikäläinen lähtee kans kohti Turkua klo 15.

Minut, Humpauttajan, JMA:n ja kumppanit voi bongata G7-katsomosta.

#49
 

Kemulator

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Maanantaina olisi taasen fanibussia tarjolla. Josko kuudennessa välieräpelissä olisi panosta tarpeeksi, jotta bussi oikeasti saadaan lähtemäänkin?

Lisätietoa ja ilmoittautumisohjeet
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Kausi paketissa

JYP FC kiittää kaikkia tällä kaudella mukana olleita uusia ja vanhoja jäseniä!
Kiitos teille, keille se kuuluu! Ensi kaudella kierretään taas ympäri Suomea.
PS. Ei sovi unohtaa etäfaneja. Kiitos teillekin, etenkin siellä etelässä. Humpauttaja, InfernalDark, Moby jne...
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Hey tänks Mr. Anselm Raato!

Parhaimpamme olemme tehneet, mutta aina on varaa parantaa. Varmaanki satoja euroja menny kauden aikana koordinoidessa porukkaa kasaan ym kuluihin, mutta on todellakin ollut sen arvoista. Jonkin sortin virallisen faniryhmän pystyyn pistämisestä on myös ollut puhetta, koska täällä stadissa sitä fanipohjaa on. Saas nähdä kuin käy.

Terveisin, Stadin Sotapäällikkö #42:n oikea käsi, Sotamarsalkka #49
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hey tänks Mr. Anselm Raato!

Parhaimpamme olemme tehneet, mutta aina on varaa parantaa. Varmaanki satoja euroja menny kauden aikana koordinoidessa porukkaa kasaan ym kuluihin, mutta on todellakin ollut sen arvoista. Jonkin sortin virallisen faniryhmän pystyyn pistämisestä on myös ollut puhetta, koska täällä stadissa sitä fanipohjaa on. Saas nähdä kuin käy.

Terveisin, Stadin Sotapäällikkö #42:n oikea käsi, Sotamarsalkka #49

Eipä varmaan ole huonokaan idea perustaa jonkinsorin faniryhmä etäkannattajien kanssa. Varsinkin jos tuota fanipohjaa on suurempaakin määrään. Esimerkiksi juuri kuljetuskulujen jakaminen näihin otteluihin voisi jokaisen kannalta olla järkevää ja esimerkiksi jonkinsorin kuljetuksien organisoituminen olisi hyvä asia monen kannalta. esimerkiksi minibussi voi tulla paljon halvemmaksi joihinkin otteluihin kuin vaikka pari henkilöautoa jos lähtijöitä on tarpeeksi. Juurikin tämä että suuremmalla porukalla voisi lähteä otteluihin ettei jokainen omalla autolla yksinään lähde otteluihin ajamaan ja oleskelle eripuolella hallia kun muut. Saisi isompia määriä etäkannattajia samaan kasaan.

Itse kylläkin en ole etäkannattaja, mutta joku tommoinen fanikerho voisi olla olla ihan hienokin asia ja hyödyttäisi varmaan montaa eri henkilöä ja voisi innostaa enemmänkin ihmisiä lähtemään katsomaan otteluja kuin nyt, varsinkin kulupuolta voisi saada monen osalta alaspäin organisoidulla järjestöllä ja kannatusta isommaksi JYP:n kannalta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös