Euroviisut 2024 ja UMK 2024

  • 224 081
  • 3 005

Randalf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Slava Ukraini
Ihan kiva ja hauska loppu!

Olen tyytyväinen siihen, ettei redpill-chemtrail-trumputin-koirapilli-Gabriel päässy; biisi oli toki ihan tarttuva, oisin vain kaivannut jotain muuta sisältöä kuin... no, tuota.

Oikein lystikäs lopputulos!
 

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tää taisi olla oikeasti kansalaisten keskisormennäyttö raadeille jälleen kerran. Kyllähän Sara Siipolalla olisi ollut parhaat tsäänssit menestyä.
 

Petri1981

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, NFL, NBA, Valioliiga, UCL
Okei. En aio katsoa viisuja tänä vuonna. Miksihän WM mies oli kansainvälisten jälkeen vikana. Vitun idiootit äänestäjät.

Mitä vitun väliä sillä on. Täyttä paskaa nuo muutkin esitykset olivat, joilla ei mitään mahdollisuuksia olisi yhdelläkään ollut. Mennään sitten siis vetämään edes kunnon show Ruotsiin, ja ehkä saadaan yleisöääniä joiltain mailta.
 

aatelisode

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Skellefteå, Capitals, Erik Karlsson
Oliko sen paremmin mennyt Siipolalla? Olisi täysin hukkunut massaan. 100/100 mieluummin huumorilla, vaikka raatiäänissä otetaan takkiin Siipolaan verrattuna.

Tämä. Nyt jos koskaan mennään showlla eteenpäin, juryt voi suksia kuuseen mun puolesta. Kaikille "mitä ne nyt meistä ajattelee"-tyypeille voimia myös muuhun elämiseen.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Ihan kiva ja hauska loppu!

Olen tyytyväinen siihen, ettei redpill-chemtrail-trumputin-koirapilli-Gabriel päässy; biisi oli toki ihan tarttuva, oisin vain kaivannut jotain muuta sisältää kuin... no, tuota.

Oikein lystikäs lopputulos!
Jaa-a, sepikumpulaisen ja jukkapojan sekoitus habitukselta tää W95 mies ja biisin musiikki kopio jostain Pandorasta. Kuinka monta post-it lappua mahtuu yhteen hiaceen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös