Pikku moka kävi :D Janne Lahti kuin Janne Lahti
Kerholle vielä Matikainen urheilutoimenjohtajaksi, niin organisaatiossa olisi (ainakin) kolme henkilöä, jotka pesisivät päävalmentajana Kapasella lattiaa.Ainahan me ollaan oltu innoissaan pelaajien vanhempien edesottamuksista. Nyt kerholegenda Konsta Kapasen isä (olihan siinä joku Kimmo ja Hanneskin Kertsissä joskus) Sami Kapanen käy ottamassa massit pois linnun märehtimiskopasta Lahess. Saas nähdä, eiköhän homma vaan mene entistä enemmän sekasin. Siellähän on muuten toisenkin entisen (kerho-)pelaajan iskäpappa keräilemässä kiekkoja, se Tony Virta.
Sehän tässä on huippua, että taitaa sama tilanne olla vaikka vertais Apu-lehden toimitukseen!Kerholle vielä Matikainen urheilutoimenjohtajaksi, niin organisaatiossa olisi (ainakin) kolme henkilöä, jotka pesisivät päävalmentajana Kapasella lattiaa.
Ei oo reilua.
Luulen myös että mamban aikana saattanut kehittyä.Julius Janhonen lainalle kärppiin. Mielenkiintoinen kausi ollut nuorella miehellä toistaiseksi.
Itse olin varma, että siinä olisi ollut ns aihioita, mutta kai se meni mason valmennuksessa sitten pöntöstä alas. Mannerin johdolla olisi saattanut puhjeta meillä kukkaan.
A.Karjalainen yllätetty kaukaa Ranskassa.
Täällä se yllätettiin vaan läheltä, sivulta, sieltä ja täältä. Nyt sitten myös kaukaa.A.Karjalainen yllätetty kaukaa Ranskassa.
Tämä. Koulukiusaaminen sais olla jo 90-lukua.yhteisö
Liittykös se johonkin nimimerkkiin täällä. Vai tapahtuiko jossain muualla? Vaikutti siltä, että Antin mutsi kävi puolustelemassa poikaansa.Mikä tää Karjalaisen mutsi-juttu on?
Kävi facebookissa puolustelemassa poikaansa Kerhon päivityksissä hävittyjen pelien jälkeen joissa Karjalainen oli ollut maalissa.Mikä tää Karjalaisen mutsi-juttu on?
Lindberg Tapparaan
En tiedä parantaako Lindberg yhtään maalivahti osastoo sielä, mutta SaiPa kaivaa nyt itsellensä syvän kuopan kerran jos Piiroiselle lähtee kevääseen.Sanotaanko vaikka, että "luotettavista lähteistä"