Verotuksen takia Hatun ei ole mtn järkeä tulla Härmään pelaamaan enää tämän vuoden puolella. Eli Ruotsi/Keski-Eurooppa lienee todennäköiset osoitteet.
Niin.. Tässäpä taas esimerkki siitä kun mutulla tuotu totuus esiin?
Jotenkin tuntuu siltä, että Selinin tarvitsee voittaa Stanley Cup ennen kuin ihmiset alkavat ymmärtämään, että kyseessä on mainio valmentaja. Tosin jotkut varmaan siinäkin vaiheessa vielä yrittäisivät toisin väittää.Täytyy tunnustaa että en itse ole odottanut ihmeitä Selinin KHL-uralta, mutta ainakin alku on mennyt loistavasti.
FAS-lapsi kun tuolla Volden ketjussa muisteli, miten Tuulola Ullbergin särki ja mietti, onko tuo jo tointunut, niin piti tarkastaa (kaikkea tämä räkätaudissa sairaslomalla tylsistyminen teettääkin), miten poika nykyisin siellä Tsekeissä huseeraa. Vähän näyttäisi, että on toipumaan päin.
Näyttäisi siltä, että on try-outin kautta onnistunut nappaamaan ykkösvahdin paikan joukkueen edelliskauden ykkösen/tandem-vahdin ja sinne uudeksi ykköseksi keväällä hankitun kokeneen vahdin nenän edestä. Harjoituspelit menneet ilmeisen hyvin ja nyt muutaman pelin jälkeen Rikun torjuntaprosentti näyttäisi olevan 94,2 ja joukkueen toisen pelanneen vahdin 84. Ja koko Itävallan liigan tilastoissakin on neljäntenä juuri Bernd Brücklerin edellä. Tilastoa näyttää johtavan muuten Danny Sabourin, joka olisi saattanut kelvata Liigassakin jollekin.
Noh, kausi alussa, mutta toivotaan Rikulle onnistunutta kautta ja paljon pelejä.
Eli Niemiselle ei tule ylimääräisiä veroseuraamuksia? Onko näin? En tiedä itse miten tuo menee, joten voitko vähän tarkentaa, kun ilmeisesti tiedät tuon verotusasian paremmin...
Jotenkin tuntuu siltä, että Selinin tarvitsee voittaa Stanley Cup ennen kuin ihmiset alkavat ymmärtämään, että kyseessä on mainio valmentaja. Tosin jotkut varmaan siinäkin vaiheessa vielä yrittäisivät toisin väittää.
Hieno homma, että kaiken sen paskan keskeltä, mitä Atu Lappeenrannassa sai kestää on mies noussut pikavauhtia oikeasti hyväpalkkaiseen duuniin huippujoukkueeseen. Hyvin on lähtenyt kausi käyntiin ja sen toivoisi jatkuvan pitkään.
Myös Mikko Pukan ura jatkuu Kazakstanissa. Seura on Beibarys Atyrau.Pauli Levokari jatkaa uraansa Kazakstanilaisessa Arystan Temirtaussa. Jatkoaika uutisoi aiheesta.
Ullberg...
Näyttäisi siltä, että on try-outin kautta onnistunut nappaamaan ykkösvahdin paikan joukkueen edelliskauden ykkösen/tandem-vahdin ja sinne uudeksi ykköseksi keväällä hankitun kokeneen vahdin nenän edestä. Harjoituspelit menneet ilmeisen hyvin ja nyt muutaman pelin jälkeen Rikun torjuntaprosentti näyttäisi olevan 94,2 ja joukkueen toisen pelanneen vahdin 84.
Richard Ullberg Twitterissä kirjoitti:Oon mä kaikenlaista nähny mut voi v*ttu mitä touhua. Huhhu...
On tässä maailmassa sekopäitä. Kaikki harkkapelit menee hyvin saan vuoden sopparin, pelaan 3/4 ekoist sarjapeleist, menny hyvi = potkut
Noin 7 minuutin SaiPahistorian omaava Cory Emmerton olisi vapaana. Uusi yritys? Kelpaisi mulle, vaikutti ainakin eteenpäin pyrkivältä kaverilta.
Noin 7 minuutin SaiPahistorian omaava Cory Emmerton olisi vapaana. Uusi yritys? Kelpaisi mulle, vaikutti ainakin eteenpäin pyrkivältä kaverilta.
Eikai tuo waivers-listalle joutuminen kuitenkaan vielä tarkoita, että olisi vapaana, vaikka muiden seurojen poimittavissa. Sopimus kuitenkin ensi kaudeksi voimassa.Noin 7 minuutin SaiPahistorian omaava Cory Emmerton olisi vapaana.
Tuo Sondell harmittaa vieläkin. Siinä meni nimittäin yhteen nivusvammaan? kohtalaisen kova löytö. Olisi ollut satavarmasti huima kaveri jos ei olisi loukkaantunut. Taisi tosin se kausi mennä muillakin pelaajilla nivusia hoitaessa jos en ihan väärin muista.