Ex-Kerholaiset

  • 1 555 349
  • 5 518

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
HPK:n ”ikilegenda” Liam Kirk on näillä näkymin suuntaamassa Mikkeliin loppukaudeksi.

No okei, ei tainnut koskaan olla mitään muuta kuin silkkaa mutuilua hänen Hämeenlinnaan saapuminen.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HPK
Siellä ex-Kerho isä valmentaa ja poika pelaa.

Oli kova vahvistus aikoinaan. 20 peliin 13 pistettä. Keväällä sitten 13 peliin 5 pistettä. Pelasi myös aika kovaa ja taisi yhdet myllytkin ottaa?

Tuota 02-03 jengiä on kiva muistella. Ehkä paras HPK joukkue koskaan?
 

Polemos

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nakkilan uimaseura Uivat Nakit

Tolppa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, The Reds, Los Colchoneros, the C's
Oli kova vahvistus aikoinaan. 20 peliin 13 pistettä. Keväällä sitten 13 peliin 5 pistettä. Pelasi myös aika kovaa ja taisi yhdet myllytkin ottaa?
Jos Kerhossa pelanneista ulkomaalaisista koottaisiin joukkue, Strbak olisi minun papereissa ykköspakkiparissa Rafalskin kanssa.

Poikahan on ollut Jokereissa ja olen joskus aiemminkin häntä meille haaveillut.
 

Nilkkakiituri

Jäsen
Suosikkijoukkue
PALLOKERHoo
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Otto Paajanen osaa ajoittaa omat henkilökohtaiset merkkipaalunsa, Kerhon mies kun on.

Tänään tulee täyteen 600 runkosarjaottelua Kerhon vieraana. Aivan kuten tuli täyteen myös 500 ottelua joskus syksyllä 2021.

Hienosti laskettu ja ajoitettu!

Jännä nähdä, että miten HPK hänet tänään huomioi.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Otto Paajanen osaa ajoittaa omat henkilökohtaiset merkkipaalunsa, Kerhon mies kun on.

Tänään tulee täyteen 600 runkosarjaottelua Kerhon vieraana. Aivan kuten tuli täyteen myös 500 ottelua joskus syksyllä 2021.

Hienosti laskettu ja ajoitettu!

Jännä nähdä, että miten HPK hänet tänään huomioi.

Pitäisikö HPK:n jotenkin huomioida HIFK:n pelaajan merkkipaalut? Mielestäni ei. Olkoonkin, että kyseessä on entinen HPK-kapteeni.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pitäisikö HPK:n jotenkin huomioida HIFK:n pelaajan merkkipaalut? Mielestäni ei. Olkoonkin, että kyseessä on entinen HPK-kapteeni.
Kyllä näissä isommissa luvuissa vaikka kukkapuska on tyylikäs ele, vaikka ei olisi peliäkään Kerhossa.
 

Jääkaappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liiga
Pitäisikö HPK:n jotenkin huomioida HIFK:n pelaajan merkkipaalut? Mielestäni ei. Olkoonkin, että kyseessä on entinen HPK-kapteeni.
No jos näkee kyseessä olevan vain HIFK:n nykyisen pelaajan, niin ei näitä siinä tapauksessa kannata arvostaa ja nostaa esille ja tämä mielipide toki sallittakoon.

Mutta kun kyseessä on neljänneksi eniten otteluita HPK:ssa pelannut pelaaja sekä mestaruuskauden kapteeni, niin eihän tällaisia voi jättää huomioimatta, tai sitten on ihan turha puhua mistään perinteistä.

Taitaa Liigassa, yllätys yllätys, Ilves hoitaa tämänkin asian kaikkein tyylikkäimmin. Sieltä mallia monille.
 

Dawson

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
OK. Olen siis vähemmistössä. En siitä toki mieltäni pahoita, jos muistetaan. Provosoivasti voisin kysyä, että pitäisikö Oton mahdollinen maalikin kuuluttaa, kuin HPK:n vastaava? Kuuluttaja: "HIFK 0-1, maalintekijä numero 13, Ottooooo.....", HPK-kannattajat: "Paajaneeeeeeeeeen!!!"?

No joo, ei tarvi vastata. Itse olen kuitenkin hieman sitä mieltä, että kun olet täältä kerran lähtenyt, niin sitten olet vihollinen siinä missä muutkin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös