Facts about Markku Uusipaavalniemi

  • 379 954
  • 810

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Uleåborgir kirjoitti:
Väärin. Uusis pystyy luettelemaan piin arvon desimaalin tarkkuudella.

Yhä väärin, eihän tuossa ole edes järkeä, eikä Uusis tee sellaista, ellei halua.

Oikea muoto on: Uusis tietää piin tarkan arvon.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Minua häiritsee hiukan tuo UPN:n ilmoitettu syntymäpaikka. Toki Karkkilassa on vahvaa terästeollisuutta (kivi-->malmi-->teräs), vanha masuuni sun muuta, mutta epäilen, että kyseessä on kuitenkin vain peitetarina. Annetaan ikäänkuin olettaa, että hän on yksi meistä, vähän kuten nämä nobody clark kentit ja peter parkerit. Skotlantilaiseen alkuperään en usko, koska Suomessa on kuitenkin hyvin vanha kallioperä ja UPN:n ulosanti on suomailaiskansallisen määrätietoista. Onko Uusis joku Kalevalan hahmoista? Vai onko Uusis Kalevala?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Uusiksen syntymäpaikka on universumin absoluuttinen keskikohta. Joskin on väärin sanoa, että Uusis on syntynyt, sillä hän on ollut aina olemassa. Sillä kaikki olemassaoleva, myös me näine kirjoituksinemme, sijaitsemme Uusiksen aivoituksissa. Hän voisi lopettaa tämän kaiken, jos häntä sattuisi huvittamaan. Hän kuitenkin tykkää sen verran tästä kaikesta, että eipä huvita.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
sampio kirjoitti:
...mutta epäilen, että kyseessä on kuitenkin vain peitetarina. Annetaan ikäänkuin olettaa, että hän on yksi meistä, vähän kuten nämä nobody clark kentit ja peter parkerit. Onko Uusis joku Kalevalan hahmoista? Vai onko Uusis Kalevala?

Minua on häirinnyt sama seikka. Itkeskelin ja valvoin öitä. Sitten minulle valkeni: jää ja plebi ovat pelkkää hämäystä, optista harhaa! Uusis ja hänen apostolinsa kävelevät vetten päällä!

Suomen Uusis elämöi, se nosti kämmentään ja löi.
Seuraavaksi löivät kirkonkellot.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Uusista huvittaa, olen siis olemassa.

Ted Raikas kirjoitti:
Uusiksen syntymäpaikka on universumin absoluuttinen keskikohta. Joskin on väärin sanoa, että Uusis on syntynyt, sillä hän on ollut aina olemassa. Sillä kaikki olemassaoleva, myös me näine kirjoituksinemme, sijaitsemme Uusiksen aivoituksissa. Hän voisi lopettaa tämän kaiken, jos häntä sattuisi huvittamaan. Hän kuitenkin tykkää sen verran tästä kaikesta, että eipä huvita.

Tästä voimme johtaa descarteslaisen päätelmän:

Uusista huvittaa, olen siis olemassa. tai: Uusis viitsii, olen siis olemassa.

Ja edelleen:

Olen olemassa, Uusis siis viitsii , Olen olemassa, Uusista siis huvittaa

Toisaalta, Olen olemassa, Uusista ei siis huvita , kenties: Olen olemassa, Uusista ei siis huvita olla viitsimättä .

Ja lopulta: Olen olemassa, Uusis ei siis viitsi olla olematta huvittumatta viitsimään ollakseen viitsivinään jaksaa huvittua

Mikä oli todistettava. Vai oliko?
 
Viimeksi muokattu:

ELÄKELÄINEN

Jäsen
Suosikkijoukkue
Keski- Uudenmaan muoviseurat
Kun Markku Uusipavalniemen joukkue pelaa Torinon talviolympialaisissa curlingia, niin moni seuraa kamppailuja television välityksellä!
Markku Uusipaavalniemi kysyy monesti joukkuetovereittensa mielipidettä taktisissa kysymyksissä! Tämä siksi,ettei tulisi ikäviä joukkueensisäisiä jälkipuheita. Asian selvitti Marko Terva- Aho, Yle ja Järvenpää.
Hyvinkäältä ei löydy yhtään asukasta, joka ei olisi Markku Uusipaavalniemen tai jonkun hänen johtamansa joukkueen jäsenen vähintään sydänystävä !
Markku Uusipaavalniemi on tehnyt erinomaista PR-työtä edustamansa lajin hyväksi!
Markku Uusipaavalniemi ja koko muu edustusmiehistö varmasti tekevät parhaansa ja katsovat mihin se riittää!
 

Metalwarrior

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos Uusis haluaa, Rauman Lukko voittaa mestaruuden keväällä. Todennäköisesti hän ei halua.
 

Orsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
KÄRPÄT, RoPS, Maajoukkue, Hollanti, Gun`n`Roses
Enää ei kannata kokoontua porukalla juomaan olutta ja Parantamaan maailmaa. Maailmaa ei voi parantaa, Uusis teki sen jo!!

.
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Uusis on myös erittäin tunnettu englanninkielisessä maailmassa. Siellä hänet tunnetaan tietysti nimellä News.

EDIT: olihan tämän jo tietysti arvoisa Morrow10 postannut. No, Uusis-faktat eivät toistamalla heikkene.
 
Viimeksi muokattu:

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Suomen pääkaupunki vaihtuu. Huomisesta alkaen pääkaupunki on Rauman ja Turun välillä sijaitseva Uusiskaupunki.
 

lintu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
JAT kirjoitti:
Uusis on myös erittäin tunnettu englanninkielisessä maailmassa. Siellä hänet tunnetaan tietysti nimellä News.

Vitut, siellä se on "The one whose name we aint worthy to say".
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Viitsiäkkö vai eikö viitsiä? Siinä Uusiksen pulma.

Suomalaisilla on Uusis! (Eikä suinkaan mitään ihme sisuu. Koko sisu käsite sai alkunsa typerästä kirjoitusvirheestä.

Sauna, Uusis ja salmiakki!
 

JTX

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, HPK
Uusis on katsonut Babylon 5-sarjan ja hänen suosikkijaksonsa on "And the Rock Cried Out, No Hiding Place".
 

#12

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pimein lava a-pisu, U-u-Uusipaavalniemi P.
U Uusi sisu U

ei tuosta mitään palindromeja saa, mutta onneksi muutaman anagrammin kuitenkin. Kuten esimerkiksi: "ampiaisen viulua" ja "ampuu vaaleisiin", mutta Uusiksen koko nimestä -jos sen ääneen tohtii lausua- tulee muutamia ihan mielenkiintoisia:

palaveriin kumiasu muka
vilkaisemaan purukumia
kulmakiven raapaisi muu
munkkiveli ampuu saaria
Kalevin uimapuku, armias
valmiuksen arpia kuumia
selvimmin paukkuu aaria
merkkipaaluna suvi-imua
Ilaskiven ampumariukua
krapulaisen kivaa, muumi
kuuluvien karpaasi-mami

ja niin kovin selittävä:
lapsena kivikuru-umamia

EDIT: vielä pakko lisätä muutama, näiden jälkeen lopetan varmasti:

ilmaisemaan kuiva purku
Anselmi, kivaa purukumia!
miekkailun raapiva sumu
Immanuel vapaaksi, riuku!
elinkaari mukavampi uus
Mielikin mukava pursuaa
mielin virkapukua, musaa
ampui veskarin liukumaa
vammaisena kului kupari
(tai nörttiversiona: vammaisena urli paukkui)
vakaumuksen apilaimuri
purkamisen liukuma ivaa
suurempikin maila kuvaa
 
Viimeksi muokattu:

Tomppa#74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Detroit Red Wings
JAT kirjoitti:
Uusis on katsonut Babylon 5-sarjan ja hänen suosikkijaksonsa on "And the Rock Cried Out, No Hiding Place".

Huippu löytö tähän ketjuun! Eipä tullut itselle mieleen vaikka koko sarja hyllyssä möllöttääkin. I salute you JAT!
 

Jack Ace

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Senior kirjoitti:
Uusiksessakin elää pieni jarkkoruutu:

2.Mukavin treeni?
Niittipoistotreenit
Väärin. Jarkko Ruudussa elää hieman Uusista.

Uusis myös vitsailee
www.yle.fi/tulikoe/uusipaavalniemi.htm kirjoitti:
mm: Oliko sinulla esikuvia?
Oli
Uusis pystyy juomaan Möllerin kalamaksaöljyä kakomatta.
Uusis määrää kotona kaapin paikan. Silloinkin, kun Uusistar on kotona.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös