Itse en usko mihinkään pelaajiston totaaliremonttiin. Totta kai pelaajia tulee väistymään pikkuhiljaa parin seuraavan kauden aikana. Ei tuossa rungossa sellaista vikaa ole, että joutuisivat isommin uusimaan. Valdes lähtee, De Geako tulee? (ja United hankkii sitten Begovicin) Xavin rooli lähtee pikkuhiljaa pienemään, kuka paikkaa? Joku(tkut) omista nuorista paikkaa? Kyvykkyyksiä tähän en pitkässä juoksussa osaa arvioida. Barcan-kannattajat ovat hypettäneet junnuja, toisaalla ollaan oltu hyvinkin epäileväisiä. Minä uskon, että pitkässä juoksussa totuus on siellä välissä.
Topparia tuo huutaa kyllä. Onko se Hummels vai kuka lie, se selvinnnee kesällä. Bartrat ja kuumppanit eivät vielä tässä vaiheessa riitä siihen mitä tarvittaisiin.
Kuollut paino, kuten Sanchez pois. Näillä uskoisin, että homma lähtee käyntiin.
Tökkään vielä ampiaispesää ja sanon, että managerikysymys onkin mielenkiintoinen. Monikaan ei varmasti tekisi muutosta, mutta sanonpahan omana mielipiteenäni, että minä tekisin. Villanovasta ei ole tekemään tarvittavia pikkusäätöjä peliin, joita Barcelona ehdottomasti mielestäni kaipaa. Tuo piste-ero La Ligan kärjessä on hieman valheellinen, eikä katalaanien kannata tuuditattua sen turvin siihen, ettei mitään tarvitse tehdä.
Sanoisin, että soittakoon Frank De Boerille, ellen elättelisi pientä toivetta, että hollantilainen manageroi ensi kaudella Cityä. :)
Lopuksi rauhaa, kaikki visiitit tähän ketjuun eivät ole aina sujuneet hyvin, mutta kaikki mitä kirjoitin myös tarkoitin. Eli ei ollut mtään provoavaa tarkoitusperää.