Luin tuon lopun Mertarannan lähes itkuisella äänellä. (On kuultu muutaman kerran Suomen hävitessä.)
Joo.. Taitaa olla rima vähän liian korkealla enää vakavasti haaveilla, mutta ainakin vielä voi katsella. *niisk*
Luin tuon lopun Mertarannan lähes itkuisella äänellä. (On kuultu muutaman kerran Suomen hävitessä.)
Johan tämä keissi avattiin viime vuonna:Nää uniset veljet ja siskot Österdahl, Mede, Åkerman to name a few ei oo koskaan laittanu yhtään ohjauspeliä kuntoon. Kattokaa minkä buumin Käärijä loi, onko nää oikeat saanu samanlaisen buumin aikaan?? EI TODELLAKAAN
Kaikkien aikojen farssi.
No käännetään se nyt arkkiliittolaiseksi, koska säästyttiin kaikelta tämäb vuoden Euroviisudraamalta.Arkkivihollinen lavalle.
Hanna menee pakaroiden mitalla ohi.Muuten samat itsellä mutta Softenginen tilalle Pakarisen Hanna.
Ja tuosta vielä jokunen vuosi lisää niin Windows95man ei tarkoitakkaan enää ainoastaan vuosilukua vaan voi jammailla ryppyisellä perseellä yleisön edessä. No rules!Olisi hienoa nähdä eläköitynyt Windows95man vuoden 2064 Euroviisuissa pyörimässä perse paljaana väliajalla ja huutamassa get over here!
No rules!
Olen pahoillani, jätän jatkossa tuollaiset loukkaavat kommentoinnit pois. Ei tosiaan ollut tarkoitus loukata ketään kommentillani.Se hassuttelu on teille hassuttelua, minulle se maailma jota yritän elää hame päällä.
Veit munat suustani. Telkkarissa väännetään paskaa ja minä teen WCssä samaa!Ja sit vessatauko.
Ei. Se on edelleen arkkivihollinen. Tällä kertaa vaan pahuus kostautui.No käännetään se nyt arkkiliittolaiseksi, koska säästyttiin kaikelta tämäb vuoden Euroviisudraamalta.
Aika helvetin paska tuoli Loreenilla.