Aloitetaas nytten ketju tällekkin pelille kun, ollaan saatu ensimmäiset tiedot pelistä. Julkaisu on 24.8.
Tietenkin näkyvin uudistus on HALO, mutta ainakin ohjaamokamerasta sen silmien edessä olevan tangon saa poistettua näkyvistä. Viivoilla pari ensitietoa pelistä.
- Uusia cutsceneja ja pari uutta kontaktihenkilöä
- Haastattelut on lisätty takaisin Career modeen. Ilmeisesti aikarajoitettuja myös , joten vastaus pitää antaa tietyn ajan puutteissa.
- R&D systeemi on uusittu jälleen ja enään ei pitäisi olla mitään kultaista polkua onneen, vaan myös sattumalle on jätetty enemmän varaa
- Kausien välissä voi tulla ns "sääntömuutoksia" eli esimerkiksi Moottoriin tai autojen runkoihin voi tulla muutoksia, joka tarkoittaa, että kehitystyö nollaantuu tietyn kohteen osalta ja tämän myötä voimasuhteet voivat sekoittua randomisti.
- Nyt myös muilla kun omalla tallilla on mahdollisuus nousta kärkeen. Codemastersin tekemässä testissä, viiden kauden jälkeen top 3 oli, Mercedes - McLaren - Force India
- Sopimusneuvottelut on uusittu täysin ja pelaaja voi myös ilmaista mikäli on kiinnostunut liittymään tiettyyn talliin.
- Pelaajan persoonallisuus vaikuttaa sopimuksen saantiin. Esim Mercedes haluaa "tylsiä" ja tallille uskollisia kuskeja, kun taas esim Red Bullille kelpaavat show-miehet.
- AI puolustaa nyt agressiivisemmin sijoitustaan ja saattaa Verstappenmaisesti pistää luukut kiinni
- Renkaiden lämpötilalla on suurempi merkitys ja pitää myös hallita kisan aikana
Vahvistetut klassikkoautot
Traileri F1® 2018 | OFFICIAL GAMEPLAY TRAILER | MAKE HEADLINES [UK] - YouTube
Tietenkin näkyvin uudistus on HALO, mutta ainakin ohjaamokamerasta sen silmien edessä olevan tangon saa poistettua näkyvistä. Viivoilla pari ensitietoa pelistä.
- Uusia cutsceneja ja pari uutta kontaktihenkilöä
- Haastattelut on lisätty takaisin Career modeen. Ilmeisesti aikarajoitettuja myös , joten vastaus pitää antaa tietyn ajan puutteissa.
- R&D systeemi on uusittu jälleen ja enään ei pitäisi olla mitään kultaista polkua onneen, vaan myös sattumalle on jätetty enemmän varaa
- Kausien välissä voi tulla ns "sääntömuutoksia" eli esimerkiksi Moottoriin tai autojen runkoihin voi tulla muutoksia, joka tarkoittaa, että kehitystyö nollaantuu tietyn kohteen osalta ja tämän myötä voimasuhteet voivat sekoittua randomisti.
- Nyt myös muilla kun omalla tallilla on mahdollisuus nousta kärkeen. Codemastersin tekemässä testissä, viiden kauden jälkeen top 3 oli, Mercedes - McLaren - Force India
- Sopimusneuvottelut on uusittu täysin ja pelaaja voi myös ilmaista mikäli on kiinnostunut liittymään tiettyyn talliin.
- Pelaajan persoonallisuus vaikuttaa sopimuksen saantiin. Esim Mercedes haluaa "tylsiä" ja tallille uskollisia kuskeja, kun taas esim Red Bullille kelpaavat show-miehet.
- AI puolustaa nyt agressiivisemmin sijoitustaan ja saattaa Verstappenmaisesti pistää luukut kiinni
- Renkaiden lämpötilalla on suurempi merkitys ja pitää myös hallita kisan aikana
Vahvistetut klassikkoautot
- 1972 Lotus
- 1976 Ferrari
- 1976 McLaren
- 1978 Lotus 79
- 1979 Ferrari
- 1982 McLaren
- 1988 McLaren
- 1991 McLaren
- 1992 Williams
- 1995 Ferrari
- 1996 Williams
- 1998 McLaren
- 2002 Ferrari
- 2003 Williams
- 2004 Ferrari
- 2006 Renault
- 2007 Ferrari
- 2008 McLaren
- 2009 Brawn GP
- 2010 Red Bull
Traileri F1® 2018 | OFFICIAL GAMEPLAY TRAILER | MAKE HEADLINES [UK] - YouTube
Viimeksi muokattu: