Kun ei mahdu KHL:ään, mennään NHL:ään. Antti Miettinen Tampa Bayhin, waiversin kautta toki.
Antti Miettinen Tampa Bayhin[/URL], waiversin kautta toki.
Ei, ja hyvä näin. Mutta jonain päivänä vielä. Olkoon Antti vielä joskus se HPK-ikoni, joka HPK:lta vielä puuttuu.Aika ei ilmeisesti ollut vielä riittävän kypsä Antin palaamiselle HPK:n paitaan.
HPK:n johto kyllä yritti kaikkensa, mutta tavallaan ihan hyvä, että juuri tähän kauteen ei ajoittunut Antin paluu. Mutta se päivä koittaa vielä varmasti.Tavallaan elättelin viimeiseen asti toivoa, että Hämeenlinnassa olisi yritetty kaikilta suunnilta saada rahaa Miettisen sopimukseen. Aika ei ilmeisesti ollut vielä riittävän kypsä Antin palaamiselle HPK:n paitaan.
Miettinen päätyikin Winnipegiin, kertoo Ylen teksti-tv.
Mahtaa kaveri kirota... Floridan aurinko jo odotti, mutta sitten se vaihtuikin äkkiä Kanadan tuuliseen preeriaan.
Optimistisella tuulella kun olen, pistän tämän viestin tähän ketjuun.
Siis, Scott Barney, tuo Kanadan lahja turhakesurfailulle ilmeisesti pelasi European trophyssa ihan tyydyttävästi. Olisiko nyt olemassa edes pientä mahdollisuutta, että miehen pesti Itävallassa (tai ihan sama missä tahansa) jatkuisi hieman pidempäänkin? Miten Barneyn pelit noin kokonaisuutena sujuivat? Saiko peliaikaa paljon, missä kentässä, oliko hidas mutta jäykkä? Tietäjät infoa peliin.
En tie pitäiskö tässä itkee vai nauraa niin paljon ollaan täälläkin kaveria haukuttu kauden mittaan, myös allekirjoittaneen toimesta. Olisko kuitenkin olemassa sellainen mahdollisuus että vika olisi valmennuksessa joka ei osaa hyödyntää kaveria pätkääkään, eikä itse pelaajassa tai sen kyynäreissä?.
Olen kuullut Barneyn haikailleen takaisin Lappeenrantaan, koska "Selin osasi peluuttaa häntä oikein". Eli tuo kyllä puhuisi sen puolesta, että Rindell ei ole osannut?
Mutta tämä on siis toisen käden tietoa, joten satavarmaksi en sitä uskalla väittää.
Barney on koko ajan ollut pelin ulkopuolella surffaileva. Toisin sanoen hän on myöhässä joka paikasta. Uskon että Rindellin pelitapa ei sovi Barneylle yhtään. Mutta toisaalta 180cm pakitkin veivät Barneytä kulmapaineissa kuin litran mittaa, eli kyllä mies itsekin on löysä ollut.
Minäkin olen samaa mieltä siitä, että Puurulan olo meidän maalilla useissa Play-Offeissa oli syy, miksi HPK:ta alettiin kutsua pronssikerhoksi.Sitten kun Sport on Puurulan toimesta liigassa, voitaisiin vaihtaa Puurula vaikka Mika Järviseen, niin eiköhän me palata pronssikerhoksi.