Eiköhän tuo poistuminen ole ollut molempien tahto, Hostikka kun edelleen jaksaa vatvoa A-P Selinistä ja viime kaudesta SaiPassa.
Kyllä minustakin Hostikan pois potkiminen oli huono ratkaisu. Kyllä Villestä olisi ollut Jeren haastajaksi tälle kaudelle ehdottomasti.
Hyvänä vastaavana esimerkkinä Tomas Vokoun, joka suorastaan floppasi HIFK:ssa työsulkukauden aikana. Nyt on sitten todella pätevä mv NHL:n puolella.
Minun puolestani voitaisiin kotiuttaa mies vaikka tällä kaudella jo.Kyllä tolle miehelle olisi lähetettävä kotiinkutsu. Ensi kaudella SaiPa nro 10.
Ei ...tana. Viime perjantain pelin perusteella ei mitään käyttöä, eivätkä narreissa tehdyt pisteetkään anna aihetta riehaantua. Mieluummin peliaikaa nuorille kuin näille 30+kavereille, vaikka olisivat ns. omia. Itse näen, että sopivin taso on mestis tai joku Itävallan, Ranskan tms. liiga. Tai no, sputnikkien ikämiehiin varmaan mahtuu aikanaan.Minun puolestani voitaisiin kotiuttaa mies vaikka tällä kaudella jo.
Ville tuu takaisin!
Jatketaan listaa vielä Niko Hovisella. Jokereissa vitsi, nyt Pelicanssissa yksi liigan parhaista molareista.
Ei ...tana. Viime perjantain pelin perusteella ei mitään käyttöä, eivätkä narreissa tehdyt pisteetkään anna aihetta riehaantua. Mieluummin peliaikaa nuorille kuin näille 30+kavereille, vaikka olisivat ns. omia. Itse näen, että sopivin taso on mestis tai joku Itävallan, Ranskan tms. liiga. Tai no, sputnikkien ikämiehiin varmaan mahtuu aikanaan.
OT:Aivan. Ei tuo joukkue tuosta vahvistuisi, vaikka kuskattaisiin rosteriin Ville Hämäläinen, Tuomas Vänttinen ja Simo Mälkiä.
Ei ...tana. Viime perjantain pelin perusteella ei mitään käyttöä, eivätkä narreissa tehdyt pisteetkään anna aihetta riehaantua. Mieluummin peliaikaa nuorille kuin näille 30+kavereille, vaikka olisivat ns. omia. Itse näen, että sopivin taso on mestis tai joku Itävallan, Ranskan tms. liiga. Tai no, sputnikkien ikämiehiin varmaan mahtuu aikanaan.
OT:
Ei sattunut mistään silmä, mutta Simon ura on ohi..
OT:
Ei sattunut mistään silmä, mutta Simon ura on ohi..
Mikäs hänen uransa päätti? Tuliko loukkaantuminen vai motivaatiopula?
Arkistojen kätköistä löytyi, että pari polvileikkausta peräkkäin vuonna 2010. Palasi jäille joulukuussa KiVassa ja pelasi 9 mestismatsia + 4 liigapeliä, mutta entiselle (huippu)tasolleen ei enää päässyt. Kevään jälkeen en ole kuullut mitään, mutta sopimus Jokereihin loppui 2011. Polvivaivat ovat hankalia, joten jos ei 100 %:nen kuntoutus onnistunut, lopettaminen tulee varmaan mieleen. But who knows?Olisiko se ollut polvi vai selkä viime kaudelta. Taisi vielä käydä yrittämässä Tepsiin hakemassa sopparia, mutta ei natsannut.
Huhu, joten joku viisaampi voi laittaa faktan..
Kuinkahan monta samanlaista haastattelua Ville Hostikka jaksaa vielä antaa? Jäänyt vissiin vähän levy päälle ja täytyy moittia SaiPaa aina, kun toimittajan kohtaa.
No joo, aika tekee tehtävänsä ja kultaa muistot. Yleensä. Mutta ymmärrän Villeä kyllä, ettei saanut kunnon näyttöpaikkaa. Pelasi hyvin mm. lainalla TuTossa ja muuallakin mutta ei natsannut. Monesti valkkujen ja pelaajien välillä on "negatiivista, hylkivää kemiaa", sille ei välttämättä ole helppoa ratkaisua. Jokin vaan hiertää, vaikka kumpikaan ei tahtoisi. Täydellisiä persoonia kun on varsin harvassa. Silloin parempi ratkaisu on vaihtaa maisemaa ja ympäristöä. Ville on havainnut, että hyvinhän tässä kävi. Uskon, että SaiPassakin ollaan asiasta mielissään.Kuinkahan monta samanlaista haastattelua Ville Hostikka jaksaa vielä antaa? Jäänyt vissiin vähän levy päälle ja täytyy moittia SaiPaa aina, kun toimittajan kohtaa...
En tiedä. Ville tosin osoitti SaiPan valmennukselle ja SaiPan faneille kykenevänsä pelaamaan liigaa, ja vielä hyvällä tasolla.
Ja eikä siinä mitään, Mälli ja Atu ovat varmaan terveisistä muikeana!