Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
On vain yksi Katri Helena <3
(tai on kai niitä muitakin, mutta tällaisia tuskin)
(tai on kai niitä muitakin, mutta tällaisia tuskin)
Sama kuin vertaisi Popedaa ja Iron Maidenia :DTeillä itsellänne lienee kuulossa vikaa, I assume?
Juttu jonka lopussa äänestysnrot.Mistä ne puhelin ja TXT numerot löytyy?
Eikös näihin sävellyskilpailuihin ole tapana äänestää postikortilla?Mistä ne puhelin ja TXT numerot löytyy?
Mistä ne puhelin ja TXT numerot löytyy?
Katri Helenan ääni on kuin perskarva, ohut ja epäpuhdas.
En muista kuka tuon vitsin mulle aikanaan kertoi, mutta aina kun Katrin näen, tulee tuo vitsi mieleen.
Katri Helenan ääni on kuin perskarva, ohut ja epäpuhdas.
En muista kuka tuon vitsin mulle aikanaan kertoi, mutta aina kun Katrin näen, tulee tuo vitsi mieleen.
Instrumentti on hienossa kunnossa edelleen, vaikka jo hieman ikä kuuluu.Ei uskoisi, että Katri Helena on jo 78-vuotias.
Mjaahas! ;>(Katri Helenan ääni on kuin perskarva, ohut ja epäpuhdas.
Eikös tuo ole jo kohta 80v.. Mielestäni 1940-luvun lopulla syntynyt.Katri Helena vois esiintyä Windows95Manin kanssa, kun ei oo siitä vanhentunut päivääkään.
Kiinnostaisi kyllä tietää hintalappu tuolle.Toisaalta sinfoniaorkesterisovitus Cha-cha-cha:sta ei varmasti ole edullinen. Eli josko vanha budjetti mutta mennyt kokonaisuudessaan orkesteriin.
Eikös tuo ole jo kohta 80v.. Mielestäni 1940-luvun lopulla syntynyt.
Juu, ihan hiukan eri tasolla kuin vaikka Siipola. Suomi-Sarja vs. NHL voisi olla osuva vertaus.On tuo Katri Helena kyllä huikea laulaja!