F1-kauden ennakkoarvauskilpailu

  • 15 556
  • 152

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pitikö se Ricciardo hylätä. Minulla olisi mennyt ilman hylkäystä kolmen kuskin sijjoitukset tismalleen oikein (Hulkenberg, Bottas, Button) mutta nyt ne meni kaikki yhdellä huti. Olisin saanut 30 p bonusta ilman hylkäystä. Mediapeliä, sopupeliä, äiti, salaliitto!

No, nyt meni kaikkiaan 9/14 niin, että jotakin pisteitä tuli jostakin. Keskeyttäneen Hamiltonin takia kusi kaksi kohtaa (voitto ja nopein kierros), Magnussenin takia yksi kohta ja keskeyttäneeseen Massaan meni yksi hutiosuma.

Eiköhän tämä tästä huonommaksi muutu.

Edit. En masennu, en. Kunhan lämpimikseni lätisen.
 
Viimeksi muokattu:

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Eiköhän tämä tästä huonommaksi muutu.

Älähän masennu. Mulla meni päin vittua tämä eka kierros mutta pari hyvää veikkausta ja olet jälleen kärjessä. Tää on ihan viihdyttävää veikkailua ja syventää formuloiden seuraamista jonkin verran. 10. sijalla olen nyt Jatkoajan liigassa ja maailman tilastossa sijalla 7000 jotain. Rekkautuneita pelaajia on melkein 100 000. Tosin siellä on paljon jengiä nollilla eli eivät ole pelaneet tms.
 

TW

Jäsen
Mukana ollaan taas. Tiiminä tutusti RonnieJames.

Viime kaudella kiinnostus lopahti nopeasti mutta tällä kaudella panostestetaan taas. Alku meni hyvin ja paalupaikalta seuraavaan kisaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös