Totta, niitä kuului. Mutta sanoi niin, että niitä kuului vähemmän kuin kenraaliharjoituksessa. Mielestäni tosi tyylikkäästi Silvennoinen hoiti tuon Israelin biisin kommentoinnin..Älä Silvennoinen valehtele :D Siellähän kuului selvästi buuauksia
Totta, niitä kuului. Mutta sanoi niin, että niitä kuului vähemmän kuin kenraaliharjoituksessa. Mielestäni tosi tyylikkäästi Silvennoinen hoiti tuon Israelin biisin kommentoinnin..Älä Silvennoinen valehtele :D Siellähän kuului selvästi buuauksia
Ja toivoi ettei somessa arvailla tapahtumia, YLE kertoo riippumattoman totuuden tapahtumista.Se on ihan euroviisuhyytelöä koko ukko, koko viikko mennyt upeasti jne hän kertoo
Taisi olla ensimmäinen moinen Liettuan edustajana. Muualla toki ollut jos kaikenlaisia konsonantteja.Miten ihmeessä vasta 2024 näihin karkeloihin osallistuu Lbtgtahq-hahmo?
Tuo biisi vaatii mun mielestä edes kohtalaisen äänentoiston, että se kuulostaa hyvältä. Se voi olla ongelma monille.Tää Liettuan biisi kuulostaa itse asiassa paremmalta joka kuuntelulla. Aluksihan en tälle juuri syttynyt.
Suomelta samoinLiettualta rohkea veto lähettää henkisesti sairas esiintyjä.
Olikohan itse yksi buuaajista.Buuausta oli vähän, sanoo Silvonnoinen, joka on paikanpäällä.
Mulle tulee tästä liian viime vuoden Itävalta fibat. Ehkä se on värimaailma, mutta jostain syystä koko ajan menee korvamatoa Edgar Allan taustalla.Tämä Liettuan kipale on top-3 omaan makuun. Tullut soiteltua pitkin kevättä ja varmasti koko vuoden läpi.
Häh? Täysin mitään sanomaton esitys, joka unohtui samalla sekunnilla kuin loppui. Toiseksi huonoin tähän mennessä. Tossa biisissä sinänsä olis voinu olla potentiaalia, mutta esitys oli korkeintaan vaisu.Tämä Liettuan kipale on top-3 omaan makuun. Tullut soiteltua pitkin kevättä ja varmasti koko vuoden läpi.
SAFETOROnkohan suomalainen firma toimittanut järkkärien heijastinliivit areenalle? Täytyy kuunnella, tulee varmaan selostuksessa esille