Viestin lähetti kosh
Turussa "virallinen" jälkipelipaikka on Amarillo.
Sieltä lähtee ilmainen matsibussi ja runkosarjamatsien jälkeen on kaksi pelaajaa haastattelussa. Playoffien aikana haastateltavat ovat yleensä joko vilttimiehiä, loukkaantuneita ym.
Vastustajien faneja siellä harvemmin näkee, mutta kohtelu on kait suht asiallista -riippuu tietysti vierailijan käytöksestä.
Viestin lähetti kosh
Turussa "virallinen" jälkipelipaikka on Amarillo.
Vasalli oli aikoinaan opiskeluvuosinani melkeinpä olohuoneeni. Tarjoilijalle piti aterian jälkeen ehdottomasti aina sanoa:Viestin lähetti ervatsalo
Mikäli joku tälläinen paikka pitää kuitenkin kaivamalla kaivaa esiin, niin nimettäköön sitten Hämeenlinnalainen "Vasalli" ko. paikaksi.
Viestin lähetti Designer
Minä en liiemmin kupittelua pelien yhteydessä harrasta, joten en puutu aiheeseen sen enempää. Mutta esitän kaikille avoimen kysymyksen: Miten kussakin kiekkokuppilassa suhtaudutaan siihen, jos paikaalle ilmaantuu joku tai jotkuja vastustajajoukkueen pelipaita päällä? Kyräillään, heitetään herjaa, paiskataan kättä, vaihdetaan kuulumisia, vedetään turpaan, heitetään ulos?
Viestin lähetti kakkonen
..joten täällä ei varsinaisia kokoontumispaikkoja ole. Hallilla sitten kuuma maito-kaakkao käteen niin jaksaa huutaa.
Viestin lähetti Black Adder
Itse sorrun joskus lorauttamaan... jalmaria kaakaoon. Jaksaa HUUTAA paremmin.
Paikan osaomistajia olivat ainakin aikaisemmin Hannu Virta ja J-P Jalo. Mestaruusjuhlien n. kolmas päivä menee yleensä siellä.Viestin lähetti ervatsalo
Niin, mikäs tämän Olavin Krouvin rooli on Turkulaisessa jääkiekkomaailmassa.
Viestin lähetti kakkonen
Ennen muinoin joka peli näytettiin nyt jo edesmenneessä Marin baarissa..ja olut oli myös varsin halpaa...voi sitä aikaa! Nyttemmin ravintola Foxia (ainakin toissa ja viime kaudella) on yrittänyt nousta jälkipelipaikaksi. Paikallahan oli viime kaudella joku pelaajakin&valmennuspuolta pelin jälkeen mutta yleensä paikalla ei montaa "fania" ollut. Luulisin että tällä hetkellä ainakin Eurobaarista, Narrista tai Jumprusta voipi löytää pelin jälkeen jonkun joka on ollut katsomassa peliä. [/B]
Viestin lähetti Bacardi
Lähinnä espoolaisille suunnattu kysymys, eli minkälainen "aloittelupaikka" Geronimo (Tapiola) on? Paljon hyvää olen nimittäin kuullut, ja baarihan sijaistee linnuntietä aika lähellä Länkkäri-Areenaa...
Viestin lähetti TM
Muutaman kerran olen minäkin tietovisan voittanut. Perjantain kysymykset olivat aika pahoja, mahtoikohan kenelläkään olla kaikki oikein... Lähdin pois jo ennen kuin Sjöberg kuulutti oikeat vastaukset.
Viestin lähetti kosh
Paikan osaomistajia olivat ainakin aikaisemmin Hannu Virta ja J-P Jalo. Mestaruusjuhlien n. kolmas päivä menee yleensä siellä.
Viestin lähetti Predator
Muuten mikäs mies se tietovisan vetäjä oikein oli? Tuttu ääni ja tuttu naama jostakin yhteydestä, onko hän joskus ollut telkkarissa jostakin syystä?
Viestin lähetti Peku
Mielipidekysymys, mutta ei tosiaan lähelläkään hallia vaan ihan Kulttuuritaloa vastapäätä.