Purkan Jauhaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ei merkittävän kaupungin pallokerho
Pendo ilmeisesti seuraava Leijonien valmentaja.
Pendon jälkeen Maso.Pendo ilmeisesti seuraava Leijonien valmentaja.
Joly heitti ekan maalin kolmannessa ottelussa!
Valitettavasti ottelua en nähnyt.Anna mä arvaan, puikoista?
Joly heitti ekan maalin kolmannessa ottelussa!
Räpylän yläpuolelta. Tilanne ja kikat tosin oli hyvinkin Jolyn tavaramerkkiä.Anna mä arvaan, puikoista?
Tervetuloa kotiin Juti!Valtteri Puustinen 1+1 kauden tokassa harkkamatsissa Pensin paidassa ja kakkostähti. Tukkaan tuli Detroitissa 4-3, mutta Penguins täysin reservimiehistöllä siinä missä Detroitilla pari NHL-kentällistä.
Jos Penguinsia ei valmentaisi prospecteja yli kaiken vihaava kusipäinen jortsu, Puustinen olisi saanut jo paikan ylhäältä tai ainakin päässyt koittamaan. Vaan ei taida tie aueta teki mitä tahansa, vaikka jengin tila tulevaisuuden osalta on sarjan paskin. Siirto fiksumpaan organisaatioon olisi varmaan paras liike, ei tuolla AHL:ssä oikein ole mitään älyä enää kolmatta kautta pelata.
Itse ainakin toivon, että Puustinen pääsee pelaamaan pitkän uran änärissä.Tervetuloa kotiin Juti!
Ensi kaudeksi kärkilaituriksi. Ai saakeli kun tekisi tuollainen hyvää.
Suokaa tämä haavailu.
Todellisuudessa näin toki.Itse ainakin toivon, että Puustinen pääsee pelaamaan pitkän uran änärissä.
Tämän kauden jälkeen jos Valtteri jättäisi änäriunelman, niin Kerho ei varmasti olisi ihan listan kärkipäässä, että mistä sitä primevuosien liksaa ja puskuria kiekkouran jälkeiseen elämään hakisi..
Mieluummin näen Puustisen änärissä kuin Tapparassa, ja se myös varmasti on Puustisen tavoite.
Aina tervetullut takaisin mun Kerhoon.
Tommi Tikka rymisteli jo toisen suihkukomennuksen Ruotsissa
Täksi kaudeksi Ruotsin SHL:ään siirtynyt Tommi Tikka on saanut jo kaksi suihkukomennusta neljässä ottelussa.www.mtvuutiset.fi
Toivottavasti tulee vaikkapa Kärppiin.Toivottavasti ei HPK:ssa
Juuri näin. Kerho ei kaipaa yhtään tämän tyylistä pelaajaa enään. Ruokosen tilalle neloseen olisin ottanut, olisi varmaan halvempikin ollut, mutta en enään.Nähtiin jo viimeksi että mikä perässä juoksija oli täällä. Joitain taklauksia ja se siinä. Ruokosen tilalle ei kannata ottaa toista samanlaista. Mestis tehot ei merkkaa mitään liigassa. Eikös se Ketolakin suorastaan dominoinut mestiksessä viime vuonna?