Ex-JYP Chlubna teki sjögrenit

  • 8 296
  • 38

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
Hahaa, enpa nahnyt juttua, mutta enpa ole nahnyt juttua taaltakaan..:) Olin tosin viikonlopun Suomessa, joten en ole paikallisia urheilumedioita seuraillut. Noinkohan oli niin, etta Ilta-Sanomat sai palautetta aiheesta, ja oikeasti tarkisti itse jostain jarkevasta lahteesta mita oli tapahtunut..?
 

Mack

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Missä tämän ketjun Jeesukset nyt ovat kun kävikin ilmi että juttu oli tuttuun tapaansa täyttä skeidaa!?? Samaa henkeä kuin I-päivälehdissä, hehkutetaan paskauutisia mutta kun totuus tulee esiin niin ei siitä sitten enempää kannata puhua!?


MACK
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Vara-Jeesus ilmoittautuu Mackille

Luin kyseisen jutun Ilta-Pulusta (en maksanut kyseisestä aviisista) ja maineen puhdistaja oli varsin mielenkiintoinen henkilö. IS oli soittanut Chlubnan agentille, joka oli vakuuttanut, ettei Chlubna tehnyt mitään ja Venäjän lehdet liioittelevat. Omalta kantiltani luotan ennemmin venäläiseen gansteriin, joka on hommissa Kalevan urheilutoimituksessa yhteenkään Ilta-Pulun "uutiseen". Muistettava on ettei yksikään muu media kuin Ilta-Pulu ole puhunut maassa makaavan Stonkuksen takomisesta nyrkein. Tyypillinen iltapulumainen puolihuolimaton valhe, jota paikataan soittamalla Chlubnan agentille ja otsikoimalla juttu "Chlubnan maine puhdistettu". Kas kun eivät soittaneet Clubnan äidille! Ilmeisesti Venäjän kiekkoliitossa oli numero varattu....


Pahoittelen, etten ole ehtinyt jeesustelemaan aiemmin ulkomaankeikan takia. Koetan vastaisuudessa olla paremmin päivystämässä ja tuomassa moraalista ylemmyyttäni kansan syville riveille. Sitä ainakin Mack tuntui kaipaavan...
 

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Iltasanomat väläyttää jälleen !!

Nyt IS on heittänyt uuden lööpin ex. Diskos peluria vastaan Mikko Lähteelää. Hän on kuuleman mukaan huitonut italiassa 11 kuukauden pelikiellon itselleen. Niinkin rauhallisena miehenä kun Mikon tunnen Diskoksen ajoilta, on aika vaikea tuota uskoa.

Mitähän siellä on oikeasti tapahtunut? Olisi ihan kiva tietää.
 

Wire

Jäsen
Re: Iltasanomat väläyttää jälleen !!

Viestin lähetti Filmaaja
Nyt IS on heittänyt uuden lööpin ex. Diskos peluria vastaan Mikko Lähteelää. Hän on kuuleman mukaan huitonut italiassa 11 kuukauden pelikiellon itselleen. Niinkin rauhallisena miehenä kun Mikon tunnen Diskoksen ajoilta, on aika vaikea tuota uskoa.

Mitähän siellä on oikeasti tapahtunut? Olisi ihan kiva tietää.

Vastustaja oli lyönyt Mikon pelikaveria kirvesiskulla selän/niskan alueelle. Mikko oli käynyt antamassa kaverille poikittaista. Nenän varsi oli auennut.

Äijä oli pyörtynyt luistellessaan vaihtoaitioon. Näkiköhän se omaa verta :)
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Mack: hähä. Jos se on lehessä lukenu tai intternetissä sanottu niin onhan se totta..

Joskus naurattaa nämä jotka uskovat huhu-asteella/iltapäivälehdistä/netistä ongitun jutun ja vieläpä vetävät hernettä nokkaan ja vaativat (hah) sen johdosta jotain toimia. Vastaavaan törmää niin usein.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti kakkonen
Joskus naurattaa nämä jotka uskovat huhu-asteella/iltapäivälehdistä/netistä ongitun jutun ja vieläpä vetävät hernettä nokkaan ja vaativat (hah) sen johdosta jotain toimia. Vastaavaan törmää niin usein.
Niin ja pahin aste niistä on se porukka, joka lukee ihan samaisesta iltapäivälehdestä jutun, että edellinen juttu ei ollut ihan totuudenmukainen ja alkavat siltä istumalta soimata niitä jotka uskoivat edellistä juttua. Jeespoks. Vastaavaan törmää niin usein.

Hähä.
 

Filmaaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
D Team
Kakkonen

Ihan asian vierestä, mutta jos pystyt määrittelemään mikä on totuus, kerro se minullekkin. Mistä sinä tiedät mikä on totta ja mikä taas ei, ellet ole itse asian omainen tai ollut muuten paikalla näkemässä riittävän paljon voidakseen pitää tietämystäsi totena??

Valitettavasti tällaiseen vastaavaan törmää niin usein, että oikein naurattaa...
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Filmaaja:
en pysty määrittelemään mikä on totta.

Se mikä huvittaa itseäni on usein esiintyvä juttu,jossa luetaan/kuullaan jokin juttu jostain,vedetään omat johtopäätökset ja sanotaan yliampuva kommentti ("munista hirteen!!"). Tätä tapahtuu usein varsinkin netin keskustelupalstoilla,aisoiden oikeaa laitaa ei varmasti tiedetä ja silti kommentoidaan hyvin kärkkäästi ja sekös naurattaa.

Mihin viittaat kun sanot että "tällaiseen vastaavaan törmää niin usein, että oikein naurattaa..."?? Siihenkö että joku kritisoi äkkipikaisia johtopäätöksiä? Tai sitä että joku kyseenalaistaa netin tai iltapäivälehtien "uutiset"?
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuota noin, minulla ei enää ole tuota IS:n juttua tallella, mutta siinähän sanottiin Venäjän liigan tehneen päätöksen. Siis onko jollain nyt sitten antaa varmaa tietoa ettei päätöstä olekaan tullut? Väitättekö IS:n keksineen jutun itse vai Chlubnan agentin valehdelleen aika rajusti, keksineen päästään koko päätöksen ja tutkimukset? Itse en ainakaan edes muista mainintaa mistään Chlubnan agentista, mutta ehkä Sergei jostain sellaisen tiedon löysi.
 

DAF

Jäsen
Suosikkijoukkue
se kolmikirjaiminen. PISTI PALLON MAALIIN
IS luotti epäluotettavaan lähteeseen/lähteisiin, joka kirjoitti ns. paskaa. Siitä oli kysymys.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Teacup
Tuota noin, minulla ei enää ole tuota IS:n juttua tallella, mutta siinähän sanottiin Venäjän liigan tehneen päätöksen. Siis onko jollain nyt sitten antaa varmaa tietoa ettei päätöstä olekaan tullut? Väitättekö IS:n keksineen jutun itse vai Chlubnan agentin valehdelleen aika rajusti, keksineen päästään koko päätöksen ja tutkimukset? Itse en ainakaan edes muista mainintaa mistään Chlubnan agentista, mutta ehkä Sergei jostain sellaisen tiedon löysi.
En. Se on fakta, ettei Venäjän kiekkoliitto pläjäyttänyt pelikieltoa, mutta kyseisessä jutussa IS nimenomaan soitti Chlubnan agentille Robert Spalenkalle. Luin tuon jutun aiemmin ja kun Mack eksyi tähän ketjuun viisastelemaan, kaivoin sen taas esiin. Yllättävää kyllä minulla ei ole enää pari kuukautta vanhaa IS:ää arkistoissa.

Ei ole myöskään tiedossa läheteltiinkö case Chlubna-Stonkuksessa nauhoja paikalliselle kurinpitäjälle tai oliko asiasta mitään tutkimusta. Voihan olla että rike oli luokkaa Mikko Peltolan vs. Olli Ahonen, joka ei johtanut mihinkään kurinpitokäsittelyyn. En tiedä.

IS:n toisessa jutussa Robert Spalenka kertoi, että suurin todiste ettei hänen asiakkaansa ole tehnyt mitään oli ettei Venäjän liiga ollut antanut Chlubnalle pelikieltoa ja muistaakseni edes kyseisen pelin tuomari ei ollut tuominnut Jihlavan Jyrälle edes jäähyä. Näin agentti sanoi.

IS:n rooli tässä tarinassa on se surullisin. Se valehteli Chlubnan piesseen maassa makaavaa Stonkusta. Tälläistä väitettä ei mikään media ollut väittänyt. Sen jälkeen he tekevät jutun, joka perustuu pelkästään Chlubnan agentin sanomisiin. Ihmettelin jo ensimmäisellä lukukerralla, että miksi helvetissä IS:stä ei soiteta Venäjän kiekkoliittoon.
 

Teacup

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Muistaakseni tuo korjaava artikkeli oli aika pieni juttu ja ohimennen mainittu. Eli tuskin IS sitä olisi edes laittanut ja samalla näin myöntänyt antaneensa väärää informaatioita jos ei tilanne takuuvarmasti ollut toisin. Vaivihkaa suoritettu virheen paikkaus, siltä minusta vaikuttaa. Ja näin ollen en näe motivaatioita valehteluun jälkimmäisessä jutussa. Eipä tuollaisilla jutuilla lehteä myydä. No kukin uskoo mihin uskoo.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Viestin lähetti Teacup
No kukin uskoo mihin uskoo.
En väittänyt missään vaiheessa, että IS olisi valehdellut tuossa toisessa pikkujutussaan. Se oli vain tehty äärimmäisen tökerösti haastattelemalla vain ja ainoastaan Spalenkaa. Iltasanomat ei itse ottanut kantaa mihinkään kurinpitotoimenpiteisiin, vaan Spelankan sanomana selvitettiin, ettei Chlubnalle tullut jälkiseuraamuksia. Joka oli selvää jo kaikista venäläislähteistä heti tapahtuman jälkeen.

Ensimmäisen IS-jutun jäässä-olevan Stonkuksen hakkaamisväitteet olivat sen sijaan selvää valhetta ja moisia väitteitä ei ole esitetty missään muualla kuin Iltasanomissa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös