Ex-Kerholaiset

• 1 749 714
  • 6 366

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
Eikö tätä henkilöpalvontaa voisi harrastaa kohde henkilön ketjussa, ettei ihan kaikkien tarvitsisi tuhlata aikaansa näihin turhuuksiin?
Vihaajat vihaa. Maso se vaan porskuttaa eteenpäin. Maso on ex-Kerholainen joten tämä on juuri oikea ketju seurata kingofnekkasbyyn uraa.

Suosikkijoukkue
HPK, Tampa Bay Lightning
Mä voin nostaa kättä pystyyn, että olen "Maso-fani", mutta ei täällä keneltäkään muulta joka peliä raportoida. Ja tosiaan, vaikka olen "fani", oli vaihto EHDOTTOMASTI oikein. Joskus ei vaan paikka ja aika ole oikea.
Terveisin,
"itsekin parit potkut kesken kauden saanut"

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Yritti syödä kiekon oranssin puolesta?

Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin pallokerho

Useful Idiot

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Virtaa pitäs herätellä hetkeksi jos meinaa jatkaa
mitalisuosikki Lahden Merimetsojen peräsimessä.

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Olen tässä ny syksyn ja alkutalven mietiskellyt että oisko myös Virta osa ongelmaa joka on ollut molemmissa jengeissä? Vai sattumaako?

No eipä tuo Virran lähdön jälkeen yhtään parempaan suuntaan lähtenyt Masolla, joten paha sanoa. Sen tiedän, että herroilla ei ollut yhtenevät ajatukset valmentamisesta, ja osaltaan sen vuoksi Virta lähti. On nyt joutunut kahden noviisin kanssa töihin, niin ei varmaan myöskään helpota.

Rinkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Petteri Nikkilä, Kalle Kangas, Maso Lehtonen
No eipä tuo Virran lähdön jälkeen yhtään parempaan suuntaan lähtenyt Masolla, joten paha sanoa. Sen tiedän, että herroilla ei ollut yhtenevät ajatukset valmentamisesta, ja osaltaan sen vuoksi Virta lähti. On nyt joutunut kahden noviisin kanssa töihin, niin ei varmaan myöskään helpota.
Virta oli Kerhossa lähinnä valmentelemassa kun ei muualle kelvannut.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy