Belial, Behemoth, BeelzebubTää Irlannin veto paranee joka kerta.
Jännä että joku veti johtopäätöksiä.
Maailma ei ole vielä valmis dad bodeihin.Miettikää myös sitä että Espanjalla on paljaita pakaroita ja Slovenian muija vetää läpinäkyvässä asussa, mutta Win95Man on silti liian rohkeaa.
Love will always trimph hate tai jotain sinne päinKuuliko joku mitä huusi lopuksi?
Kukas tää on ja millaisia hänen esitykset aikaisemmin ovat olleet?Mr Lothar muuttanut Latviaan?
Latvia.Laadun vastapainoksi sitten umpitylsä Liettua. Laulajan rouhea ääni menee täysin hukkaan.
Meiju Suvaksen comebackin aika. "Pure mua" kaipaa jatkoa.Eiköhän Kaija Koo tee vielä coverin
GooglaaKukas tää on ja millaisia hänen esitykset aikaisemmin ovat olleet?
Latvia*. Täällä on nyt sekoittunut parilla kirjoitttajalla Latvia ja Liettua toisiinsa.Laadun vastapainoksi sitten umpitylsä Liettua. Laulajan rouhea ääni menee täysin hukkaan.
Eli sellainen normaali aamupaska. Allekirjoitan.Nyt on hirveää geneeristä paskaa.
Minä ja vaimo oltiin aivan fiiliksissä. Ehdottomasti kovin veto tässä skabassa.Joku tossa Irlannin biisissä vaan koukuttaa. Taidan olla ainut mun perheestä joka ymmärtää ton viisun ns. taiteellisen aspektin.
Baltian maa mikä Baltian maa, riittää kunhan SuperAlkosta saa halpaa (tai ainakin Suomea halvempaa) viinaa.Latvia.