Ilves saattaa voittaa mestaruuden. Se ei kuitenkaan auta Eetua, jos ei pääse itse esille.
Niin. Muna vai kana? Eiköhän Eetu usko itseensä enemmän kun me siihen ja odota saavansa ison roolin.
Ilves saattaa voittaa mestaruuden. Se ei kuitenkaan auta Eetua, jos ei pääse itse esille.
Tietenkin pelaaja uskoo itseensä. Eipä touhussa muuten olisi mitään järkeä. Silti on hyvä miettiä todennäköisyyksiä eli Ilveksellä on monta pelaajaa tarjolla kärkiketjuihin ja isoimpiin rooleihin. Pystyykö Eetu erottautumaan edukseen tuossa porukassa.Niin. Muna vai kana? Eiköhän Eetu usko itseensä enemmän kun me siihen ja odota saavansa ison roolin.
Tietenkin pelaaja uskoo itseensä. Eipä touhussa muuten olisi mitään järkeä. Silti on hyvä miettiä todennäköisyyksiä eli Ilveksellä on monta pelaajaa tarjolla kärkiketjuihin ja isoimpiin rooleihin. Pystyykö Eetu erottautumaan edukseen tuossa porukassa.
Tietty jos sopimus on tehty jo aiemmin keväällä, ei silloin ollut vielä tietoa muista hankinnoista.
Patrick Harper -->Allsvenskan (Mora ik)
Kyllä isäpappa asuu ihan Hämeenlinnassa. Velipoika toki naapurin verkkareissa samassa kaupungissa.Jep. Silloin ei ollut tarvetta.
Siirtoon varmaan vaikutti myös tuo, että koko Tuulolan muu klaani majailee Tampereen suunnalla.
Onko DEL2 uusi Örebro/KooKoo/Ilves?Henri Kannisen tie vie myöskin DEL2 sarjaan muiden ex-kerholaisten tapaan, mutta seura on kuitenkin eri. Kanninen siirtyy Eispiraten Crimmitschaun riveihin.
Edit. pistetään vielä linkki uutiseen niille joilta saksan kieli taittuu Fix: Eispiraten verpflichten Henri Kanninen - Eispiraten Website
Happo Heikkinen voi olla kyllä hyväkin valinta.Ei valittu Pendoa olympiakomitean huippu-urheiluyksikön johtoon.
Sinä tiedät, että minä tiedän, että sinä tiedät, että mulla ei vittuilla.Mun tulee kyllä ikävä Grmania, paransi niin helvetisti tasoaan ja maalinedustapelaaminen, kaveri maihin ja täysin eleetön tuijotus perään tyyliin juoppohullun päiväkirja: "mulle ei vittuilla".
Noin siinä käy kun ei mahdu Ipaan.HPK-kasvatti ja Hämeenlinnan oma poika Sakari Manninen teki NHL-sopimuksen Golden Knightsiin.
HPK-kasvatti ja Hämeenlinnan oma poika Sakari Manninen teki NHL-sopimuksen Golden Knightsiin.
Ilmeisesti Kunyk menossa Kärppiin.. Melkoista orkesteria kasaavat Oulussa.
Huhuasteella toki vielä.