Petmanin pojista vanhempi raapaisi MM kultaa! Onnittelut Hakalista!
William Mäkinen jatkaa matkaansa Tshekin kakkossarjan VHK Vsetinin riveihin. Mielenkiintoinen siirto.
Tämähän on ollut tiedossa, mutta meillä Hakalissa kun ei juoru-ukkoja asu, niin ei ole aiheesta huudeltu.Kulttilegenda siirtyy Ketterään.
Ketterä | Mestis-mestari siirtyy Imatralle - Ville Paalanen palaa Ketterään
Tästä on pakko tykätä Kanavansuulla jo Paalasen takia, mutta myös Keltaisen.Tämähän on ollut tiedossa, mutta meillä Hakalissa kun ei juoru-ukkoja asu, niin ei ole aiheesta huudeltu.
Harmi, että eivät enää edusta SaiPan värejä. Tuon tason omia kasvatteja tulee niin harvoin, että olisi kiva nähdä heidät murtautumassa ihan edustukseen saakka.
No en mä nyt tiedä meidän miehistä. Vähän sellaisia rintamakarkureita, vähän kuin Ruotsiin karanneet, sinikeltaista nuttua niskassa.:)Totta, mutta meidän miehiä silti.
Tämähän on ollut tiedossa, mutta meillä Hakalissa kun ei juoru-ukkoja asu, niin ei ole aiheesta huudeltu.
No se on hyvä että tiedät, minä en tiedä kuin tämän yhden pelaajan asiat. Enkä niistä huutele.
Kaikenlaista voi aina kirjoitella, mutta vittuilla ei kannata, jos ei osaa.
Heitän arvauksen: Nimimerkki @Keltainen tunnetusti kommentoi aina kaikkea Hakaliin ja varsinkin erääseen Hakalista maailmalle ponkkaisseeseen pelaajaan #32 liittyvää. Siksi myös tätä asiaa.Niinno, kun ei ole tapana myöskään huudella, vaikka kaikki tiedetään. Ihan vain kuule sillä, että miksi sitten pitää tulla tuollaista sanomaan, kun ei kerran huudella niistä muutenkaan? Mikä on se joka saa sitten sen kirjoittamaan "kyllä minä tiesin jo etukäteen" jos ei etukäteen mikään saa kirjoittamaan? Heitän arvauksen, ketään ei kiinnosta sekään pätkääkään jälkeenpäin, jos joku tiesi jotain etukäteen.