Eurovision laulukilpailut 2016 – liveseuranta

  • 42 549
  • 691

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Mitä jos aussit voittaa? Pitää varmaan lähteä paikanpäälle..
Tästä taisi olla jo viime vuonna puhetta, eli vaikka voittaisi niin eivät kaiketi järjestäisi kisoja siellä, vaan saisivat kait itse jotenkin vaikuttaa siihen missä ne pidetään. En sano varmaksi tätä kyllä, mutta sellainen kutina on perseessä. Pitää käydä nopeasti suihkussa, se kutina saattoi johtua myös siitä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Minä en edelleen ymmärrä, ei kai se nyt voi olla ylitsepääsemätön asia lähettää euroviisuihin joku toimiva ja olemassa oleva bändi?!? Sitä se Lordikin oli, oli Teräsbetoni jne. Ei vaatisi kummia, että joku the Rasmus tai vaikka kotieteollisuus kävis vetäseen tuolla jonkun perus rainan, sillä pääsis finaaliin ja joskus menestyttäis, joskus ei. Ihan sama.
Tää on vähän kaksipiippuinen juttu. Ruotsalaiset suhtautuu tähän leikkimieliseen (ja poliittiseen) skabailuun ihan tosissaan, vähän sama jos Kanada lähettäisi joka kevät jääkiekon MM-kisoihin parhaat mahdolliset pelaajat. Suomessa otetaan jossain määrin huumorin kannalta, ja se on tässä tapauksessa ihan hauskaa. Ei jaksa niin ryppyotsaisesti katsella.
Ei kai kyse olekkaan siitä, että pitäisi ottaa paineita menestymisestä, vaan se, että kun muut on alkaneet panostaa niin on vitun junttia mennä sinne jollain paska rainoilla. Se saa Suomen näyttämään just niin tyhmältä junttikansalta kuin se muutenkin jo stereotypioissa mielletään olevan.
 

Hirvonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Veikataanpa taas jatkoonmenijtät. Ei omia suosikkeja, mutta näitä veikkaan:
Kreikka
Unkari
Kroatia
Armenia
Venäjä
Itävalta
Viro
Azerit
Islanti
Bosnia ja Hertzegovina
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Yllättävää, että tuo naisjuontaja on valkoihoinen...
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt tulee tiukkaa kuittia Suomelle. Kiva.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Minä en edelleen ymmärrä, ei kai se nyt voi olla ylitsepääsemätön asia lähettää euroviisuihin joku toimiva ja olemassa oleva bändi?!? Sitä se Lordikin oli, oli Teräsbetoni jne. Ei vaatisi kummia, että joku the Rasmus tai vaikka kotieteollisuus kävis vetäseen tuolla jonkun perus rainan, sillä pääsis finaaliin ja joskus menestyttäis, joskus ei. Ihan sama.

Ei kai kyse olekkaan siitä, että pitäisi ottaa paineita menestymisestä, vaan se, että kun muut on alkaneet panostaa niin on vitun junttia mennä sinne jollain paska rainoilla. Se saa Suomen näyttämään just niin tyhmältä junttikansalta kuin se muutenkin jo stereotypioissa mielletään.
Jos en ole väärässä niin joskus ainakin oli juttua siitä että vähääkään tunnetummat suomalaiset artistit pitää Euroviisuja vähän riskinä, varsinkin jos on kansainvälisesti yhtään tunnettu. Toki olen samaa mieltä kuin sinä siitä, että kyllähän siihen esikarsintaan ja muuhun voisi panostaa ihan eri tavalla, ja tämä UMK on ihan paska konsepti. Ja yleisö voisi päättää 100%:sti sen kuka sinne menee.
 

Sabaton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Stars, Spurs, Werder Bremen, Real Madrid
Veikkaus omaksi iloksi: Unkari, Kroatia, Hollanti, Armenia, Venäjä, Itävalta, Azerbaidzan, Islanti, Bosnia & Herzegovina ja Malta finaaliin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Jos en ole väärässä niin joskus ainakin oli juttua siitä että vähääkään tunnetummat suomalaiset artistit pitää Euroviisuja vähän riskinä, varsinkin jos on kansainvälisesti yhtään tunnettu. Toki olen samaa mieltä kuin sinä siitä, että kyllähän siihen esikarsintaan ja muuhun voisi panostaa ihan eri tavalla, ja tämä UMK on ihan paska konsepti. Ja yleisö voisi päättää 100%:sti sen kuka sinne menee.
Niin se on ihme juttu, että naapurissa taas tuota pidetään ponnahduslautana. No jokainen tyylillään.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Nyt mua jo vituttaa ja taidan avata olusen, hienosti oli Suomi sijoitettu tuossa vittuilupätkässä sinne taustalle.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Islanti ja Itävalta finaaliin, siin on kaikki.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin se on ihme juttu, että naapurissa taas tuota pidetään ponnahduslautana. No jokainen tyylillään.
Niin no toki Ruotsista tuollaista yhtään edes kansainvälistä kuuntelua kestävää poppia tulee kuitenkin ihan hyvällä tahdilla (ja on tullut jo vuosikymmeniä), Suomesta taas vastaavia ei ole oikein ikinä tullut. Eihän täällä osata tehdä muuta kuin heviä ja rokkia, jos siis halutaan menestyä ulkomaillakin. Pop-kilpailuhan tuo Euroviisut on, ja sitä kautta tosiaan hyvä sauma saada lisää näkyvyyttä itselleen. Ruotsissa on kuitenkin hyvät perinteet tuollaisen musan tekemiseen.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuo Venäjän esitys ärsyttää koko ajan enemmän. Samanlainen tietokoneella tehty laskelmoitu voittobiisi kuin viimenvuotinenkin voittaja, mutta jopa paskempi. Eli se voittaa toki koko homman.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Itävalta on kiva. Johtuuko ranskankielestä, mutta siinä on jotain melodista, vanhan eurooviisuajan henkeä.
Minä olen vanha.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Niin no toki Ruotsista tuollaista yhtään edes kansainvälistä kuuntelua kestävää poppia tulee kuitenkin ihan hyvällä tahdilla (ja on tullut jo vuosikymmeniä), Suomesta taas vastaavia ei ole oikein ikinä tullut. Eihän täällä osata tehdä muuta kuin heviä ja rokkia, jos siis halutaan menestyä ulkomaillakin. Pop-kilpailuhan tuo Euroviisut on, ja sitä kautta tosiaan hyvä sauma saada lisää näkyvyyttä itselleen. Ruotsissa on kuitenkin hyvät perinteet tuollaisen musan tekemiseen.
Niin ja viimeksikin raskaalla rokilla menestyttiin ja pippelihevillä finaaliin, että ei kai se nyt ihan paskasti mennyt "poppi" kilpailuissa? Vai onko jonkun mielestä vaikka heavy kiellettyä tuolla? Ei muuten ole, Saksassa ja varsinkin tuolla Kroatian suunnalla digataan sikana sen perään ja ihan turhaan sitä täällä häpeillään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jaha propaganda alkaa. Vaisut aplodit yllättäen.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Niin ja viimeksikin raskaalla rokilla menestyttiin ja pippelihevillä finaaliin, että ei kai se nyt ihan paskasti mennyt "poppi" kilpailuissa? Vai onko jonkun mielestä vaikka heavy kiellettyä tuolla? Ei muuten ole, Saksassa ja varsinkin tuolla Kroatian suunnalla digataan sikana sen perään ja ihan turhaan sitä täällä häpeillään.
Joo siis ei toki, olen ihan samaa mieltä tästä. Suomessa vaan ei oikein osata löytää mitään punaista lankaa tähän että miten haluttaisiin yrittää esiintyä, ja sitten lopputulos on epäselvää sillisalaattia ja esiintyjät paskoja.
 

regularflex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Toivottavasti Malta on jatkossa. Suomen viisua en osaa niin huonona pitää kuin täällä yleinen mielipide näyttäisi olevan, vaikka musiikillisesti sekä ulkonäöllisesti on Sandhja tullut alaspäin tästä parin vuoden takaisesta. Sandhja - Hold Me - YouTube Siinä kinthaalla riittääkö tänään jatkoon. Todennäköisesti kuitenkin jää pois. Mitään päräyttäviä biisejä ei tänäään tullut vastaan.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joo siis ei toki, olen ihan samaa mieltä tästä. Suomessa vaan ei oikein osata löytää mitään punaista lankaa tähän että miten haluttaisiin yrittää esiintyä, ja sitten lopputulos on epäselvää sillisalaattia ja esiintyjät paskoja.
No tässä olemme kyllä todellakin samaa mieltä.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös