Ex-SaiPalaiset maailmalla

  • 1 487 574
  • 4 455

atsku

Jäsen
Onko Tomas Duba muuttanut Lappeenrantaan, kun näyttää olevan vaimo töissä eräässä paikallisessa kiinteistönvälitysfirmassa. Ketterään maalivahdiksi ja sitä rataa..
 

Nötkötti

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Eikö se nyt perkele mene kenenkään paksuun kalloon että, Tomas Duba tykkää oleskella emäntineen Lappeenrannassa joka vuosi. Ei se nyt SaiPaan ole tulossa jos se täällä oleskelee.

Ja minä olen humalassa joten turha kuittailla, nati nati.

Tosin kivahan se on jos saadaa jotain elämää tänne palstalle. HIljaista on ollut sitten Pate Davisin...
 

atsku

Jäsen
Eikö se nyt perkele mene kenenkään paksuun kalloon että, Tomas Duba tykkää oleskella emäntineen Lappeenrannassa joka vuosi. Ei se nyt SaiPaan ole tulossa jos se täällä oleskelee.

Ja minä olen humalassa joten turha kuittailla, nati nati.

Tosin kivahan se on jos saadaa jotain elämää tänne palstalle. HIljaista on ollut sitten Pate Davisin...

Jaaaaa lueppa kirjoittamani uudestaan. Laitan kännin piikkiin tuon avautumisen.
Kyse ei ole käymisestä, ellei vaimo ole kesätöinä tekemässä kiinteistönvälitystä..
Eikä ollut puhe Duban SaiPaan tulemisestakaan.. Vähän siis meni huti koko kirjoitus.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Niemiselle sitten lähtöpassit Kazanista. Ei voi kuin SaiPan kautta kiittää rahoista. SaiPa siis liene tässä se osapuoli joka kaupassa voitti.

Mielenkiintoista kyllä nähdä minne Nieminen suuntaa. Ottajia ainakin Suomessa luulisi olevan.
 

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lätkä Lentää Oy
Mielenkiintoista kyllä nähdä minne Nieminen suuntaa. Ottajia ainakin Suomessa luulisi olevan.
Verotuksen takia Hatun ei ole mtn järkeä tulla Härmään pelaamaan enää tämän vuoden puolella. Eli Ruotsi/Keski-Eurooppa lienee todennäköiset osoitteet.
 

atsku

Jäsen
Mikäs muuten Nokelaisen tilanne on? Onko pelikuntoinen ja onko sopimusta mihinkään suuntaan? Epäilisin, että SM-liiga/KHL-Jokerit on suunta, ellei sopimusta NHL:stä irtoa..
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tervetuloa sitten jokusen vuoden päästä SaiPan peräsimeen Dale. Kunhan olet hakenut ensin oppia kotikonnuilla ja varmistanut, että oma joukkue jää hyviin käsiin. ;)
 

Daywalker-75

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, JäKi
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Djurgården - TPS päättyi rankkareiden jälkeen 5-4, kun DIF nousi kolmannessa erässä kolmen maalin takaa tasoihin. Matias Strozykin Twitter-kommentin mukaan TPS:n flopit tässä ottelussa olivat Pulli, Koskiranta ja Hostikka.
 
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä, Bunch of Jerks
Vai jatkaako pelaamista myös? KooKoon ketjuissa raportoivat Levonkarin olleen seuran treeneissä mukana ja seura julkaisee kuulemma tänään uuden puolustjaan sopimuksen. 1+1=?

Joo, KooKoo julkistaa uuden puolustajan klo 12.00. Siellä olisi sitten meiän poikia puolustuksessa jo Lippojoki, Koponen ja Levokari. Mahtuiskohan sinne vielä Maalahti hakemaan vauhtia, jos ei liigan puolelta irtoa peliaikaa?!
 

Altec

Jäsen
Jyrkkiön Jesse KooKooseen menee, Levokari suunnannee ulkomaille.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koskirannan veljekset on kyllä yksiä parhaita kaappauksia SaiPalta koskaan. Onnistuneita hankintoja, jotka varsinkin alkuun taisivat olla vieläpä melkoisen halpoja pelaajia.

Voisi kyllä joku kaunis päivä mahtua jompainen kumpainen (tai vaikka molemmat) minun SaiPaani takaisin. Toiveajattelua tosin, mutta kuitenkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös