Everton paljastaa pirullisen salajuonen

  • 1 094
  • 9

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Minun lisäkseni moni muukin on varmasti ihmetellyt Anssi Kelan huimaa suosiota. Olen jo pitkään kerännyt todisteita kaikessa hiljaisuudessa, mutta viimeaikojen tapahtumat pakottavat minut paljastamaan tämän salajuonen, joka kaikessa kieroudessaan päihittää jopa JFK-mysteerin.

Kela nimittäin tulkitsee narisevalla äänellään suoraan ihmisen tahtokeskukseen vaikuttavaa piilosanomaa saadakseen ihmiset toimimaan tietyllä tavalla. Kappaleisiin on kätketty korkeita ääniä, luonnottomia melodioita sekä monotonisuudellaan hypnotisoivaa soinnutusta sekä tietenkin myös takaperin äänitettyjä sanomia.

Viimeisin todiste asiasta on ilmennyt Heinojen murhajutussa. Matkalla murhapaikalle pojat istuivat Audissa puhumatta mitään, kuunnellen Anssi Kelaa lujaa ja laulaen tämän mukana. Tämän raskauttavan todisteen vuoksi en enää voi vaieta, kuka tietää mihin kaikkeen Kelalla onkaan ollut vaikutus?


Ette ehkä ota minua vakavasti, mutta muistakaa - teitä on varoitettu.
Anssi Kela on tuhottava ennen kuin hän tuhoaa koko läntisen sivilisaatiomme.
 

J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, EPS
Anssi Kela on jo tiettävästi mukana George W. Bushin terroristilistalla.

Lisäksi USA harkitsee Helsingin jäähallin pommittamista saadakseen Pentti Matikaisen pois HIFK:n johdosta.
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
En usko, että pojat olisivat oikeasti kuunnelleet Anssi Kelaa. Jos olisivat, olisi kuski ja muutkin tyypit nukahtaneet ja he olisivat ajaneet ojaan. Luulen, että he kuuntelivat Metallicaa.

Anssi Kelan soinnutuspolitiikka on huippuunsa hiottua Juice-mallista C-Am-F-G polkua. Myös variaatio E-Cism-A-H on mukana kuvioissa. Tätä soinnutusta on Desmond Child kutsunut leikkisästi "Money chords" -nimellä. Soinnuissa ei mitään vikaa mutta kun niihin yhdistetään se narinasoundi...huh! Mutta toimii kuten Desmond on sanonut.

Anssi Kelan auton rekkari loppuu kuulemma 666, kertoo urbaanilegenda. Jos urbaania nyt voi Nummelaan yhdistää:D
 

nedomansky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
Bemari-Karista Audi-Anssiin

Muinaisella 80-luvulla nestepinnan nousun ehdoton tunnusmerkki
olivat Bemari-Karit, jotka muista välittämättä ajoivat urheilullisil-
la Bayern MistenWageneilla muista ihmisistä ja heidän
terveydestään välittämättä narsistinen hymy kasvoillaan.

Espoon Audi-pojilla näyttää kahden murhaksi epäillyn toiminnon syyksi, että Audi piti saada vaihtaa Quattroon.

Jos pojat kuuntelivat Audissa Mikan Faijan BMW -laulua,
täytyy psyykevaikutuksen olla ollut räjähtävä.

Kysymykseksi jää, millä autolla Heinot tulivat viimeiselle
rastipisteelle?
 

Not So Fast

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lahden Pelicans 96
Kateellisten panettelua

Jos se musiikintekeminen ja sillä menestyminen on niin helppoa niin sitä voi ihan itse kokeilla jos kerran noin paljon kiinnostaa.

Tuo Kelan uusin, eli "Milla" on kyllä jo ihan seppälä-kamaa verrattuna aikaisempiin tuotoksiin..
 

JHag

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Leijonat vm. -88 ja -92
Re: Kateellisten panettelua

Viestin lähetti Not So Fast
Jos se musiikintekeminen ja sillä menestyminen on niin helppoa niin sitä voi ihan itse kokeilla jos kerran noin paljon kiinnostaa.

Tuo Kelan uusin, eli "Milla" on kyllä jo ihan seppälä-kamaa verrattuna aikaisempiin tuotoksiin..

-Kela on menestyksensä kyllä ansainnut, ihan vilpittömästi olen sitä mieltä. Hyviä biisejä, mutta mielestäni Kelan laulusoundi on ikävä. Toki parempi kuin toisella narisijalla, J.Karjalalaisella.

Mutta minuakin huvitti tuo huomio poikien Kela-kuuntelusta. Ja Heinoilla oli muutn Peugeot.
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Huomasittekos muuten lehdessä yhden syytetyn (taisi olla nimenomaan se ampuja) vastauksen pleikkarilla olen pelaillut lähinnä auto- ja lumilautapelejä... (tjs). Kysymys ei selvinnyt, mutta ilmeisestikin oikeudessa oli pohdittu notta onkohan nämä nuorukaiset saaneet idean tekoihinsa jostakin tietokonepelistä...
Way to go igen!
 

J.Pursey

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NyR, Chelsea
MIKÄ PAHINTA!

KELA rahoittaa Suomessa asuvien arabiterroristien elämää kuukausittain. Nämä avustukset on naamioitu mm. asumistueksi, toimeentulotueksi jne. KELA eí muuten oikeasti asu Nummelassa vaan Kirkkonummen ja Hangon välissä, herra on laittanut tien varteen oikein ison kyltin jossa lukee KELA 3
 

Demonos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ÄTPPOMK.
Nyt vain Backman tekemään sensaatiohakuinen raportti Kelan musiikin vaikutuksesta suomalaiseen nuorisoon.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös