Ex-Jokerit maailmalla

  • 1 286 207
  • 3 582

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottiko turhia jäähyjä?
Onko järvessä vettä? Ainakin ekassa pelissä otti.

Moseksen peli tuli osittain nähtyä ja miehellä putki kulki edelleen kiitettävästi. Liigaan helposti 20 maalin ukko, toki ketjunsa ei ihan optimi Mosselle. Tarjoilu ei ole ihan KHL tai edes viimeisen Jokereiden Liigakauden tasolla. Toiseen maaliin syötön tarjoili samettikäsi,ravikuski,Pihlström.
 

YamahaGPR

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ottiko turhia jäähyjä?

Näköjään yhden kampitusjäähyn otti.

Kiinnosti sen takia, että jokainen KHL pelejä seurannut näki että alamäki oli aika jyrkkä. Porissa varmaan odotetaan ratkaisupelaajaa mutta taisi ”parasta ennen” Jessen osalta jo mennä.

Fyysisyydellään tulee monia kukkakeppejä varmaankin vielä ihmetyttämään.

Hyvää kautta Jesselle tässä vielä toivotan vaikka aika skeptinen olen...!
 

SonOfMothMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Brian O’Neillin edustama EV Zug avasi kauden Sveitsin liigassa jatkoaikavoitolla Bernistä. Ette muuten ikinä usko kuka ratkaisi jatkoilla…

Tässä maalikoostetta tosta pelistä:
Bern - Zug maalikooste Youtubessa

Sellaisen huomion tein, että Sveitsissä ei näköjään ole hihanumeroita paidoissa ollenkaan, sen sijaan pelaajalla on numero selän lisäksi rinnassa… Outoa.

Muutenkin aika kauheita tilkkutäkkejä suurin osa Sveitsin liigan paidoista joita olen nähnyt, hartiat ja selkä ammuttu haulikolla täyteet eri värisiä mainoksia ja noi ”top scorer” liekkipaidat ja -kypärät on aivan järkyttävän kamalat!
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Ässillä on huomenna klo 15 tiedotustilaisuus, koska ilmoitetaan merkittävä sopimusuutinen. Ilmeisesti kyseessä on seuraavan urheilujohtajan sopimus.

Huhuihin on ilmestynyt Janne Vuorinen. Mitä Ässiin saadaan pelaajarekrytointiin, jos Vuorisen sopimus julkistetaan huomenna?
 

Eelie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, HJK, S.S Lazio
Ässillä on huomenna klo 15 tiedotustilaisuus, koska ilmoitetaan merkittävä sopimusuutinen. Ilmeisesti kyseessä on seuraavan urheilujohtajan sopimus.

Huhuihin on ilmestynyt Janne Vuorinen. Mitä Ässiin saadaan pelaajarekrytointiin, jos Vuorisen sopimus julkistetaan huomenna?
Tota noin. Miten sen nyt sanoisi. Kottikärryllisen sitä itseään.

Edit: Mutta hyvä että Janne on löytänyt hommia, jos Janne ton paikan saa. Ainakin siis Jannen kannalta.
 

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Huhuihin on ilmestynyt Janne Vuorinen. Mitä Ässiin saadaan pelaajarekrytointiin, jos Vuorisen sopimus julkistetaan huomenna?
Meillä on täällä Vuoriselle oma ketjukin, josta voi käydä tunnelmia haistelemassa. Noin 80 prosenttisesti se sisältää vittuilua paskoista hankinnoista tai siitä ettei hankintoja ole ja 20 prosenttia on sitten toistohuumoria kottikärryistä.

Ei se niin paska kuitenkaan ole kuin perusnegatiiviset fanit antavat ymmärtää. Jokereiden joukkueet olivat pääosin joko hyviä tai erittäin hyviä suhteutettuna siihen tasoitukseen joka budjetissa piti antaa kilpailijoille. Huteja oli iso kasa matkan varrella ja kesken kauden oli aika turha odotella mitään hyödyllistä, mutta siihen on varmasti muitakin selittäviä tekijöitä kuin Vuorinen.

On sitten erittäin vaikea ulkopuolelta sanoa mikä oli Jari Kurrin vastuu joukkueen kokoamisesta. Oliko hän se joka piti Vuorisen pään edes jotakuinkin pinnalla vai kiskoiko Vuorinen kivirekeä perässään. Samaten on hyvin eri asia kasata kymmenellä miljoonalla keskitason joukkue KHL:n kuin kahdella miljoonalla keskitason joukkue Liigaan. Samanlaisia takuuvarmoja suorittajia ei ole mahdollista hankkia täyttä joukkueellista, mutta toisaalta ihan samalla tavalla ei myöskään pure perseelle jos riskillä tehty hankinta ei olekaan David Sklenickan tasoinen.

Summa summarum. En tiedä yhtään mitä Ässät saa. Vuorinen itse pitää Göran Stubbia oppi-isänään, joten sieltä lähtisin posin kautta rakentamaan fiilistä valmistautuen kuitenkin vääjäämättömään pettymykseen. Nauravan Narrin Liigaprojektissa olisi mitä ilmeisimmin menty Vuorinen UTJ:nä, joten on sitä joku muukin pitänyt liigakelpoisena.
 

ValkMan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Meillä on täällä Vuoriselle oma ketjukin, josta voi käydä tunnelmia haistelemassa. Noin 80 prosenttisesti se sisältää vittuilua paskoista hankinnoista tai siitä ettei hankintoja ole ja 20 prosenttia on sitten toistohuumoria kottikärryistä.

Ei se niin paska kuitenkaan ole kuin perusnegatiiviset fanit antavat ymmärtää. Jokereiden joukkueet olivat pääosin joko hyviä tai erittäin hyviä suhteutettuna siihen tasoitukseen joka budjetissa piti antaa kilpailijoille. Huteja oli iso kasa matkan varrella ja kesken kauden oli aika turha odotella mitään hyödyllistä, mutta siihen on varmasti muitakin selittäviä tekijöitä kuin Vuorinen.

On sitten erittäin vaikea ulkopuolelta sanoa mikä oli Jari Kurrin vastuu joukkueen kokoamisesta. Oliko hän se joka piti Vuorisen pään edes jotakuinkin pinnalla vai kiskoiko Vuorinen kivirekeä perässään. Samaten on hyvin eri asia kasata kymmenellä miljoonalla keskitason joukkue KHL:n kuin kahdella miljoonalla keskitason joukkue Liigaan. Samanlaisia takuuvarmoja suorittajia ei ole mahdollista hankkia täyttä joukkueellista, mutta toisaalta ihan samalla tavalla ei myöskään pure perseelle jos riskillä tehty hankinta ei olekaan David Sklenickan tasoinen.

Summa summarum. En tiedä yhtään mitä Ässät saa. Vuorinen itse pitää Göran Stubbia oppi-isänään, joten sieltä lähtisin posin kautta rakentamaan fiilistä valmistautuen kuitenkin vääjäämättömään pettymykseen. Nauravan Narrin Liigaprojektissa olisi mitä ilmeisimmin menty Vuorinen UTJ:nä, joten on sitä joku muukin pitänyt liigakelpoisena.

Kiitos kattavasta vastauksesta. Jonkin verran olen tuota Jokeri-keskustelua vuosien varrella seurannut ja olen huomannut, että Vuorinen saanut ihan kiitettävästi shittiä niskaansa. Toisaalta on myös ollut kirjoituksia, joissa pelaajarekrytointia on kiitelty. Joten onko tämä äijä lintu vai kala, en osaa sanoa minäkään. Huomenna klo 15 ollaan viisaampia siinä asiassa, että minkä nimen Ässät tiedottaa.
 

Arde90

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Dallas Stars, sympatiat Lukko
Kiitos kattavasta vastauksesta. Jonkin verran olen tuota Jokeri-keskustelua vuosien varrella seurannut ja olen huomannut, että Vuorinen saanut ihan kiitettävästi shittiä niskaansa. Toisaalta on myös ollut kirjoituksia, joissa pelaajarekrytointia on kiitelty. Joten onko tämä äijä lintu vai kala, en osaa sanoa minäkään. Huomenna klo 15 ollaan viisaampia siinä asiassa, että minkä nimen Ässät tiedottaa.

Eiköhän sieltä teille Vuorinen tule. Oli nähdäkseni perjantaina Turussa katsomassa peliä, mutta ihan pomminvarma en näköhavainnostani ole kun sen verran liukkaasti mies lähti erätauon viettoon.
 

spertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit

ejs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onko kukaan raportoinut Sami Heleniuksesta selviytyjät Suomi TV-sarjassa? Siellähän ukko painaa menemään isähahmona nuorille kisailijoille. Tuntuu olevan pidetty leiriläinen. Kilpailuissa ikä painaa, siellä on mukana ihan uskomattomia koneita. Mutta jos tarvitaan massaa ja voimaa, Sami on mies paikallaan.

Ainakin oma katselukokemus on monta napsusa parempi Samin ansiosta.
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuollaista seurauskollisuutta on arvostettava ja toivon Jokereidenkin pääsevän nauttimaan samankaltaisista hankinnoista, jos Mestikseen vie tie.
On hienoa kyllä ja auttaa myös Mestistä imagollisesti. Eiköhän Hotsikin halua vielä lopettaa uransa Espoon paidassa ja Liigassa.

Jokereiden osalta en näe ainakaan Lepistöä tai Filppulaa Mestiksessä. Tai yllätys olisi. Näiden lisäksi ihan jonoksi en itse ainakaan omia poikia keksi, jotka olisi Mestistä kiinnostuneita jauhamaan ensi kaudella.
 

Micqou

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Avs, Mikko Rantanen, (HPK)

Varis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, KiVa, EK65
Onko kukaan raportoinut Sami Heleniuksesta selviytyjät Suomi TV-sarjassa? Siellähän ukko painaa menemään isähahmona nuorille kisailijoille.
Helenius dominoi paitsi viidakossa, niin laittaa tällä kaudella myös KooKoon ylivoimapeliä kuntoon. Minulle tuli yllätyksenä, että Helge on valmentajan urallaan edennyt jo Liigaan asti, mutta sehän on erittäin hieno homma. Voisi olla isälliselle otteelle joskus käyttöä Ilmalassakin.

 

Letkuspede

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit Pens
Helenius dominoi paitsi viidakossa, niin laittaa tällä kaudella myös KooKoon ylivoimapeliä kuntoon. Minulle tuli yllätyksenä, että Helge on valmentajan urallaan edennyt jo Liigaan asti, mutta sehän on erittäin hieno homma. Voisi olla isälliselle otteelle joskus käyttöä Ilmalassakin.

Vielä puuttuu seura ja halli Ilmalasta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös