Lofquist takaisin Kiinaan Kunlun Red Stariin. Välissä kävi SHL:ssä hetken aikaa jossa kausi katkesi viiden pelin pelikieltoon helmikuussa.
Ei Kiinaan Kunlun Red Stariin vaan Mytishchiin Moskovan lähelle Kunlun Red Stariin. ;)
Lofquist takaisin Kiinaan Kunlun Red Stariin. Välissä kävi SHL:ssä hetken aikaa jossa kausi katkesi viiden pelin pelikieltoon helmikuussa.
Autio ja Oksanen tekivät hyvät valinnat palaamalla Espooseen. Taso tuntuu nyt olevan kohillaan. Autiolla on oiva tilaisuus oppia uutta ja saada vastuuta konkari Laatikaisen rinnalla. Tänäänkin kellossa yli 23 min ja syöttöpiste ainoaan maaliin. Lada ja Autio pelaavat vuorotellen myös ylivoimaa, joten pisteitä karttuu. Oksanen oli saanut paikan kokeneen McLeanin rinnalla 3-vitjasta, mutta itse sentteri on vielä keskenkuntoinen. Varovaista oli myös Emilin peli, ei mitään jakoa liigassa sellaisella. Vääntö ei vaan riitä. SaiPassa ei oikein natsannut, mutta mistäpä sitä etukäteen varmasti tietäisi. Tertsi antoi kuitenkin mahkut yrittää.Erik Autio teki maalin Mestiksen avauskierroksella.
Emil Oksanen myös pisteille heti ensimmäisessä erässä.
Juu, ja hyvinhän hän aloitti. Rannari oli[Emil Oksanen] SaiPassa ei oikein natsannut, mutta mistäpä sitä etukäteen varmasti tietäisi. Tertsi antoi kuitenkin mahkut yrittää.
Kirpasee, mutta silti toivon "meidän" Ahdille hyvää kautta.Ahti Oksanen KooKoon varakapu tällä kaudella. En ihmettele!
Edelleen kirvelee se kausi jossa meillä oli Morley ja Kunyk sekä edellisellä kaudella läpimurtoa aloittaneet Nättinen ja Tanus. Miten se kausi pystyikään menemään niin reisille. Olin ihan varma ennen kautta että top6 runkosarjassa on selviö.Kirpasee, mutta silti toivon "meidän" Ahdille hyvää kautta.
(Melkein) kaikkien rakastama Cody K. aloittaa tänään Kärppien ykkösessä. Ihan kelpo viisikko on tuo.
Kärppien ykkönen latoo kyllä huimat luvut kauden mittaan, jos korona ei sotke kuvioita.Kunyk työnsi alivoimalla kirpaisevan ihanan alivoimamaalin. On tuo järkyttävä porukka.
Kertoi käyneensä SaiPan pelaajien puolesta yt-neuvotteluja Lappeessa, vaikka ei enää pelannutkaan joukkueessa. Toki diili loppui vasta vappuna. Siitä propsit Ramullekin.
Tänään Autio teki näköjään voittomaalin jatkoajalla, nyt on kolmessa ottelussa kasassa tehot 3+1=4. Emil Oksaselle tänään kaksi syöttöpistettä.Autio ja Oksanen tekivät hyvät valinnat palaamalla Espooseen. Taso tuntuu nyt olevan kohillaan. Autiolla on oiva tilaisuus oppia uutta ja saada vastuuta konkari Laatikaisen rinnalla. Tänäänkin kellossa yli 23 min ja syöttöpiste ainoaan maaliin. Lada ja Autio pelaavat vuorotellen myös ylivoimaa, joten pisteitä karttuu. Oksanen oli saanut paikan kokeneen McLeanin rinnalla 3-vitjasta, mutta itse sentteri on vielä keskenkuntoinen. Varovaista oli myös Emilin peli, ei mitään jakoa liigassa sellaisella. Vääntö ei vaan riitä. SaiPassa ei oikein natsannut, mutta mistäpä sitä etukäteen varmasti tietäisi. Tertsi antoi kuitenkin mahkut yrittää.
+ Tuohimaa, Ahti Oksanen, Kichton, Robin Salo..Edelleen kirvelee se kausi jossa meillä oli Morley ja Kunyk sekä edellisellä kaudella läpimurtoa aloittaneet Nättinen ja Tanus. Miten se kausi pystyikään menemään niin reisille. Olin ihan varma ennen kautta että top6 runkosarjassa on selviö.
Saattaapi olla..Liittyisikö tämä kuitenkin Ramun rooliin SJRY:n hallituksessa?
Samoja mietteitä täälläkin. Mielestäni oli meidän parhaimpia puolustajia toissakauden lopussa ja odotin hyvää kautta viimekaudelle, mutta en jäänyt viimekauden jälkeen miestä kaipaamaan yhtään. Jotain meni täysin pieleen viime kaudella sillä kaikki hyvät puolet oli kadoksissa ja oikeastaan ainut mielikuva miehestä on, että aina kun oli kiekko hänellä niin pelkäsin että mitähän nyt tapahtuu.Nuo Aution tehot eivät yllätä minua ainakaan yhtään. Olihan se jo etukäteen selvää, että Mestis on Autiolle liian heikkotasoinen sarja. Olin todella yllättynyt, että yksikään liigaseura ei tarjonnut Autiolle sopimusta, sillä onhan hän vaikeasta viime kaudesta huolimatta ihan liigatason puolustaja. Sillä ensimmäisellä SaiPa-kaudellaan Autio muodosti kuitenkin hyvän pakkiparin Maalahden kanssa ja osoitti tasonsa riittävän ihan kevyesti Liigaan. En sitten tiedä, että mitä viime kaudella tapahtui, kun Aution taso laski ihan merkittävästi edellisestä kaudesta.
Toivottavasti ei löydä itseään keskeltä paskamyrskyä...Ramu matkalla pukumiesten joukkueeseen..? Pelaajayhdistyksen uusi puheenjohtaja.