Ei voi sanoa että olis munattomia!Kukas tää on ja millaisia hänen esitykset aikaisemmin ovat olleet?
Mikko pääsee vaihtamaan kalsarit edellisen esityksen jälkeen.Mikä pointti tällä välinumerolla on?
Ei voi buuata jos on järkyttynyt.Yleisö buuasi Israelille muttei tälle skeidalle?
Pääasia on joka kerta muuttaa valikoiden sijoittelua ja esim laittaa excelissä kaikki eri välilehdille jotta ei vain ole liian helppoa tottua uuteen.Xp...
Eikä yksikään toiminut
Kiitos kysymästä. Ensimmäiseen vastauksena tällä kertaa vaihtoehto A, kun ei jaksanut kotaan tulta tehdä sekä myös toiseen, eli makkaravalintaan sama kirjain. Carolina reaper toimii tänään loistavasti yhdessä Ruukin kastikkeen valmistaman Niskalaukaus sinapin kera. Tämä huuhdotaan alas Järvenpääläisen pienpanimo Talerockin valmistaman stoutin kanssa. Namiskuukkelia sanon minä vaikka onkin housut toistaiseksi jalassa.a) hiili
b) kaasu
c) sähkö
d) kertakäyttö
Mites makkara
a) Wilhelm
b) kabanossi
c) hiillos
d) joku muu
Itsekin tykkään.Mä kyllä tykkään tästä Norjasta. Varmaan vaan liian vaikea menestyäkséen
Sanoituksia saisi olla enemmän, mutta tykkään kanssa. Harmiko tässä ei ole niitä maisemakuvauksia, kuten Norjan karsinnoissa.Mä kyllä tykkään tästä Norjasta. Varmaan vaan liian vaikea menestyäkséen