Ex-Kerholaiset

  • 1 600 711
  • 5 674

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Vähän samat fiilikset että kyllä nyt tuntuu että Jonilta on mielenkiinto hiipunut kiekkoa kohtaan tai voihan se olla että on löysä kesä takana ja nyt mennään hakemaan kuntoa ja talvella parempaa sopimusta muualta?

Niin, tuossa Keskipohjanmaa-lehden jutussahan mainitaan, että Puurulan perheeseen on tulossa perheenlisäystä, joten ehkäpä siinä lienee yksi syy miksei kiekko kiinnosta nuorta miestä.

http://www.keskipohjanmaa.com/gen/513208.asp

Samaisessa aviisissa Puurula mainitsee myös, ettei ole käynyt vielä jäällä tämän kauden puitteissa, eli löysä kesäkin lienee plakkarissa.

Yhtä kaikki, kunhan ei meille tule.

Täältä tähän
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Aika hyvin osui arvaukset kohdalleen. Kerran näinkin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Onko HIFK:n uusi kakkosvalmentaja sama Kai Rautio kun aikanaan kerhossa pelaili? Eikös nykyään kuitenkin valmennushommia tee?
 

Desperaado

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Spurs
Tomi "Zellari" Kjällarsson bongattu viime lauantaina viihdekeskus Sirkuksessa suht liekeissä.. kyllä perusvarmalle rännittäjälle olis vieläkin tilaa mun kertsissä :D Mitähän zellari oikein nykyään touhuaa? rännittää värivalodiskoissa?
 

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Mutta eikös Rautio ollut Kerhonkin kakkosvalmentaja taannoin? Teisan viimeisellä kaudella? Sen jälkeen on muistaakseni ainakin Mestiksessä valmentanut.

Jep, FPS:n valmentajana on ollut Forssassa.
 

d2uce

Jäsen
Eikös Kaira valmentainut Pelicansin A- tai B-junnuja viime kaudella? Jostain otteluohjelmasta tms. ainakin liigahistorian parhaimman kiekon ylöstuojan nimen olen bongannut viime talvena.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Kun olen itse kuukausien ajan huudellut miehen Kerhoon paluun puolesta, on mukava nähdä miehen pelitehot vertailukelpoisessa liigassa. Minulle hän on yksi kaikkien aikojen Kerho Dream Teamin pakeista. Piste.

Päästään seuraamaan kuukauden verran Sm-Liigassakin.

Schneider kuukaudeksi Tapparaan. Kiva nähdä miehen otteita, vaikka väärässä joukkueessa pelaakin.
 

lätkämies

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Columbus Blue Jackets
Kai ''Kultaranne'' Nurminen lopettaa uransa.

Kaitsu oli viime kaudella terveenä olleessaan Kerhon yksi parhaista HPK:ssa, upea mies, upea on myös ura statseilla: 919 452 + 374 = 826. Ikävä tulee sitä Nurmisen loistavaa laukausta. Nurminen teki läpimurtonsa HPK:ssa kaudella 1994-95 ja lopetti sen myös Hämeenlinnassa.

Hyvää peliuran jälkeistä aikaa Nurmiselle!!
 

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Hieno pelaaja parhaimmillaan kyllä. Olisi ollut todella kova luu NHL:ssäkin, jos olisi aavistuksen kovempi. Kovista tehoista huolimatta lievä flegmaattisuus leimasi uraa.
 

d2uce

Jäsen
Jani Keinänen aloittanee kauden Mestiksessä HeKin riveissä.
 

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Jani Keinänen aloittanee kauden Mestiksessä HeKin riveissä.

Niin, eiköhän kohta joku iso ja paha liigaseura ryöstöscouttaa Keikan pois sieltä kirkassilmäliigan kentiltä.

Ihmeen rauhassa sai kyllä siellä Tanskassa pelatakin.

Täältä tähän
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Jani Keinänen aloittanee kauden Mestiksessä HeKin riveissä.

Itse ihmettelen, mikäli Keikka ei esimerkiksi jollekin SM-liiga seuralle kelpaa. Luotettava kolmossentteri, jolle nyt luulisi olevan tilaa vähintään puolessa SM-liiga joukkueessa.
 

Gerbiili

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Itse ihmettelen, mikäli Keikka ei esimerkiksi jollekin SM-liiga seuralle kelpaa. Luotettava kolmossentteri, jolle nyt luulisi olevan tilaa vähintään puolessa SM-liiga joukkueessa.

Keikka on luotettava ja varma 3. sentteri, mutta se miksi keikka on vielä vapaan on varmastikin semmoinen tuntemattomuus, siis tunnetaan Hämeenlinnassa ja Lahdessa, muualla Keikka on sitten se Jani "kuka?" Keinänen. Kyllä Keikka todellisuudessa mahtuu heittämällä useampaan SM-liiga joukkueeseen, mutta nyt on semmoinen markkinointi tilanne hyvää tavaraa on myynnissä mutta kukaan ei tunne merkkiä...
 
Suosikkijoukkue
HPK, Chelsea
Keikka on luotettava ja varma 3. sentteri, mutta se miksi keikka on vielä vapaan on varmastikin semmoinen tuntemattomuus, siis tunnetaan Hämeenlinnassa ja Lahdessa, muualla Keikka on sitten se Jani "kuka?" Keinänen. Kyllä Keikka todellisuudessa mahtuu heittämällä useampaan SM-liiga joukkueeseen, mutta nyt on semmoinen markkinointi tilanne hyvää tavaraa on myynnissä mutta kukaan ei tunne merkkiä...
Eiköhän SM-liiga joukkueissa tunneta aika tarkkaan muutamat sata pelaajaa, joiden joukkueeseen Keinänenkin aivan varmasti kuuluu. Kyse ei todellakaan voi olla siitä, että jonkun joukkueen pelaajahankinnoista vastaava ei tietäisi tai olisi ikinä kuullut Jani Keinäsestä. Luulen tässä olevan takana ainoastaan Keinäsen oma tahto sekä se, että lähialueen joukkueista ei välttämättä ole tarjouksia tullut.
 

Master God

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallokerho
En tiedä, millainen halutila Keinäselle on pelata lähellä, mutta kyllähän nuo lähialueiden joukkueiden sentteritilanteet Keinäsen rooliin on aika hyvällä mallilla. Pelicansiin ei ole mitään asiaa, HPK:llakin alkaa olla tuonne kakkos-kolmosketjuun aika paljon nimiä tarjolla. Samoin Bluesissa ja HIFK:ssa tuskin olisi kovin suurta roolia tuloillaan, Jokereissa vielä vähemmän. Samoin oikeastaan Ilveksessä, joten ainoaksi vaihtoehdoksi jää liigajoukkueista Tappara, jolle Keikka olisi kyllä enemmän kuin hyvä vahvistus.
 

Fakap

Jäsen
HIFK:ssa tuskin olisi kovin suurta roolia tuloillaan

Kyllä minä ainakin Kari Jalosena ottaisin Keinäsen try-outille. Keikka tarjoaisi juuri sitä, mitä HIFK:lta puuttuu, eli kotimainen kolmosketjun sentteri, joka osaa puolustaa sekä tehdä peliä. Tuskin on paskempi mies pukukopissakaan, kun tuota C-kirjainta on tullut pidettyä rinnassa useammankin kauden. Keinänen olisi myös hyvä paikkaaja kakkosketjuun, jos Loppi tai Hirso loukkaantuisi. Mutta kai siellä on kovat odotukset Porthenille ja Ramstedtille...
 

tuuski

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pallo-Kärpät
Kyllä minä ainakin Kari Jalosena ottaisin Keinäsen try-outille. Keikka tarjoaisi juuri sitä, mitä HIFK:lta puuttuu, eli kotimainen kolmosketjun sentteri, joka osaa puolustaa sekä tehdä peliä. Tuskin on paskempi mies pukukopissakaan, kun tuota C-kirjainta on tullut pidettyä rinnassa useammankin kauden. Keinänen olisi myös hyvä paikkaaja kakkosketjuun, jos Loppi tai Hirso loukkaantuisi. Mutta kai siellä on kovat odotukset Porthenille ja Ramstedtille...
Niin siellähän muutama kirjoittaja oli kovasti Markku Hurmeen tai markku hurmeen perässä ja tässähän olisi juuri tuo jälkimmäinen vaihtoehto. Tosin tuon jälkeen HIFK olisi ainakin hyökkäyksen osalta melko epä-ifkmaisesti koottu (järkevästi).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös