Kekä?Onko ABBAa mainittu vielä kertaakaan?
Kekä?Onko ABBAa mainittu vielä kertaakaan?
Ei kannata jokaiseen hassutteluun suhtautua vakavasti. Mun puolesta jokainen saa olla ihan omia itsejään, mikä se oma juttu sitten onkaan.Tietää, mitä sitten?
On kyllä lauantai-ilta antanut sitä parastaan "hienovaraisen" homoille ja transihmisille vittuilun saralla.
EBUn tuomaristo paskoo housuun ja hyvittelee viime kisojen virheen. Ens keväänä reivataan Nokia-Arenalla
Open Sesame!Itse olisin hakenut Leila K:n paikalle jostain sillan alta.
Tietääkseni esittäjät tai heidän edustajansa saavat pitkälti itse päättää mitä siinä pätkässä on.Mikä homma muuten, että muiden biiseistä tuossa kertauksessa näytetään kertosäe missä oikeesti lauletaan, mutta Irlannista näytetään pelkkä lopun huuto? Jesssss tekee nimittäin heti mieli tuon perusteella äänestää.
Se hassuttelu on teille hassuttelua, minulle se maailma jota yritän elää hame päällä.Ei kannata jokaiseen hassutteluun suhtautua vakavasti. Mun puolesta jokainen saa olla ihan omia itsejään, mikä se oma juttu sitten onkaan.
Saatan olla ihan vitun väärässä. Mutta itse esiintyjät saavat päättää minkä kohdan haluavat tuohon. Sen takia hollannillakin oli biisin loppu semifinaalissa.Mikä homma muuten, että muiden biiseistä tuossa kertauksessa näytetään kertosäe missä oikeesti lauletaan, mutta Irlannista näytetään pelkkä lopun huuto? Jesssss tekee nimittäin heti mieli tuon perusteella äänestää.
Tätä itsekin mietin, että todella outo kohta valittu kertaukseen.Mikä homma muuten, että muiden biiseistä tuossa kertauksessa näytetään kertosäe missä oikeesti lauletaan, mutta Irlannista näytetään pelkkä lopun huuto? Jesssss tekee nimittäin heti mieli tuon perusteella äänestää.
Viime vuonna oli järjestelmä antanut kotiedun - i assume!!Revin kyllä farkkusortsini vesirajaan saakka jos tuo Pirkka-Käärijä saa tuomareilta enemmän ääniä kuin se aito versio vuosi takaperin, jolloin saldo oli noilta nilkeiltä 150.
Spermapankista.Kertokaa, miten nainen voi saada lapsen yksin?
Muuten samat itsellä mutta Softenginen tilalle Pakarisen Hanna.Tähän väliin omat top 5 Suomi edustajat viisuissa.
1.Lordi
2.Blind channel
3.Käärijä
4.Wndows95man
5. Softeinge
Jos menestystä katotaan järjestys vähän eri mutta nämä tällaiselle 29 vuotiaalle junnulle ollu ne the viisuedustaja 2000 luvulla.
Mistäs se sperma tulee?Spermapankista.