Ex-Kerholaiset

• 1 766 888
  • 6 437

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Mielenkiintoinen tapaus. Kerholla ei ollut oikeastaan mitään mahdollisuutta pitää Lindbergiä joukkueessa. Puhutaan varmasti merkittävistä summista.

Loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin. Sinclair vaikuttaa 1,5 pelin perusteella hyvältä haulta, ja on kiinnitetty myös ensi kaudelle.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Mielenkiintoinen tapaus. Kerholla ei ollut oikeastaan mitään mahdollisuutta pitää Lindbergiä joukkueessa. Puhutaan varmasti merkittävistä summista.

Todennäköisesti. Liksa oli ilmeisesti todella kova muutenkin. Sinclair pelannee jollain 50% tuosta hinnasta.

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Loppu hyvin, kaikki hyvin kuitenkin. Sinclair vaikuttaa 1,5 pelin perusteella hyvältä haulta, ja on kiinnitetty myös ensi kaudelle.
Voisi ajatella, että Kerho pelasi kyllä tämän sekavan jaon lähes täydellisesti. Rajulle ei tarttunut, otettiin Lindberg joka oli alkuun aivan "jumalmoodissa" ja torjui varmasti Kerholle tärkeitä pisteitä. Saarinen kisoihin ja sen jälkeen on ollut vielä vankempi muuri. Raju ulos, ilmeisen kallis Lindberg pois ja Sinclair sisään joka ei ole päästänyt vielä maalin maalia taakseen.

Voisi sanoa, että tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä.

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Voisi ajatella, että Kerho pelasi kyllä tämän sekavan jaon lähes täydellisesti. Rajulle ei tarttunut, otettiin Lindberg joka oli alkuun aivan "jumalmoodissa" ja torjui varmasti Kerholle tärkeitä pisteitä. Saarinen kisoihin ja sen jälkeen on ollut vielä vankempi muuri. Raju ulos, ilmeisen kallis Lindberg pois ja Sinclair sisään joka ei ole päästänyt vielä maalin maalia taakseen.

Voisi sanoa, että tällä hetkellä näyttää ihan hyvältä.

Kyllähän Kerho varmaan olisi Linbergin pitänyt jos se olisi ollut taloudellisesti mahdollista. Varmaan viimeistään siinä vaiheessa tiputtiin pois kun Kärpät ja Tappara alkoivat etsiä veskaria.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Täähän taisi mennä hyvin. Eli suunnilleen niin, että saatiin ensin itselle tärkeä lainapelaaja ja nostettiin miehen arvoa, mikä tuotti vähävaraisen SaiPan kassaan lisää rahaa, mikä taas oli pois Tapparalta…

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Täähän taisi mennä hyvin. Eli suunnilleen niin, että saatiin ensin itselle tärkeä lainapelaaja ja nostettiin miehen arvoa, mikä tuotti vähävaraisen SaiPan kassaan lisää rahaa, mikä taas oli pois Tapparalta…
Ja itse saatiin lopulta maalivahti, joka toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta.

Mitä olen noita NHL-molareita seurannut, niin Sinclairin työskentelyssä näkyy paljon samanlaisia piirteitä. Seuraa todella tarkkaan peliä ja osaa myös lukea sitä hyvin. Varmasti tärkeä ominaisuus kun ei voi luottaa, että pelkällä koolla pystyy peittämään maalin.

Con Tsales

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Huuhkajat, Ahveniston ampumahiihtäjät
Ja itse saatiin lopulta maalivahti, joka toistaiseksi vaikuttaa lupaavalta.

Mitä olen noita NHL-molareita seurannut, niin Sinclairin työskentelyssä näkyy paljon samanlaisia piirteitä. Seuraa todella tarkkaan peliä ja osaa myös lukea sitä hyvin.
Mainitsen tuohon vielä lisäksi erinomaisen mailapelin. Toivottavasti Kimmo ottaa oppia.

clayman

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mainitsen tuohon vielä lisäksi erinomaisen mailapelin. Toivottavasti Kimmo ottaa oppia.
Vastataan vielä, vaikka meneekin off-topic...

Tässä on erinomainen pointti. Saarinen voi yleisestikin hyötyä pelaajasta, jolla on tietoa ja kokemusta Pohjois-Amerikan kaukaloista. Mitä siellä opetetaan maalivahdeille jne.

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Kerholla kävi oikeastaan todella hyvin veskojen suhteen vaikka Lindberg oli loistava kun kerhoon tuli niin oliko kuitenkin hiukan valheellinen kuva. Kerhon puolustus meni samaan aikaan todella tiiviiksi ja toimivaksi joka saattoi saada Lindbergin näyttämään paremmalta kuin on. Lisäksi mailalla pelaaminen ei vakuuttanut ja tuntui jopa hiukan välttelevän. No nyt nähdään miten Tapparassa lähtee.
Sinclairin mailalla pelaamista osaa vielä sanoa mitään mutta luulisi kanukilla homman olevan hallussa.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Mulla on myös sellainen kutina, ettei Kerho hävinnyt tässä molarilotossa. Lindbergille kaikki kiitokset pelaamistaan pisteistä. Mutta jotenkin kaikesta huolimatta mulla on kovempi usko Sinclairiin pitemmällä tähtäimellä. Hiukan sellaiset Lebedeff/Reijola -vibat Lindbergin kohdalla.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy