Voi olla, että ei olla. Olin nimittäin tekemässä erittäin tärkeää työtä ja olin palkannut bulvaanin tuohon huutokauppaan.
No siinä tapauksessa ainakin bulvaani oli ihan mukava heppu ja sain itsekin pienoista nautintoa huutaessani alta 300e ihan kiusallani herättääkseni kilpailua. Selkeästi onnistuin ja ne perskuleet alkoivat huutamaan ja sehän toi kai sitten SaiPallekin rahaa.
Itsekin keräilen SaiPa-kamaa, mutta pyrin pitämään mieleni kirkkaana.
Miikäli keskustaan tulisi hieno, uusi areena ja siihen Markkanen keräisi hilloa, olisko Skriko (twin) tower, niin ehkä mä studion voisin ostaa sopivilla eduilla.
Mitä muutoin tulee tukikampanjohin, on kyllä mielenkiintoista ostaa muutama kymmenen ottelulippua seisomakatsomoon jja yrittää lahjoittaa ne. Kävin "työttömien pajalla", ei heitä kiinnostanut!
Lopulta ratkaisu löytyi luistellessani Lauritsalan kentällä ja sinne tuli koululuokka opettajan kera. Ei muuten opettajakaan meinannut ottaa lippuja vastaan. Pienen keskustelutuokon jälkeen suostui, en tiedä mihin ko. liput päätyivät. En kyllä enää moiseen lähde.
Ja koska ketjun nimi on Ex-SsiPalaiset maailmalla, niin Budapestissä ennen koronaa kävin katsomassa muutaman pelin. Eetu Koski pelasi Hokilub Budapestin joukkueessa kohtuu uudella areenalla ja ihan hyvin pelasikin noissa parissa näkemässäni ottelussa.
Ajattelin että olisiko paikalliset yliopisto-opinnot vetäneet puoleensa, mutta näköjään siirtyi myöhemmin Ranskan 2.divariin eli eiköhän ollut ihan palkkasoturi.
Budapestin areenasta. Kohtuullisen uusi ja moderni, mutta kylmä. Onneksi kuuma sangria-tyyppinen juoma rinkelin kera oli edullista ja lämmitti myös verenkiertoa. Ulkomaalaisena pääsin seuralaiseni kanssa jonkun hiton bussirampin kautta sisälle ns. paremmille mestoille, mutta ottelun alkaessa veri veti kansan pariin. Te tiedätte pönötys vs. tunnelma tilanteen.
Suosittelen, jos haluaa keräillä "eksoottisia" jääkiekkomestoja.