Ne käyttää iOSia.Suomi on canceloitu juryen toimesta. :D
Olihan siinä ehkä kisojen paras laulaja. Vielä ku olis ollut hyvä biisi.Miten mua ei yllätä Ranskan jurypisteet..
Se on se maabrändi.Miten helvetissä Ruotsi on viides? :D
No kun ne arvioi laulutaitoa, tuotantoarvoja ymstaitaa taas raadit ratkaista tämän kisan. Saisi ottaa nuo ammattiraadit kokonaan pois.
Eikö nämä ammattilaiset oikeastaan epäonnistu työssään jos eivät osaa arvioda mistä kansa tykkää? Ainakin levy yhtiöiden ammattilaisten on tarkoitus löytää artisteja joita ihmiset tykkäävät kuunnella
Tämä on kyllä aika käsittämätöntä myöskin, mielestäni se Viron biisi oli reilusti parempaa puoliskoa tässä kisassa, mutta eiköhän nuo Suomesta jonkin pisteen saa.Saakohan Viro yhtään raatipistettä? Likenisiköhän Suomesta?
No kun ne arvioi laulutaitoa, tuotantoarvoja yms
Irkut vie tämän, mark my words.Sveitsi tuskin yleisöääniä voittaa. Jos ero ei hirveästi karkaa niin jää vielä jännitettävää.
Just siksi. Masokismi on kivaa.Miks näitä pitää kattoo, kun aina tulee vaan paha mieli.
Suomi ja Viro on tässä kyllä valtaisat järjestelmän uhrit.Miksi suomalaista seksikkyyttä halutaan sensuroida tuomareiden toimesta?
Tämä on farssi!
Etenkin jos ei voi vaikuttaa pisteisiin.Miks näitä pitää kattoo, kun aina tulee vaan paha mieli.
Kaikki ei osaa! Itse esim olen huono kielissä.Joo kiitos Mikko, osaan kyllä englantia...
Oikeastaan se vitutus jäi viime vuoteen, nyt tälle sirkukselle voi vaan nauraa kun ei tätä enää voi vakavasti ottaa.Miks näitä pitää kattoo, kun aina tulee vaan paha mieli.