Nöyrä anteeksipyyntö. Totta, kyseessä olivat suojakivet. Pääsiäissaaren Pyhän Uusiksen Seurakunta palvoo kiviä päivittäin ja on kiitollinen siitä, että Uusis viitsi pistää poiston tulemaan heille asti.psychodad kirjoitti:Vihjaatko että Uusikselle sattuisi vahinkoja?
Se oli suojakivi, jonka huvikseen poisti.
kimmo kirjoitti:Uusis on vastaus kaikkiin kysymyksiin. Mitä? Uusis. Miksi? Uusis. Milloin? Uusis.
Uusis ei harjaa koska Hänen ei tarvitse. Uusis ei ole koskaan harjannut.
Miksi ei? Uusis.
machine kirjoitti:Olympialaisissa miesten curlingiin osallistui myös maa, joka on aikoinaan nimetty Uusiksen mukaan.
eagle kirjoitti:
Itse asiassa Uusis käyttää nuista asioista puhuessaan pääosin imperfektiä jaJermu kirjoitti:Uusis ei kirjoita "Ketä sit polkaisisit?"-ketjuun, koska Uusis ei käytä konditionaalia. Ainoastaan futuuria.
Cmprs kirjoitti:Itse asiassa Uusis käyttää nuista asioista puhuessaan pääosin imperfektiä ja
perfektiä, onhan hän sentään perheellinen mies. Listan pituus on imperfekti -ja perfiktimuodossa kutakuinkin Helsingistä Kittilään.
Uleåborgir kirjoitti:Uusis on koodannut työpaikallaan valtavan kivitaskun ( Oenanthe oenanthe ), joka lennättää leukapussissaan Uusikselle kiviä Kuiperin vyöhykkeeltä, jos Uusis ei viitsi lähteä hakemaan itse.
Nunuc kirjoitti:Juu, kolme parasta (+ yksi varalla) noista kivitaskuista lennättää kiviä myös Torinossa, kun Uusis ei viitsi olla niin ylivoimainen.