Mainos

Extreme Duudsonit

• 7 620
  • 31

Halmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
maajoukkue
Hauskoja isäntiä mutta hyvin mietoja ovat Jarpin, Jarnon, Jukan ja HP:n temput verrattuna esikuviinsa.
Pojat julkaisivat ensimmäisen VHS-videonsa tempuistaan jo vuonna 1997 eli kolme vuotta ennenkuin jackassia aloitettiin tekemään.

d00b

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täyttä paskaa tälläiset "muka aidot" käsikirjoitetut jutut. Myötähäpeästä joutuu vaihtamaan kanavaa.

dodi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paha on palannut takaisin!
Kolme jaksoa tullut nyt katsottua näitä uusia Duudsoneita ja täytyy myöntää, että olen ollut positiivisesti yllättynyt. Itse olen ainakin joka jaksossa nauranut vedet silmille. Sarjaa ei ollut tarkoitus edes aloittaa seuraamaan ja ensimmäisen jaksonki katsoin vahingossa, onneksi. Televisioviihdettä parhaimmillaan, vaikka välillä myötähäpeä pääseekin iskemään. Olipa jaksot kuinka käsikirjoitettuja tahansa, niin ainakin minulle ovat uudet jaksot uponneet. Uskoisin sarjan menestyvän ulkomaillakin hyvin, kun ovat kielen vaihtaneet.

Kyllähän nämä ovat niin käsikirjoitettuja kuin vain voi olla. Myöskin tuo teennäinen englannin puhuminen on jotain, niin ärsyttävää. Mutta sama hommahan se nykyään on näissä Viva La Bameissa, Dirty Sanchezissä yms.

DS:n pojathan avoimesti ovat myöntäneet, kuinka hommat toimii siellä päin. Oikeasti he eivät ole edes parhaita ystäviä, eivätkä keksi noita ideoita - saatika juttuja. Minun mielestä Jackassissa vielä oli sitä jotain. Ja kyllähän alkuajan Duudsonitkin olivat hyvää katseltavaa.

Siltikin DS on ehdottomasti kovinta kamaa, koska ne jätkät ovat sairaita.

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kyllähän nämä ovat niin käsikirjoitettuja kuin vain voi olla. Myöskin tuo teennäinen englannin puhuminen on jotain, niin ärsyttävää. Mutta sama hommahan se nykyään on näissä Viva La Bameissa, Dirty Sanchezissä yms.

Ottamatta kantaa sarjan laatuun, niin eikö tuo lontoonkieli johdu siitä, että samat jaksot esitetään myös jenkeissä ja siitä johtuen ne tehdään alusta alkaen sellaisiksi. Tietenkin suomalaisten katsojien kannalta se tarkoittaa sitä, että koko homma on ilmiselvästi käsikirjoitettua huttua ja spontaanius kaukana.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy