Ex-Kerholaiset

• 1 762 252
  • 6 413

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ainahan me ollaan oltu innoissaan pelaajien vanhempien edesottamuksista. Nyt kerholegenda Konsta Kapasen isä (olihan siinä joku Kimmo ja Hanneskin Kertsissä joskus) Sami Kapanen käy ottamassa massit pois linnun märehtimiskopasta Lahess. Saas nähdä, eiköhän homma vaan mene entistä enemmän sekasin. Siellähän on muuten toisenkin entisen (kerho-)pelaajan iskäpappa keräilemässä kiekkoja, se Tony Virta.

Oranssia

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho!
Ainahan me ollaan oltu innoissaan pelaajien vanhempien edesottamuksista. Nyt kerholegenda Konsta Kapasen isä (olihan siinä joku Kimmo ja Hanneskin Kertsissä joskus) Sami Kapanen käy ottamassa massit pois linnun märehtimiskopasta Lahess. Saas nähdä, eiköhän homma vaan mene entistä enemmän sekasin. Siellähän on muuten toisenkin entisen (kerho-)pelaajan iskäpappa keräilemässä kiekkoja, se Tony Virta.
Kerholle vielä Matikainen urheilutoimenjohtajaksi, niin organisaatiossa olisi (ainakin) kolme henkilöä, jotka pesisivät päävalmentajana Kapasella lattiaa.

Ei oo reilua.

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kerholle vielä Matikainen urheilutoimenjohtajaksi, niin organisaatiossa olisi (ainakin) kolme henkilöä, jotka pesisivät päävalmentajana Kapasella lattiaa.

Ei oo reilua.
Sehän tässä on huippua, että taitaa sama tilanne olla vaikka vertais Apu-lehden toimitukseen!

OPEX

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Julius Janhonen lainalle kärppiin. Mielenkiintoinen kausi ollut nuorella miehellä toistaiseksi.

Itse olin varma, että siinä olisi ollut ns aihioita, mutta kai se meni mason valmennuksessa sitten pöntöstä alas. Mannerin johdolla olisi saattanut puhjeta meillä kukkaan.

nakke-81

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK (ipk, keupa, fps)
Julius Janhonen lainalle kärppiin. Mielenkiintoinen kausi ollut nuorella miehellä toistaiseksi.

Itse olin varma, että siinä olisi ollut ns aihioita, mutta kai se meni mason valmennuksessa sitten pöntöstä alas. Mannerin johdolla olisi saattanut puhjeta meillä kukkaan.
Luulen myös että mamban aikana saattanut kehittyä.

(1)
  • Tykkää
Reactions: OPEX

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Ei oikein Juusella tarttunut perinteiseen malliin 4nationissa. Pendokin lähtenyt mopolla moottoritielle?!

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
A.Karjalainen yllätetty kaukaa Ranskassa.
Täällä se yllätettiin vaan läheltä, sivulta, sieltä ja täältä. Nyt sitten myös kaukaa.

Silti #2019nevöfoget. Sementoi silloin meidän puolustuksen, kun opettelivat voittamaan Antti maalissa.

Mitähän Karjalaisen mutsille kuuluu?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy