Jos HPK ei ensi kaudella tavoittele pudotuspelipaikkaa, niin olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sakari Mannisen voi myydä vaikka Ruotsiin ja silloin voidaan ottaa Jani Rita tilalle.Rita olisi Kerholle varmasti ihan hyvä 2-3 ketjun mies.
Jos HPK ei ensi kaudella tavoittele pudotuspelipaikkaa, niin olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sakari Mannisen voi myydä vaikka Ruotsiin ja silloin voidaan ottaa Jani Rita tilalle.Rita olisi Kerholle varmasti ihan hyvä 2-3 ketjun mies.
Jos HPK ei ensi kaudella tavoittele pudotuspelipaikkaa, niin olen täysin samaa mieltä kanssasi. Sakari Mannisen voi myydä vaikka Ruotsiin ja silloin voidaan ottaa Jani Rita tilalle.
En nyt ymmärrä. Jos Ridan hintalappu on alle 100k€ niin tolla fyysisyydellä, mitä mies omaa, voi Liigassa vetää todella kovassa kolmoskentän laiturin voimahyökkääjän roolissa.
Katsoo nyt, että millä sijalla mies keikkuu pistepörssissä, jos sijoitus on top 10 sakissa, kuten vähän pahaa pelkään, niin lievästi sanottuna kirpaisee.Viitaluoman sopimuksen loputtua sportissa on miehellä ikää jo 37 eli kerhossa tuskin nähdään enään uran aikana. Hyvä vai huono...vaikee sanoa.
Noh noh, joku roti sentään. Kapteenistoon kuuluu varmasti, mutta 45 pistettä olis jo kova saavutus. Kuitenkin joutuu pelaamaan joidenkin olavivauhkosen kanssa eikä Eric Fehrin, kuten parhaalla Liiga-kaudellaan.Tulee kuulumaan Sportin kapteenistoon, sekä voittaa ensi kaudella Liigan pistepörssin tekemällä uransa ennätyspisteet Liigassa.
Se on jännä, että kun Leinon paluu Suomeen on tiedetty mahdottomaksi verotuksen takia, niin jatkaa silti Ruotsissa.
Tätä mä vähän tavoittelinkin. Aina kun Leino mainitaan siirtokeskusteluissa täällä tai muualla, joku ryntää kertomaan, miten Suomen verotus estää sen. Ihan kuin muissa maissa ei olisi näin.Ruotsin verotus on kuitenkin niin tiukkaa, etta mies taitaisi maksaa etta paasee pelaamaan ruotsissa.
Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt, että ulosostetut saavat kauden alussa koko kauden osalta rahansa kerralla. Ei tietenkään jokaista vuotta tule kerralla, mutta Sabres maksanee Leinolle aina kerran vuodessa.Tuo könttä-ulososto vähän epäilyttää..
Niin, eli vuosi kerrallaan, eikä könttänä. Niinkuin allekirjoitusbonukset. Ja sillähän taas ei ole verotuksellista merkitystä, tuleeko massit kerran kuussa vai päivässä vai vuodessa. No offtopiccia tämä.Kyllä minä ainakin olen ymmärtänyt, että ulosostetut saavat kauden alussa koko kauden osalta rahansa kerralla. Ei tietenkään jokaista vuotta tule kerralla, mutta Sabres maksanee Leinolle aina kerran vuodessa.