Ex-Kerholaiset

• 1 724 340
  • 6 251

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Nyt mä muistan yhden asian, kun vakipaikkakin oli sen selän takaa.. Ei sillä pysynyt maski päässä, repi sitä irti lähes joka katkolla että sai tukkansa kammattua kauniisti maskin sisään.
Paljon sai kammattua kiekkoja myös kehikon sisään…

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Daniel Lebedeff loppukaudeksi Sporttiin.

Näin jälkikäteen helppo sanoa että ihan aina ei välttämättä kannata suunnata puhtaasti sinne mistä saa isoimman liksan. Leben ura oli nousukiidossa kepassa, lukossa ei päässyt koskaan kunnolla tasolleen.

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mun mielestä Lebe ei päässy edes Kerhossa enää tasolleen loukkaantumisten jälkeen. Pirun harmi hyvän ukon kannalta.

Edittiä, tais olla Koivistoinen joka läpiajossa rikkoi nivuset..

Jep, siinä läpiajossa hajosi.

TekAstin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK & Hawks
Kotona edaria vastaan. Tarkemmin en itekkään muista.
Taisi olla 18.2.2022, Lebe otettiin tosiaan pois noin 12 minuutin pelin jälkeen, en ollenkaan muistanut tuota Jolyn maagisen esityksen ja 2+2 tehoillan jälkeen. Illasta jäi mieleen vaan hyvä sarjasijoitus ja Jolyn yksilömaali.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Ex-kerholaiasen pojan Strbakin sanottiin nuortenMM-kisojen lähetyksessä jopa puhuvan muutamia sanoja Suomea.
Isänsä Martin ei kyllä kauaa Suomessa ollut. Onks tää poika sitten ollut pidempäänkin?

Hecquefeuille

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ari-Pekka, Pantse
Ex-kerholaiasen pojan Strbakin sanottiin nuortenMM-kisojen lähetyksessä jopa puhuvan muutamia sanoja Suomea.
Isänsä Martin ei kyllä kauaa Suomessa ollut. Onks tää poika sitten ollut pidempäänkin?
Tämä poika Maxim on pelannut monta vuotta Suomessa. Ainakin siis 2018-2022. Elitessä näkyy nuo vuodet.

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Minä olen Maximia muutamaan kertaan täällä Kerhoon haaveillut. Isänsä otteet muistan edelleen.

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Päivän paras uutinen Kerho yhteisössä on, että Mason luotsaama Zaglebie on ottamassa murskavoittoa hänen ensimmäisessä pelissä.

Voittaa niukasti ton, että TOP-4 joukkueet jalosti lahjoittaa tuolla täydet pistepotit kaikille meidän tämän hetken pahimmille kiistakumppaneille.

HML_Nalle

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Maso Lehtonen, Anton Mylläri, Bengtsson
Kyllä tämä pistää miettimään, että missä kerho voisi olla jos Masolle oltaisiin annettu enemmän aikaa. Noh. Näillä mennään nyt. Tsemppiä ja menestystä Matiakselle!

Liitteet

• IMG_20250103_214750.jpg
    IMG_20250103_214750.jpg
    89,3 KB · kertaa luettu: 103

vastaantulija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Määrätietoisesti HPK
Kyllä tämä pistää miettimään, että missä kerho voisi olla jos Masolle oltaisiin annettu enemmän aikaa. Noh. Näillä mennään nyt. Tsemppiä ja menestystä Matiakselle!

Näyttää olevan kaksi täysin muista jälkeen jäänyttä heittopussia tossa sarjassa, ja tää oli toinen niistä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy