Kerhonpojjaat
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK, Tampa
Meidän ykkös sentteri, kelpaa onneksi Tapparalle nelosen keskelle. Tämäkin kustiin muualle!Muse jäi nollille.
Meidän ykkös sentteri, kelpaa onneksi Tapparalle nelosen keskelle. Tämäkin kustiin muualle!Muse jäi nollille.
Jos jotain positiivista, niin saattaa näiden herrojen välisistä presseistä tulla ihan viihdyttäviä jonain tammikuisena pimeinä iltoina.Miten musta tuntuu, että käy matsissa tänään miten tahansa, niin sekä Pike että Maso saattavat keskustelua herättää.
Tästäkin hankinnasta oltiin kateellisia, kun ei saatu tätäkään meille.
Minne Liigan tähtipelaaja katosi? Seura on vaitonainen
Entinen A-maajoukkuepelaaja on ollut pitkään sivussa.www.iltalehti.fi
Jotain tuollaista on helppo kompata ja arvella.Lehtivuorta ei erityisesti kukaan tainnut nimenomaisesti haikailla enkä siten muista mitään erityistä "kateuttakaan". Tämä siksi, ettei täällä juuri kukaan ollut halukas laittamaan vähäisiä resursseja pakkiin, vaan hyökkääjään, vaikka Lehtivuori sinänsä olisi kelvannutkin monelle.
Mikä juttu? Itse Lehtivuoresta niin oli kyllä todella huikea kausilla 16-17 sekä 17-18. Eikä ilmeisemmin ihan vihkoon ollut KooKoossakaan mennyt kun ihan ok pisteet ennen loukkaantumistaan tehnyt.Ei liity ketjun aiheeseen mutta kyllä v****ti keväällä katsella herrasta tehtyjä "minä olen maailman kovin soturi" videoita.
heijaa heijaa herhoLaavaisesta Moran kapteeni.
Ai jumankauta, tuon maalin muistelukin aiheuttaa yhä kylmiäväreitä.Olisin ottanut kerhoon mielelläni ja itseasiassa tästä haaveilin, joku päivä, kun muistelin Tappara game 6 maalia suoraan jäähyaitiosta. Maksetaanko Romaniassa muka enemmän kun hoppekoossa??
Olihan vitsi?Olisin ottanut kerhoon mielelläni ja itseasiassa tästä haaveilin, joku päivä, kun muistelin Tappara game 6 maalia suoraan jäähyaitiosta. Maksetaanko Romaniassa muka enemmän kun hoppekoossa??
Juu, taitaa tuo Romanian liiga olla nyky Luceniukselle parempi osoite kuin yksikään liiga-jengi.Olihan vitsi?
Oli viime kaudella jo melko laiskanpulskea. Eihän tuo ikinä tietenkään mikään raketti ole ollut, mutta ei mikään ykköskorin mies enää. Laukoo kovaa ja paljon, mutta 90% niistä ohi.Mikäs tämä Markus Nenonen on miehiään? Tuleeko pärjäämään nopeassa pelissä Tepsissä?