Paljon sai kammattua kiekkoja myös kehikon sisään…Nyt mä muistan yhden asian, kun vakipaikkakin oli sen selän takaa.. Ei sillä pysynyt maski päässä, repi sitä irti lähes joka katkolla että sai tukkansa kammattua kauniisti maskin sisään.
Paljon sai kammattua kiekkoja myös kehikon sisään…Nyt mä muistan yhden asian, kun vakipaikkakin oli sen selän takaa.. Ei sillä pysynyt maski päässä, repi sitä irti lähes joka katkolla että sai tukkansa kammattua kauniisti maskin sisään.
Kriteereistä riippuen varmaan enemmän kuin Jukka Voutilainen.Paljon sai kammattua kiekkoja myös kehikon sisään…
Ei taida löytyä Liigasta paikkaa. Allsvenskan, Saksa tai Sveitsin kakkonen kutsuuLebedeffille etsitään ilmeisesti uutta seuraa Ortion saapumisen myötä.
Daniel Lebedeff loppukaudeksi Sporttiin.
Mun mielestä Lebe ei päässy edes Kerhossa enää tasolleen loukkaantumisten jälkeen. Pirun harmi hyvän ukon kannalta.
Edittiä, tais olla Koivistoinen joka läpiajossa rikkoi nivuset..
Missä pelissä? Ei ollenkaan tule mieleen.Jep, siinä läpiajossa hajosi.
Missä pelissä? Ei ollenkaan tule mieleen.
Kotona edaria vastaan. Tarkemmin en itekkään muista.
Taisi olla 18.2.2022, Lebe otettiin tosiaan pois noin 12 minuutin pelin jälkeen, en ollenkaan muistanut tuota Jolyn maagisen esityksen ja 2+2 tehoillan jälkeen. Illasta jäi mieleen vaan hyvä sarjasijoitus ja Jolyn yksilömaali.Kotona edaria vastaan. Tarkemmin en itekkään muista.
Tämä poika Maxim on pelannut monta vuotta Suomessa. Ainakin siis 2018-2022. Elitessä näkyy nuo vuodet.Ex-kerholaiasen pojan Strbakin sanottiin nuortenMM-kisojen lähetyksessä jopa puhuvan muutamia sanoja Suomea.
Isänsä Martin ei kyllä kauaa Suomessa ollut. Onks tää poika sitten ollut pidempäänkin?
Ei, ei edes lähellä parasta.Päivän paras uutinen Kerho yhteisössä on, että Mason luotsaama Zaglebie on ottamassa murskavoittoa hänen ensimmäisessä pelissä.
Päivän paras uutinen Kerho yhteisössä on, että Mason luotsaama Zaglebie on ottamassa murskavoittoa hänen ensimmäisessä pelissä.
Kaksi sijaa alempana.Kyllä tämä pistää miettimään, että missä kerho voisi olla jos Masolle oltaisiin annettu enemmän aikaa. Noh. Näillä mennään nyt. Tsemppiä ja menestystä Matiakselle!
Kyllä tämä pistää miettimään, että missä kerho voisi olla jos Masolle oltaisiin annettu enemmän aikaa. Noh. Näillä mennään nyt. Tsemppiä ja menestystä Matiakselle!